Ik had het ook nooit voor mijn kat, maar begin nu te twijfelen omdat hij ook bijna te oud is om nog te kunnen verzekeren.
Givenchy pandora tas
Maar liever bepaalde boots van Ann de Meulenmeester. Sinds ik deze boots in 2008 bij een influencer zag, wil ik ze.
Of toch een Balenciaga Motorcycle bag maar dan een oudje van 10+ jaar geleden.
Als ik nu 1000 euro moest verpatsen aan 1 item dan kocht ik het liefst:
- 1 jas
- 1 paar schoenen
- 1 tas
- 1 sieraad
0 stemmers
Wat voor sokken draag je meestal bij sneakers? Geen sokken is niet stemmen.
- wandelsokken
- sport sokken (bijv. van die witte)
- basic enkelsokken
- sokken met een printje (bijv. van happy socks)
- kousenvoetjes
- is afhankelijk van het soort schoen (bijv. andere sokken bij allstars dan een paar lage nikes)
0 stemmers
Beste cadeautje voor Moederdag is
Ik ben niet in het land met Moederdag en wil iets laten bezorgen. M’n moeder is een grote zoetekauw, dus vandaar dat ik deze hele originele opties bedacht had
Ik heb de doos van patisserie Simone eens bij mijn moeder laten bezorgen en zij was er heel blij mee! Super lekker allemaal.
Echt… uhm… leuk
De tijd van onbezorgdheid en 15 wodka red bull atten zonder issues is voorbij .
Ik vind eerlijk gezegd de Gucci tassen die ik de laatste tijd zie van lagere kwaliteit dan Chanel tassen. Zelf vind ik Louis Vuitton dan nog boven die 2 uitsteken qua design en kwaliteit. Maar de prijs is niet veel beter haha.
Edit: zelf wil ik trouwens ooit graag een zijden Versace blouse, dus vind dat ook nog een optie voor het geld.
Die heb ik gekregen van mijn moeder!!! Maar dan met lieve dochter ipv lieve moeder. Ik dacht dat ze die tekst zelf had bedacht. Niet dus
Inclusief ontbrekend woord?
Nee dat dan weer niet
Ik wist voordat ik op je link ging klikken dat het naar sea of shoes zou leiden hahaha
Zij had het altijd over dat merk
Nostalgie! Vond haar altijd heel verwend maar bleef toch kijken haha. Ze ging een keer haar zusje belachelijk maken omdat die bij een warenhuis kleding kocht ofzo? En hun moeder deed gewoon mee met belachelijk maken
Niet dat ik weet. Het is volgens mij gewoon een vijver achtig zwembad
Weet jij wie dit is?
- Ja natuurlijk weet ik wie dat is!!
- Komt me bekend voor maar ik weet het niet
- Geen idee
0 stemmers
Als ik een lange broek aan heb die over mijn sneakers heen valt, heb ik gewone sokken aan. In het zwart.
Draag ik een broek met blote enkel, skinny of jurkje dan draag ik enkelsokken in de kleur van de sneaker. Zwart of wit.
Ik vind sommige van hun tassen best ok, maar het overgrote deel is vrij saai en dan ook nog eens van gecoat canvas met overal dat logo erop. Als ik zoveel geld uitgeef wil ik toch echt gewoon kwaliteitsleer en een subtiel(er) logo.
Ik wilde vroeger altijd een Chanel tas, maar nu ik dertig ben vind ik dat ding ineens een beetje tacky? Komt misschien ook omdat hier in Azie iedereen en zijn zus ermee loopt.
Ik wil helemaal geen tas met een merk meer. Gewoon een tas met kwalitiatief goed leer en een mooie pasvorm zonder logo vind ik nu eigenlijk het meest chic
edit: sorry even aangepast geen idee waarom ik dit zo gefrusteerd deels in hoofdletters typte
Van Intertoys.
De intertoys catalogus was echt zo’n feestje elk jaar