Heel lief aanbod, dankjewel! Zal het onthouden. En bedankt voor de tip over Amigos, wie weet ook iets om uit te proberen.
& Goed bezig in de sportschool
Heel lief aanbod, dankjewel! Zal het onthouden. En bedankt voor de tip over Amigos, wie weet ook iets om uit te proberen.
& Goed bezig in de sportschool
Ik zit in de tram en 2 jongens voor me zitten tiktoks te maken. Gaan ze via de selfie stand mij âstiekemâ filmen. Ze zaten het ook terug te kijken dus ik zag mezelf ook gewoon zitten Het is echt heel lelijk ook.
Ik ga nooit meer zonder make up naar buiten. Ben dit echt zat. Vorige keer in een restaurant nam er ook iemand een foto van mij met flits???
Dat is je conclusie?
Dat het ligt aan jouw make-up loze hoofd?
Jaaa eindelijk! Eind december gekocht en nu pas klaar. Daarna moet de badkamer nog geplaatst worden maar als we weer een ketel hebben zouden we eindelijk in het huis kunnen gaan wonen en tijdelijk de oude badkamer beneden kunnen gebruiken.
Ja dat ik blijkbaar het uiterlijk heb om belachelijk gemaakt te worden. En om dat tegen te gaan ga ik dan het liefst âmet een maskerâ over straat. Soort van voor mijn eigen zekerheid ofzo.
Edit : ik snap natuurlijk wel dat het compleet idioot is om zo te denken en dat die gasten gewoon gigantische sukkels zijn, maar ben echt even verdrietig haha
Ik denk dat, tenzij je echt een mega afwijkend uiterlijk hebt, dat niet zo is. Hoogstens straal je onzekerheid of passiviteit uit en denken ze er mee weg te komen omdat je niks zegt/overkomt als iemand die het laat gaan. Heb je iets gezegd?
Naast dat het probleem 100% bij hen ligt uiteraard.
En soms kiezen ze gewoon de eerste beste persoon uit en ben je net op de verkeerde plaats. Ik zou er niet te veel erachter zoeken @Negativ.
Ik zat heel erg te twijfelen, maar ik zag het al helemaal gebeuren dat ze dat zouden filmen en dat online zetten, zal je net zien joh. Uiteindelijk had ik dat wel gewoon moeten doen, maar dat is dan weer achteraf. Ik had overigens wel heel erg de neiging om die telefoon weg te gritsen en door die tram heen te smijten.
@Alicent En dit zou ook heel goed kunnen hoor, dat ze gewoon zin hadden om te gallen en dat ik daar toevallig zat. Het ligt alleen gevoelig en omdat het nu de 2e keer is in korte tijd, is het even goed ruk
Af en toe moet ik een naam verzinnen voor een kat op mijn werk en als ik die dag geen inspiratie heb dan open ik een willekeurig topic op het forum. Dus er lopen nu een aantal katten rond met ff forum namen haha.
Ik weet niet wtf er aan de hand is maar ben net voor de derde keer dit jaar vet random gevallen.
Ik val ook elke keer keihard maar hou er vrij weinig aan over. Mja schrik me wel de pleuris elke keer.
Is de ouderdom denk ik. Als dit zo doorgaat moet ik een kunstheup.
Hahaha leuk, wat kies je dan bijvoorbeeld?
Echt jammer dat Amerikanen Spaarlamp nooit uit kunnen spreken. Champagnepop daarentegenâŠ
Heb een hondje van een vriendin aan het logeren hier en volgens mij denkt mijn buurvrouw nu dat ik een imaginary friend heb omdat ik de hele tijd tegen haar aan klets
Gewoon zomaar of echt dat je struikelt ofzo? Ik viel vroeger heel veel om, altijd gewoon zo vanuit het niks. Toen liep ik op een gegeven moment bij de fysio (voor iets anders) en die liet me de hele tijd allerlei evenwichtsoefeningen doen en sindsdien is het over!
Heb een rot randje in mân schoen dus wilde bij een tankstation even een pleister kopen oid. Tankstation heeft ĂŒberhaupt nĂks van zoiets??? Volgende dan maar proberen
Ik weet niet zo goed waarom ik dit opschrijf maar ik moet het ergens kwijt en haal het misschien zo weer weg
weg ivm privacy collega
Fuck wat heftig zeg. Heel veel sterkte!
Er ziet hier iemand in de wachtruimte haar hele medische dossier te bespreken aan de telefoon én op luidspreker
Sterkte de komende tijd. Via Slachtofferhulp kun je informatie vinden over hulp na zelfdoding. Hun ondersteuning is altijd gratis.