Wat je even kwijt wil #65

Hoe langer ze liggen hoe lekkerd… oh nee toch niet

9 likes

zou eerder denken dat je ze TOT 25 april kan eten haha wat vaag

5 likes

Zonde!

In coronatijd had mijn werkgever blijkbaar geld over en kreeg ik vrijwel wekelijks dit soort dingen thuisgestuurd. Zat dan ook altijd een briefje bij “niet openmaken tot datum X dan kunnen we het gezellig samen opeten tijdens de online meeting / online nieuwjaarsborrel / online teamactiviteit!”. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Ik at/ dronk het altijd meteen op haha.

15 likes

Haha bedankt voor de relativerende reacties hierboven :laughing: Ik ging ff de houdbaarheid van die dingen checken via de website en dat is 9 dagen, dus dat was niet zo erg geweest. Maar heb ze alsnog opengemaakt net en ze waren van mijn werk om een salarisverhoging te vieren. Geen idee wat de datum van 25 april ermee te maken heeft overigens, dus blij dat ik ze toch opengemaakt heb.

50 likes

Ik vind dit eigenlijk heel schattig van je werkgever, zou ik iig wel kunnen waarderen.

15 likes

Ik voel me echt extreem single, ben al een half uur bezig met mijn armband terug om doen EN HET LUKT NIET😠

Edit: deze rant had ik eerder moeten doen want hierna lukte het meteen

11 likes

Trucje met paperclip geprobeerd?

6 likes
5 likes

@Lovepink @Hippe_kikker omg ik ga dit meteen bekijken, had me veel frustratie bespaard

4 likes

Whaha ik had gisteren net zo iets, had plasma gegeven, verbandje er thuis afgehaald maar plekje (in mn elleboogholte) begon na te bloeden. Omdat mn huid niet goed tegen pleisters kan op die plek wilde ik er weer een gaasje + verbandje omdoen. Gewoon echt NIET te doen in je eentje met 1 arm :sob:

2 likes

Vooruit ook voor jou een tip

3 likes

Ik heb ingesteld dat ik eerst toestemming moet geven voor iemand mij aan een groep kan toevoegen

12 likes

‘Oh ik kan dan helaas niet, doeiiii!’

– ‘maar Grace, we hebben nog geen datum genoemd?’

15 likes

Gewoon vriendelijk bedanken in de groepsapp? Kan gewoon toch!

2 likes

Tijd voor een Irish exit

5 likes

Ik vind dit echt de allllerirritantste functie op whatsapp

3 likes

Why?

2 likes

Wooow deze lifehack, dit gaat het leven zoveel makkelijker maken haha

4 likes

Omdat ik het echt superhinderlijk vind dat als je even een groepsapp wilt maken met mensen je weer iemand moet uitnodigen, die persoon dan soms laat reageert, dat soort dingen. Ipv dat je even snel een app aanmaakt en je bericht kunt sturen

3 likes