Wat je even kwijt wil #65

Meer details schat met dit kleine slokje thee les je mn dorst niet.

21 likes

Hij brengt altijd mijn pakketjes naar boven en zei altijd al “de enige voor wie ik dit doe ben jij” ik dacht altijd gewoon vanuit vriendelijkheid, tot vandaag dus. Ik deed letterlijk in mijn pyjama open nota bene :rofl: maar het is wel echt een super sympathieke lieve man. Hij vroeg dus ineens “hee Ruby mag ik je iets vragen” en toen vroeg die of ik met hem op date wilde. Maar ik heb hem verteld dat ik een relatie heb en dus moest passen maar dat ik het wel ballen vond dat hij dat zo op de man af vroeg. Hij reageerde gelukkig heel vriendelijk, ik zag m’n toekomstige pakketen al in de sloot belanden

94 likes

Ja tbh ik drink niet zoveel. Als ik met een saaie vent zou leven zou ik dat wel doen ja.

3 likes

Het is zaterdagavond, de kinderen liggen op bed en ik zit achterstallig werk te doen terwijl ik eigenlijk zo high als een garnaal in een mediterrane omgeving de zon wil zien ondergaan terwijl ik naar Dead Can Dance, Amenra en andere betoverende klanken luister.

Zo. Punt. En doooorr.

6 likes

Ik snap het ook wel, de verschillen tussen staten kunnen zo groot zijn. Dus dan zegt alleen Amerika niet zo veel.

8 likes

Ik zit op een verjaardag en ik hoor net een vrouw (60+, kort pittig kapsel voor de beeldvorming) zeggen: een jetlag, dat vind ik toch zo’n onzin! Heb ik echt nooit

:joy: Oke Gerda, alsof dat een mening is??

20 likes

Nee omdat erom de camping in frankrijk geen tijd verschil is meid.

30 likes

Ik wilde uitslapen maar heb mezelf wakker gehoest en nu blijf ik maar hoesten :rage: geef slaap

Iemand zat vannacht op de intercom bel te drukken, ik zat rechtop in m’n bed. Heb wel erna uren wakker gelegen en moet nu werken, voel me zo gaaaaarrr

1 like

Late reactie maar omg ik zat in deze trein! Was best eng want we gingen stilstaan omdat er iets met de remmen was riepen ze om en toen kwam er een mega rookwolk langs de trein en brandlucht. Dacht echt we moeten evacueren en lopend naar het volgende station

1 like

Vandaag weer werken na 2 weken vakantie, ik heb nog ff geennn zinnn.

Edit: en het zou slecht weer worden en dat is het helemaal niet.:unamused:

4 likes

Ik had gisteren spelletjesavond bij een vriend van mijn vriend, waar ik ook zijn vriendin voor het eerst ontmoet heb, maar ik deelde totaal NIET dezelfde vibe. Ik heb het geprobeerd
 Achteraf voelt de avond helemaal niet fijn. :melting_face:

Ik vind dit zo grappig als iemand om extra en veel kaas vraagt(huh dus hoeveel kaas precies?) . Oja dit heb ik dus regelmatig bij 2 klussermannen nu . Heb echt nog nooit zoveel variaties op tostis gemaakt. @Max bedankt voor de banaan pindakaas! Is oprecht lekker.

Absoluut. Ik zeg ook altijd erbij dat ik in Berlijn woon, nooit alleen Duitsland :sweat_smile: Maar ook nooit alleen Berlijn, niet op zijn Amerikaans alleen de staat/stad

3 likes

Oh joh heb ik die een keer getipt? Mn eigen favoriet is op toast!

1 like

Ja in het stel je persoonlijke vraag topic. Het leek me echt nasty maar was verrassend lekker. Wel echt heel dik erop gesmeerd.

1 like

Ik was dit weekend bij een vriendin die echt tientallen hobby’s en projecten heeft en voel me dan altijd zo lui persoon. Ze ging na een hele dag op pad zo nog even verder met het maken van een meubelstuk. Ik denk dat ik eenmaal thuis niet verder dan de bank kom.

9 likes

Ik werd net echt geguilttript door een volhoudende kassavrouw in de winkel haha.

Ik wilde gewoon ff snel m’n aankopen pinnen

“Wil je een extra donatie doen tegen armoede”
“Nee dankje”
“Maar het is voor kinderen!”
“Nee bedankt”
“Maar ook babies!! Vind je dat niet erg”

Toen zei ik maar gewoon pinnen graag, maar toen ze m’n bon gaf zei ze opnieuw “heb je ook geen kleingeld?” Maar ik had al betaald ??? Dus waarom zou ik alsnog gaan doneren haha?

Dacht echt is dit je eigen persoonlijke doel of waarom probeer je zo hard joh

24 likes

Hahaha nee de appie was nog steeds leeg, dus ik ben echt eind gaan fietsen omdat ik dacht ik probeer de Dirk eens uit, dit was in de zeeman die ernaast zat.

Idk ze was ook gewoon een beetje vreemd, ze was ervoor ook in het Engels heel veel druk (COINS!!!) aan het uitoefenen op de personen voor me haha.

1 like

Jeetje, lijkt net alsof het een wedstrijd is of zo. Wie het meeste bij elkaar kan bedelen

3 likes