Wat ontzettend schrikken, veel sterkte
Jeetje wat heftig. Sterkte ![]()
@Echo je zou gewoon een nestje schoonmaaknamen moeten geven: Dasty, Dreft, Dettol, Ajax, Ariel, Persil, Swiffer
. Of bordspelen Chess, Risk, Catan, Carcassonne, Clue, Twister, Yenga, Uno & Domino
@d12baby Heel veel sterkte.
Jaa ben serieus ook misschien heb ik dat echt. Het zit nu ook heeelemaal over mijn hele benen heen, mijn voeten, mijn handen.
IK kreeg net zoân LinkedIn bericht van een recruiterâŠmaar het was op rijm
.
En de persoon was ook coachend arbeidspsycholoog en recruiter.
Heb je allergie tabletten in huis? Maakt iig de jeuk minder.
Met aloë vera smeren? Dat kan wel verkoelend helpen en de vlekken laten verdwijnen
oke sorry dit klinkt ongeloofwaardig maar ik zag m net weer zitten hahahaha
Ondanks mijn angstgevoelens mijn vakantie eindelijk geboektđ
Super goed gedaan!! Ik ben ook altijd enorm angstig rondom het boeken van vakanties. Mooi om te lezen dat het bij jou gelukt is. Hopelijk kun je nu lekker genieten van de vakantie voorpret.
Wat goed!
Heb net 6,5km met de hond door het bos en langs een meertje (nouja een ven noemen ze dat) gewandeld en zit nu heerlijk op een terras met een biertje, met de hond. Lekker man.
Meteen vakantie-vibes!
Ik was een rondje aan het lopen en passeerde een man. Hoor ik hem ineens roepen; de teeering kijk nou een worst op pootjes. Dus ik dacht al wtf zegt hij over mij. En daarna dikkie, hey worstje kom eens. Draai ik mij nogal pissig om zie ik een teckel lopen ![]()
De teckel vond de belediging ook niet leuk want die ging keihard naar hem blaffen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bergamot ziet er wel uit alsof ze zo een muis zou opzetten.
Achter mij op het terras zit een man met dezelfde stem als Fred van Leer, gaat echt door merg en been
Haha ik heb eergisteren zoân zout neusspray gekocht omdat ik ook sinds een heftige hooikoorts aanval twee weken geleden verstopte oren heb @monkeyslut i feel you.
Geen idee of het werkt maar een vriendin tipte het.
Zit ik blijkbaar al drie dagen te sprayen met het dopje eropâŠ
kom ik nu pas achter! Zonde ook lol
Schrik me de tyfus, ineens gaat de muziek in de woonkamer keihard aan. Zit die kat met zân neus op de touch knop van de speaker ![]()