Wat je even kwijt wil #65

Super goed gedaan!! Ik ben ook altijd enorm angstig rondom het boeken van vakanties. Mooi om te lezen dat het bij jou gelukt is. Hopelijk kun je nu lekker genieten van de vakantie voorpret.

3 likes

Wat goed!

2 likes

Heb net 6,5km met de hond door het bos en langs een meertje (nouja een ven noemen ze dat) gewandeld en zit nu heerlijk op een terras met een biertje, met de hond. Lekker man. :sunny: Meteen vakantie-vibes!

37 likes

Ik was een rondje aan het lopen en passeerde een man. Hoor ik hem ineens roepen; de teeering kijk nou een worst op pootjes. Dus ik dacht al wtf zegt hij over mij. En daarna dikkie, hey worstje kom eens. Draai ik mij nogal pissig om zie ik een teckel lopen :joy:
De teckel vond de belediging ook niet leuk want die ging keihard naar hem blaffen :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

48 likes

Frenky: afbeelding

Calypso:

Bergamot (tabby) & Kika (zwart)

148 likes

Die bergamot ziet er wel uit alsof ze zo een muis zou opzetten.

34 likes

Achter mij op het terras zit een man met dezelfde stem als Fred van Leer, gaat echt door merg en been

6 likes

Haha ik heb eergisteren zo’n zout neusspray gekocht omdat ik ook sinds een heftige hooikoorts aanval twee weken geleden verstopte oren heb @monkeyslut i feel you.
Geen idee of het werkt maar een vriendin tipte het.

Zit ik blijkbaar al drie dagen te sprayen met het dopje erop… :thumbsup: kom ik nu pas achter! Zonde ook lol

34 likes

Buhhh ik had een trein eerder dan verwacht maar nu staan we stil want er is brand in de trein voor ons (aan de onderkant oid het is wel veilig). Ik wil naar huis en pizza eten!! En er komt iemand m’n huis bezichtigen en ik moet nog opruimen

Over een paar weken ga ik verhuizen en heb ik hier geen last meer van dus dat hou ik maar in gedachte

2 likes

Schrik me de tyfus, ineens gaat de muziek in de woonkamer keihard aan. Zit die kat met z’n neus op de touch knop van de speaker :geek:

19 likes

Ik deed net boodschappen bij de AH en de vakkenvullers hadden door de staking minder te doen. Ik gunde ze echt een paar chille werkdagen of niet ingepland worden, maar nee: ze waren allemaal met een emmertje sop de schappen aan het schoonmaken. Snap wel dat het zinvol is natuurlijk en zoiets waar je anders nooit aan toe komt, maar ik vond het sneu voor ze.

Beetje net zoals wanneer er op de middelbare school een uur uitviel en dan kreeg je ineens een surveillant en moest je in het lokaal blijven en je huiswerk maken.

4 likes

Alleen kreeg je op de middelbare niet betaald.
Ik zou liever gewoon door blijven werken, dan verdien je nog wat.

6 likes

Ja oke, dan wel inplannen maar het gewoon even wat chiller hebben. Maar goed, ik ben ook zo’n persoon die het fijn vindt als er op werk internet of systemen uitvallen en je noodgedwongen niks kunt doen.

9 likes

ah shit dan moet ik mijn kat een nieuwe naam geven, rotbeest

2 likes

Als je ingeroosterd bent en verschijnt maar tijdens je werkuren naar huis wordt gestuurd omdat er geen werk zou zijn, moet je verplicht worden doorbetaald las ik vandaag.

Dus mocht je een bijbaantje hebben in een supermarkt: laat je niet zomaar onbetaald naar huis sturen maar geef aan dat je gewoon wil werken (is de tip die erbij gegeven werd).

3 likes

Weet nu al dat veel werkgevers daar misbruik van gaan maken, ugh.

Ik vrees het ook. Eerlijk gezegd wist ik het toen ook niet. Ze hadden me van alles kunnen wijsmaken. En dan te bedenken dat het destijds ging om, wat zal het zijn, 4 euro per uur of zo? :sob:

Heb al helemaal zin in dat kut gedicht van vanavond

8 likes

Neejoh helemaal niet, ze schrappen dat er zo af, daarna scrubben ze lekker je voeten (of vooraf idk of ze het allemaal hetzelfde doen) en lekker je nagels bijwerken.

1 like

4 likes