jezus wow. wat heftig, sterkte
Oh oh… dat zou zo m’n moeder kunnen zijn die gaat ook gerust in een vol restaurant op luidspreker bellen over iets privés. ‘Anders versta ik echt niks hoor’
Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte!
ik hoop dat ik niet in die topics zit
Volgens mij heb ik een allergische reactie op sporten. Gisteren voor het eerst gesport, toen ging ik daarna douchen en zag allemaal rode bultjes op mijn borst/buik/rug/billen. Nu is het er nog steeds een beetje en zie het ook op mijn handen.
Bestaat wel echt
En heeeel veel bouillonblokjes meenemen! @FrauHelga had nog gepost in het buitenlandse supermarkten topic wat ze had gehaald.
@d12baby wat heftig. Heel veel sterkte Knuffel
@Negativ wat een rotstreek van die jongens. Dit ligt echt bij die jongens en niet bij jou (of je uiterlijk). Maar dan blijft het nog steeds kut. Knuffel ookk voor jou!
Wat ontzettend schrikken, veel sterkte
Jeetje wat heftig. Sterkte
@Echo je zou gewoon een nestje schoonmaaknamen moeten geven: Dasty, Dreft, Dettol, Ajax, Ariel, Persil, Swiffer . Of bordspelen Chess, Risk, Catan, Carcassonne, Clue, Twister, Yenga, Uno & Domino
@d12baby Heel veel sterkte.
Jaa ben serieus ook misschien heb ik dat echt. Het zit nu ook heeelemaal over mijn hele benen heen, mijn voeten, mijn handen.
IK kreeg net zo’n LinkedIn bericht van een recruiter…maar het was op rijm .
En de persoon was ook coachend arbeidspsycholoog en recruiter.
Heb je allergie tabletten in huis? Maakt iig de jeuk minder.
Met aloë vera smeren? Dat kan wel verkoelend helpen en de vlekken laten verdwijnen
oke sorry dit klinkt ongeloofwaardig maar ik zag m net weer zitten hahahaha
Ondanks mijn angstgevoelens mijn vakantie eindelijk geboekt💃