Wat je even kwijt wil #65

Lief :heart:

Die vriendin waarmee ik ben weet het gelukkig. Zijn de hele dag op pad geweest en liggen nu ff op bed, nog 3 kwartier tot we gaan eten dus dat is wel ff fijn.

5 likes

Ah fijn dat je vriendin het weet en dat je nu even rust kunt pakken. Hopelijk helpt dat een beetje en kun je genieten van de rest van het weekend.

2 likes

Ja, er is idd een wijkagent :slight_smile: daarom heb ik nadat ik op ze afgestapt was weer gebeld om het te melden en dat er iemand bij zit die boos/agressief kan reageren. Ze lieten de wijkagent al vaker rondlopen, maar na de 3e melding gaan ze er nu wel meer spoed op zetten zei degene aan de telefoon. Dus we gaan het zien

4 likes

Hahaha jij bent nooit teleurgesteld tijdens HSM live?

4 likes

Ik heb net een hele reis gemaakt voor een feestje, in de trein al janken want geen zin maar afgesproken, 10 minuten geweest, nu in de trein terug op weg naar een avond in bed met Bridgerton en morgen geen kater :heart:

30 likes

ik heb nog nooit HSM gekeken haha, enkel die twee liedjes die zoy noemde heb ik even opgezet :see_no_evil:

1 like

De pretzel pinda caramel mix van de liddl is fantastisch! Iets te veel pinda maar echt top. Vreet bijna een zak leeg oops

Mijn avond was echt verrassend leuk! Lig voor de verandering ook eens redelijk op tijd in bed ondanks dat dit niet gepland was haha.
En ben ook wel een beetje chagrijnig omdat ik geditcht ben maar het positieve is wel dat ik nu een decent nachtrust krijg.

3 likes

Welke is dat? Ik heb een zak wasabi zoutjes van de ap maar die valt echt tegen

4 likes

Zelfs mn username word met een z gespelled. Ik haat die letter.

Zooi pep klinkt wel leuk.

4 likes

De zon schijnt en Taylor Swift heeft weer een nieuwe rerecording aangekondigd. Ik keur vandaag nu al goed.

5 likes

Ik heb gisteren oorbellen gekocht, probeerde ze gisteravond even en nou is meteen dat pinnetje dat door je oren gaat afgebroken van de oorbel. Dus ik ga zo meteen terug naar de winkel, maar op het bonnetje staat bij retour een tegoedbon en dat wil ik niet want ik koop daar verder nooit wat. Dus ik zit me al helemaal in te beelden dat ze moeilijk gaan doen over geld terug ook al is mijn item kapot, heb al helemaal pagina’s van het juridisch loket doorgelezen etc. terwijl ze misschien gewoon zonder problemen geld teruggeven. Altijd die what if scenario’s haha

Edit: oke ze hadden nog een tweede paar dezelfde dus heb die meegekregen! Had ik niet verwacht maar wel tevreden mee.

19 likes

Met 6 from the vault liedjes :star_struck:

6 likes

Wij gingen even 2 milkshakes halen bij de Mac… 7,50€ :tired_face::smiling_face_with_tear:

10 likes

Haha lekker, goede deal! Gebruik je dan ook echt zoveel GB’s?

2 likes

Ik kwam eerst nooit aan de 8 GB maar laatste tijd krijg ik wel vaker een melding dat ik mijn limiet bijna verbruik. Denk omdat ik ook meer muziek luister nu op de fiets enz.

4 likes

mag ik als verdediging inroepen dat ik al gedronken had? Ben wel nog niet de 30 voorbij!

1 like

Ja zeker. I love 30ers die gewoon drinken. We hoeven niet allemaal met een saaie man en kinderen in een vinex wijk te wonen.

27 likes

Ik werd zowaar op date gevraagd door de pakketbezorger :flushed:

27 likes

Maar ga je dat ook doen?!

1 like