Wat je even kwijt wil #65

5 minuten hierna was het gelukt :muscle: Bedankt voor de support

3 likes

m’n vlucht is geannuleerd en kan pas maandag vliegen

maar onmiddellijk 2 hotelovernachtingen incl. ontbijt, 4x vouchers voor lunch en avondeten en voucher voor 2x taxi van en naar vliegveld

dit is mn vakantie in mn vakantie

44 likes

Mijn vriend komt vanavond thuis van een weekje buitenland van z’n werk. En hij zei zoiets als: zo fijn dat jij er bent als ik thuiskom, vroeger stond er nooit iemand voor me klaar.
Dus nu heb ik slingers en ballonnen en weet ik het met: welkom thuis!!!. Whahwa, zo overdreven :rofl::rofl::rofl:

102 likes

Ik kreeg een bord vol Eid koekjes en heb inmiddels bijna de helft op, helemaal misselijk.

6 likes

Ik heb echt 10 x gezocht en kan het escape room topic niet meer vinden, dus bij deze:

We waren vanmiddag in een escape room en toen vonden we opeens een dossier van de vermiste patiënt waar we naar op zoek waren, was het gewoon de naam en foto etc van mijn partner uitgeprint :joy::joy: hilarisch

38 likes

Haha superleuk!

2 likes

Teach me master

2 likes
Tw zelfmoord

Hier in de buurt hebben in 1,5 week tijd 3 jongeren zelfmoord gepleegd en 1 ligt er nog in het ziekenhuis. Vind het echt heel bizar.

5 likes

Ik heb vandaag brownies met de post gekregen en er staat op de buitenkant dat ik ze pas vanaf 25 april mag openmaken. Ik heb geen idee van wie ze kunnen zijn en ook niet wat er op 25 april is. Maar ze liggen nu in de koelkast en ik ben benieuwd hoe lang ik de verleiding kan weerstaan.

9 likes

LOL, nooit dat ik zou wachten

29 likes

Hoe langer ze liggen hoe lekkerd… oh nee toch niet

9 likes

zou eerder denken dat je ze TOT 25 april kan eten haha wat vaag

5 likes

Zonde!

In coronatijd had mijn werkgever blijkbaar geld over en kreeg ik vrijwel wekelijks dit soort dingen thuisgestuurd. Zat dan ook altijd een briefje bij “niet openmaken tot datum X dan kunnen we het gezellig samen opeten tijdens de online meeting / online nieuwjaarsborrel / online teamactiviteit!”. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Ik at/ dronk het altijd meteen op haha.

15 likes

Na 3 dagen in de koelkast kunnen ze in elk geval direct de kliko in. Ik zou ze gewoon opeten vandaag.

3 likes

Haha bedankt voor de relativerende reacties hierboven :laughing: Ik ging ff de houdbaarheid van die dingen checken via de website en dat is 9 dagen, dus dat was niet zo erg geweest. Maar heb ze alsnog opengemaakt net en ze waren van mijn werk om een salarisverhoging te vieren. Geen idee wat de datum van 25 april ermee te maken heeft overigens, dus blij dat ik ze toch opengemaakt heb.

50 likes

Krijg je op de 25e je salaris?

6 likes

Ik had gister een geweldig feestje dat om twaalf uur al afgelopen was en nu ben ik alsnog brak. Ik ben echt een bejaarde af en toe :older_woman:t2:

2 likes

Ik vind dit eigenlijk heel schattig van je werkgever, zou ik iig wel kunnen waarderen.

15 likes

Ik voel me echt extreem single, ben al een half uur bezig met mijn armband terug om doen EN HET LUKT NIET😠

Edit: deze rant had ik eerder moeten doen want hierna lukte het meteen

11 likes