Wat je even kwijt wil #65

jezus wow. wat heftig, sterkte

1 like

Oh oh… dat zou zo m’n moeder kunnen zijn :sob: die gaat ook gerust in een vol restaurant op luidspreker bellen over iets privés. ‘Anders versta ik echt niks hoor’ :expressionless:

Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte! :heart:

1 like

ik hoop dat ik niet in die topics zit

28 likes

Volgens mij heb ik een allergische reactie op sporten. Gisteren voor het eerst gesport, toen ging ik daarna douchen en zag allemaal rode bultjes op mijn borst/buik/rug/billen. Nu is het er nog steeds een beetje en zie het ook op mijn handen.

9 likes

Bestaat wel echt :joy:

1 like

En heeeel veel bouillonblokjes meenemen! @FrauHelga had nog gepost in het buitenlandse supermarkten topic wat ze had gehaald.

4 likes

@kali En jam, er zijn daar zoveel meer soorten :heart_eyes:

2 likes

@d12baby wat heftig. Heel veel sterkte :heart::heart: Knuffel :heart:

@Negativ wat een rotstreek van die jongens. Dit ligt echt bij die jongens en niet bij jou (of je uiterlijk). Maar dan blijft het nog steeds kut. :kissing_heart: Knuffel ookk voor jou!

3 likes

Wat ontzettend schrikken, veel sterkte

Jeetje wat heftig. Sterkte :pleading_face:

@Echo je zou gewoon een nestje schoonmaaknamen moeten geven: Dasty, Dreft, Dettol, Ajax, Ariel, Persil, Swiffer :joy:. Of bordspelen Chess, Risk, Catan, Carcassonne, Clue, Twister, Yenga, Uno & Domino

@d12baby Heel veel sterkte.

8 likes

Jaa ben serieus ook misschien heb ik dat echt. Het zit nu ook heeelemaal over mijn hele benen heen, mijn voeten, mijn handen.

3 likes

IK kreeg net zo’n LinkedIn bericht van een recruiter…maar het was op rijm :face_with_spiral_eyes:.
En de persoon was ook coachend arbeidspsycholoog en recruiter.

7 likes

Heb je allergie tabletten in huis? Maakt iig de jeuk minder.

1 like

Gisteren koos ik bijvoorbeeld @Calypso @Frenky @anon50301661 @kika :black_cat::black_cat:

68 likes

Met aloë vera smeren? Dat kan wel verkoelend helpen en de vlekken laten verdwijnen

3 likes

oke sorry dit klinkt ongeloofwaardig maar ik zag m net weer zitten hahahaha

5 likes

Awww, ik voel me vereerd! En idd, war @anon50301661 zegt, foto!

3 likes

Ondanks mijn angstgevoelens mijn vakantie eindelijk geboekt💃

45 likes