Ik heb net heel lang gebeld met het huurteam en die zien perspectief in het aanvechten van de opzegging van mijn huurcontract… Ik ga binnenkort op gesprek bij een advocaat, om te kijken wat de kansen zijn. Ik zag dit echt niet aankomen, dacht dat ik geen poot had om op te staan en had ze voor de vorm nog maar gemaild met de situatie. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen.
Doe je dan niet een brief in bijlage mailen met een begeleidende mail? Haha dat doe ik altijd, dacht dat dat “moest”
Ja ik doe het wel in een bijlage, maar geloof niet dat het heel logisch is dat daar mijn adres staat?
Sowieso hoeft een potentiële werkgever mijn adres niet te weten, hooguit mijn woonplaats.
En de datum en plaats vind ik ook echt ontzettend ouderwets. Vind het niet echt passen bij ‘tips voor een sollicitatiebrief in 2023’
Ik had echt een hekel aan pashokjes met zon spiegel die je vanachter laat zien. Maar blijkt dus dat je daarin goeie booty pics kan maken. Ik was gewoon bijna vergeten dat ik aan het passen was.
Ik geniet echt zo van mijn balkon! Tot vorig jaar had ik die niet en toen dacht ik ja boeiend, hou helemaal niet van buiten zitten. Maar inmiddels zit ik bij de kleinste zonnestraal al buiten te chillen
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst op mijn balkon gezeten, ik woon hier al een jaar hahaha. Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan, maar vond dat ik het weer even moest proberen zondag
Omg jongens ik gil intern. Ik zit naast een man in de trein en mijn blik viel op zijn telefoon, en hij stuurt creepy marktplaatsberichten naar vrouwen die hoge hakken verkopen op marktplaats 🫠
Omg is het zo’n type waarvan je het verwacht, of juist helemaal niet?
Soms kijk ik tijdens borrels mijn 70 collega’s aan en dan denk ik ‘wie van jullie is er stiekem een viezerik’
Nee helemaal niet!! Hoewel hoe langer ik naar hem gluur hoe verdachter ik zijn hoofd vind.
Oh wat goed! Ik hoop voor je dat het een groot succes word en je gewoon een vast huurcontract krijgt en je niet hoeft te verhuizen.
Yes onze hypotheek is goedgekeurd! Weer een stap dichterbij naar de verhuizing naar ons huis samen
oh dat heb ik echt nog nooit gedaan. ik typ mijn brief altijd gewoon als mail en dan mn cv als bijlage
Vandaag is alweer het vijfjarig jubileum van FF, toch? Time flies!
Vijf?!? Omg, feels like yesterday…
De vele taartjes vielen mij al op, maar gaat snel zeg!
Ik hoef morgen geen wekker te zetten. Er is niets wat me gelukkiger maakt dan op een doordeweekse dag uit kunnen slapen.
Ik lees dit nu pas, maar ik woon vlakbij Utrecht en mocht je een keer behoefte hebben om een kopje koffie te drinken ofzo mag je me altijd een pb sturen (andere mensen ook trouwens). Ik woon hier al wel mijn hele leven, maar ik heb bijvoorbeeld nauwelijks vrienden.
Ik heb trouwens sinds een tijdje Amigos, dat is ook een app om mensen te leren kennen. Bumble BFF werkte bij mij niet, nieuwemensenlerenkennen ook niet helaas
En ik ben deze week gewoon al 3 keer in de sportschool geweest. Heb voor vrijdag en zaterdag ook nog sportsessies staan Ik geloof dat ik een nieuwe hobby gevonden heb.
Ik lig onder m’n lila IKEA dekbed (en op lichtroze IKEA hoeslaken ) in m’n net gespreide bed
. Nog even niet denken aan de 4+ uur die ik morgen in de auto moet doorbrengen. Scheelt dat het vakantie is dus hopelijk geen file
Morgen wordt eindelijk de keuken geplaatst in ons huis!! Volgende week als het goed is de nieuwe ketel en hoop dan toch over te kunnen. Ben heel blij dat ik bij m’n ouders mocht wonen de afgelopen maanden maar ik ben wel weer toe aan m’n eigen plekje.
Hé bij ons ook keuken morgen. Hoop dat alles goed gaat!