Ik doe wel vaker als reactie: Ja dat snap ik, ik wil het wel verkopen voor 100000 euro.
Jaaaa same! Ik wou gisteren een dutje doen maar dacht nee niet slim, nou had ik net zo goed wel kunnen doen succes vandaag!
Is er een sport/activiteit die je wel leuk vind om te doen? Buiten de sportschool?
Mn oom appte mij en hij zet onder elk appje weer opnieuw Gr. (Naam). Zo droog doet me denken aan die forummer op egf die onder elke post Groetjes, (naam). zette lol
Gr. Jumpsuit.
Denken aan de fax met het konijn naar de apotheek?
misschien al proberen van te voren ergens een janksessie te houden zodat de spanning er af is
ff zoiets kijken en gaan
Ik weet niet meer waar ik dit ooit gehoord heb (helaas want ik had graag credits gegeven), maar het blijkt heel ontnuchterend te werken als je je bedenkt dat je gesprekspartner ook poept. Houdt gegarandeerd tranen tegen. Kanye is misschien een fijnere optie.
Nee
En ik heb net 2 x 10 sit ups gedaan om mezelf mentaal voor te bereiden op morgen en ik ben helemaal kapot en buiten adem. Echt niet goed.
Sit ups zijn ook helemaal niet leuk
Volgende keer dan gewoon een fles cola mee naar huis nemen
Niks is leuk
Ik heb net shampoo, douchegel en deo ingeslagen bij de Kruidvat en dat voelt altijd zo goed als je dan door 2+2 acties superveel korting hebt. Maar eigenlijk is het gewoon een stom lokkertje, want die merken zijn echt altijd in de aanbieding
Een aantal weken geleden kreeg ik een email van mensen met wie ik een paar jaren geleden samengewerkt hebt aan een project. Dat project is stil komen te liggen omdat ik, na een mail van een teamlid met “ik ga overleggen en dan kom ik bij je terug!”, nooit meer iets gehoord heb :’’) Nou goed, een aantal weken geleden kreeg ik dus een mail van “heeeyyyyy hoe is het we gaan dit project weer oppakken, klopt het dat dit de meest recente versie is?”, toen heb ik haar de daadwerkelijk meest recente versie vrijwel direct terug gemaild, en dacht ik al bij mezelf van: waarom ben ik zo behulpzaam?
Maar vorige week kreeg ik weer een mailtje met de vraag om nog een bepaald document waar ze niet zonder kunnen. Of nou ja, dat kan wel, maar dan moeten ze mijn werk helemaal opnieuw doen. Ik had dat mailtje nog niet beantwoord, maar dacht er wel regelmatig aan, vooral als ik 's avonds in bed lag en dan dacht: oh ja shit dat mailtje. Maar ik had ook gewoon geen zin om het te doen, want fuck hen. Maaaarrrrrrr nu heb ik zonet dat document opgezocht, een mailtje getypt, het document als bijlage bij de mail gedaan en… de mail niet verstuurd haaaahahahaa. Dus nu heb ik niet meer dat irritante gevoel van “oh ja shit dat mailtje moet ik nog iets mee doen, waar is dat document eigenlijk, heb ik dat nog wel, welke van alle versies is het, hoe lang geleden heb ik die mail gekregen, morgen moet ik er echt even naar kijken” maar heeft zij ook dat document niet!! Echt een win-win situatie!!
Maar ga je het nou nog versturen of niet?
nou voorlopig in ieder geval niet
Ik maak mezelf het soms zo moeilijk. Ik had verlof genomen vanmiddag en morgen omdat ik het echt nodig had, maar nu heb ik beloofd tussen 4en 5 even beschikbaar te zijn op teams omdat mijn collega’s er anders niet uitkwamen. Heb echt niets aan mijn vrije middag nu want ik zit daar nu mentaal de hele tijd op te wachten.
Was dit dan een school-/werkproject of iets prive? Haha wat raar dat iemand dat zo heeft laten liggen door nooit meer wat te laten horen ik geef jou groot gelijk. Misschien kan je over een paar jaar dat mailtje met dat document eens versturen
Het was een werkding, de samenwerking verliep altijd al heeeel moeizaam, niet qua persoonlijkheden ofzo, maar vooral door tijdsverschil en heel volle agenda’s en werkdruk (aan hun kant). Een paar jaar geleden was dit project voor mij nog heel relevant voor mijn carrierepad en was het ook echt heel kut dat er van hun kant zo weinig in geinvesteerd werd, maar inmiddels werk ik heel ergens anders en heb ik dit project helemaal niet meer nodig dus fuck hen
Mijn vaste lasten zijn echt zo hoog. En dan heb ik nog niet eens iets leuks gedaan.