Wat je even kwijt wil #65

Ohh ja dan zou ik ze lekker laten zitten als het voor jou niet relevant meer is. Laat ze zelf dat document maar maken dan :wave:

1 like

Ik zat net ook naar mijn bankrekening te kijken en me af te vragen waar al mijn geld heen was. Zo maar even op een rijtje zetten

1 like

Ik sta net met een enorme kar boodschappen bij de kassa. Is er een landelijke pinstoring :+1:t2:. Lekker chaos want bijna iedereen wilde pinnen.

5 likes

Oh nee! Ik wil straks ook boodschappen gaan doen maar dan zal de automaat ook al weer leeg zijn. Maakt het nog uit welke supermarkt? Toch niet AH he

Dit was bij de lidl maar ik heb geen idee hoe het bij andere winkels zit. Hopelijk heb jij er geen last van!

3 likes

Had ik net moed verzameld om boodschappen te gaan doen :joy:. Nu twijfel ik weer

2 likes

AH was gewoon dicht omdat het niet alleen een pinstoring is maar een kassastoring dus contant betalen kon ook niet. Medewerker had het erover dat veel winkels er last van hadden dus ik had ook geen zin meer om om te fietsen en een andere supermarkt te proberen

1 like

Ik was boos op mezelf dat ik me weer had laten verleiden door de McDrive, kreeg ik m’n bestelling gratis omdat ā€˜ie al klaar was en zij dus ook pinstoring hadden 🄹🫶

76 likes

Hahahaha chill dat er toch ook mensen profijt van hebben!

2 likes

Hier bij de AH ook maar de Jumbo deed het wel gewoon

1 like

Omg, heb net een mega taart gewonnen van de lokale bakker :joy::joy:
Dat ding paste de laatste keer niet in de koelkast :joy:
@Madam-Mikmak weet wel welke bakker dat is en hoe groot die taart is :joy::joy:

24 likes

Wat erg! Mocht ze een rechtsbijstandsverzekering hebben dan kan ze die ook bellen!

1 like

OMFG!!! :drooling_face:

1 like

Dus… waar woon je?

1 like

Huh dat kan toch niet zomaar? Als ze er al 15 jaar werkt heeft ze denk ik een vast contract. Dan moet een werkgever toch een dossier hebben opgebouwd met goede redenen waarom ze ontslagen wordt?

Ze moet het echt aan gaan vechten ja, wat belschelijk zeg!

3 likes

Denk dat het inderdaad wel goed advies is om sowieso even met FNV te bellen ja. Ook al wil ze misschien op het aanbod ingaan, er klopt niets van hoe dit nu allemaal is gebeurd. En dan moet je er nog op letten qua uren enzo.

Wel vervelend voor je moeder zeg, hopelijk pakt het allemaal goed uit

3 likes

Ok maar wtf check wat voor advertentie ik krijg op Insta :sob: het is een deken btw

Ben een beetje gekwetst dat Insta met hun gepersonaliseerde advertenties en al denkt dat ik hier de doelgroep voor ben (als hier überhaupt een doelgroep voor is :grimacing:)

Edit zie nu ook pas dat die laatste zin een woord mist :joy:

14 likes

Dit is het begin van de eindeloze stroom Moeder- en Vaderdagadvertenties, helaas. Wat lijkt als een sympathieke dag is stiekem eigenlijk een pijnlijk commercieel circus. (zeker als je een ouder mist)

13 likes

Dit was de grootste miskoop ooit of nou ja hij kan retour en moet weer een nieuwe bestellen. In een klap chagrijnig ook want ik wou guac en pico de gallo maken voor bij mijn nacho’s. :smiling_face_with_tear:
@Soy.peor je had namelijk gelijk dat dit er wel bij hoort, maar uiteraard niet meer gedaan en ze smaakten natuurlijk direct minder lekker.

1 like

Geef mij dan toch maar de Zeeman-babykleeradvertenties dan deze live love laugh-meuk.

2 likes