Na het hopeloos ouderwetse logo van Avrotros (dat volgens mij ook nog niet zo oud is…) heeft RTL nu ook echt een lelijk nieuw logo. Wie bedenkt ie?
Mijn favoriete ding is zojuist gebeurd: mijn beide sportvrienden hebben afgezegd en nu ga ik niet sporten maar ijs eten
Een vriendin van mij doet dit ook vaak, dan gaan we gezellig borrelen (en afgesproken de kosten te delen) en dan 6 flessen frisdrank halen terwijl niemand dat drinkt. Alsof je ook met 8 man 6 flessen fris op krijgt terwijl iedereen aan de wijn gaat.
Iedereen betaald altijd gewoon het tikkie want het gaat om €2 extra of zo pp maar het voelt altijd een beetje gek om haar voorraad fris te betalen.
Haha echt first class krenterig toch
Huhhh ik kan me dus gewoon niet voorstellen dat mensen dit bewust doen. Zou ze dan niet gewoon bang zijn dat jullie iets willen drinken wat ze niet in huis heeft, waardoor ze maar alles in huis haalt ofzo?
Ik heb net m’n moeder heel subtiel en vriendelijk ergens op aangesproken en haar reactie is dit:
Blijkbaar is de petty duim ook doorgedrongen bij de babyboomers haha.
Ja en het erge is nog dat ze echt een hele goede baan heeft!
@crazyplantlady nee het wordt echt bewust gehaald. En het wordt echt nooit gedronken, met zulke avonden zit iedereen aan de wijn en als er zwangeren zijn dan is het meestal water of appelsap (dat wordt dan natuurlijk gehaald) Als ik het zelf host dan haal ik altijd 1 iets met prik en 1 iets zonder prik maar zelfs dat breng ik nooit in rekening want het blijft toch over.
De mensen met het meeste geld zijn het meest geniepig in dit opzicht, echt gênant.
Ik vraag me ook af of zo iemand dan echt denkt dat jullie dat allemaal niet door hebben als dit al meerdere keren is gebeurd
Ja klopt! Gelukkig heeft ze het alleen met haar frisdrank voorraad, maar ik moet er wel altijd om lachen als ze dan de kosten door stuurt.
@Masterchef we hebben al vaak genoeg gezegd dat ze het voor ons niet hoeft te halen, dat soort dingen worden in onze groep gelukkig gewoon gezegd. Alleen na zoveel keer (en jaren) zeggen heeft iedereen zoiets joh laat maar
Gewoon vraagje maar hoe weet je dat ze die frisdrank doorberekent? Echt foto van bonnetje als bewijs ofzo?
Nee de bon wordt niet altijd doorgestuurd, met speciale dingen als de kerstborrel of weekend weg wel, daardoor viel het op. En omdat ze het ook vaak zegt van joh ik heb dit en dit gehaald en dan 6 flessen cola/fanta.
Hahaha oh love it als dit soort parels opeens weer boven komen drijven
Ik heb zo’n fijn weekend gehad, waren met de vriendengroep naar een huisje in de Ardenne. Heb nu echt een heimwee - alleen gevoel, mis iedereen.
Haha. Als iemand dan stuurt: ‘ik wil het wel kopen voor x €’
Dan wil ik altijd bijdehand reageren met ‘haha ja snap ik’
Zo verleidelijk om dom te reageren op iedereen op mp.
Ik heb heel impulsief een hakmolen staafmixer set gekocht maar ik mis dit echt in mijn leven. Zoveel makkelijker om zelf een pestootje te maken of uien fijn te malen.
Misschien dat ik nu wel eindelijk meer voor mezelf ga koken.
Blijkbaar sluit het aan bij de Europese rebranding. Dus @Bergson jij hebt denk ik gelijk, het is hetzelfde als het Duitse RTL logo.
Ik ben van plan om woensdag weer eens naar de sportschool te gaan en vind het doodeng want haat sporten en laatste keer was 2/3 jaar geleden. Ugh.
De eerste nacht voor ik weer een werkweek begin, nu dus, slaap ik vaak zo slecht. Vannacht ook weer een solid 4 uur geslapen en dan is echt mijn werkend vermogen niet top 🫠 einde klaagpost
Hetzelfde hier.
Heel de dag wilde ik slapen en toen ik in bed ging liggen sliep ik niet.