Wat je even kwijt wil #65

Bij onze bieb kun je een hele stapel boeken op de plaat leggen en dan staan ze er allemaal in 1x in! Heel futuristisch :scream:

29 likes

Bij energie moet je tegenwoordig ook 16+ zijn. Maar gok dat het in dat geval misschien de combinatie was van artikelen.

Stond hier zondag met m’n vriend echt vol verwondering naar te kijken inderdaad echt fantastisch m

1 like

Jaaa heeft de Uniqlo ook. Ook wel confronterend, weet je in 1x wat je hebt uitgegeven. Met stuk voor stuk scannen word je in ieder geval nog meegenomen in het proces naar het eindbedrag :rofl:

15 likes

Haha dit had mijn bieb al toen ik daar als kind kwam, the future is 2008.

14 likes

Ik begin op woensdag al om 08:15 omdat het dan lekker rustig is op kantoor maar het is op de weg, op de stations en in de trein al zo druk dat ik totaal overprikkeld ben als ik aankom :joy: verschrikkelijk

1 like

Ik ben m’n dag begonnen met koffie zonder een kopje onder het apparaat, dus ik ga weer naar bed hoor.

18 likes

Ik zag pas een tas op een advertentie van Uniqlo en hij leek me zo handig dat ik er zelfs over heb gedroomd. Dus toen kocht ik hem en het is echt de handigste tas ooit en love de Uniqlo echt. Ik draag die broeken ook echt elke dag.

1 like

Hahaha, de tering, toen ik als kind bij de bieb kwam moest er handmatig gestempeld worden :older_woman:t3:

15 likes

Link heeft er geen zin in…

5 likes

wat een genot om te kijken

5 likes

Bij die van ons was wel een grens hoor! Max ~6 boeken per stapel

2 likes

@Willem ja kan helemaal vol! die flap is er alleen als er niet zo heel veel in zit

2 likes

Ik vond het echt enorm leuk, ook degene in het voorprogramma daar was ik echt verrast over.
Hierdoor een onwijs leuke avond gehad, zeker een aanrader!

3 likes

Ik kan de hype van regendouches niet begrijpen. Vooral als er zo’n rare handdouche op navelhoogte hangt.
Het is echt onmogelijk om je haar droog te houden met een regendouche

27 likes

Die handdouche kan je toch ook hoger instellen? Verder wil ik gewoon altijd onder de straal staan, check m’n titel :leopard: voor mijn lifehack.

8 likes

7 likes

Nee sommige mensen hebben (waar ik nu toevallig douche en ik zag het in de vlog van Elise Boers) hebben echt alleen zo’n punt in de muur waar hij heel laag hangt

7 likes

Haha hier al net zo, granny high five :pray:

3 likes

Gewoon net als met een handdouche?

4 likes