Wat je even kwijt wil #65

Dit bedoel ik. Dat je dus een regendouche hebt, en dan alleen een handdouche ter hoogte van de draaiknoppen. Echt onhandig.

10 likes

Zal dan inderdaad dat tweede zijn geweest, de regendouches die ik ken hebben gewoon dezelfde waterdruk als de handdouche

4 likes

ja dit!!!
ik douche heel vaak zonder mijn haar te wassen en een vriendin heeft precies dit in haar badkamer.
het is een inloopdouche en als je die handdouche gebruikt (die je dus steeds in je hand moet houden!!!) loopt het water zo de rest van de badkamer in. en elke keer denk ik doe ik dan iets verkeerd of douchen zij alleen met de regendouche?!?

1 like

:heart:

:skull:

72 likes

Ja dit!!! Ik haatte regendouches, want ik vind hoe m’n haren nat worden echt zo lafjes. En wassen/uitspoelen drama. Tot ik vorige week in een hotel een regendouche aantrof waar dit dus wel ging. Was echt verbaasd. Ze bestaan dus; maar zeldzaam.

7 likes

ik heb ook zo’n regendouche + handdouche ter hoogte van de knoppen en ik douche inderdaad echt nooit met die regendouche, vind dat alleen maar irritant
je kunt er je haar niet goed mee wassen en het water komt in je ogen enzo blegh
pak altijd gewoon die handdouche in mijn hand idd, ben daar inmiddels wel aan gewend

1 like

Ik vind het zo suf van mezelf dat ik nog zenuwachtig word van solliciteren. Ik ben toch geen onzekere puber meer!

3 likes

Dat heeft niks met puber zijn te maken hoor, dat blijft spannend en is heel normaal dat je er zenuwachtig voor bent. Succes!

3 likes

Maar ik voel me direct een onzekere puber ervan. Zo klein en dom voel ik me. Had liever gezien dat ik nu inmiddels wel weet dat m’n waardigheid niet afhangt van solliciteren enz.

1 like

Ik heb geen woorden voor hoe onlogisch deze redenatie is :joy:

4 likes

Ik ben echt cynisch, chagrijnig en gestresst door een aantal dingen. Op zich begrijp ik mijn emoties wel, maar ergens vind ik het toch slecht dat ik het niet van me laat afglijden. Een aantal dingen speelden al even en deze dingen duren voort of er komen steeds nieuwe vergelijkbare dingen bij. Ik ben benieuwd of mijn emoties nog veranderen of dat ik belangrijke keuzes moet gaan maken.

1 like

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeer. Ik ga mn rok maken. Of ik hem afmaak is een andere vraag. Ik ga er in iedergeval aan beginnen.

33 likes

#trots

2 likes

Bedoel je zo een kipfilet achtig of echt een tape? Ben geïnteresseerd in geen bh leven.

Linkje? Blijven ze de hele dag zitten? Wordt het niet zweterig?

Ik hoor mijn bovenbuurmeisje echt al weken elke dag meerdere keren intens braken en vraag me af of ik als buur iets kan doen/kan aanbieden? Het is een stel dat samenwoont en beiden als Exchange student hier studeert, dat is eigenlijk vooral ook de reden dat ik overweeg om even te checken of dat ik iets kan doen. Ik weet niet of ze weten wat er aan de hand is of de weg naar medische hulp weten te vinden? Het klinkt echt super naar en alsof ze echt flink ziek is, maar ik wil me ook niet bemoeien met zaken waar ik me buiten moet houden?

1 like

Ik had vanochtend wat valeriaan genomen voor een spannende presentatie (ging gelukkig goed) alleen nu voel ik mij al de hele dag duf.

2 likes

Misschien is ze zwanger?

5 likes

Nee joh, een goede regendouche kan zo hard dat je bijna meespoelt door het putje. Veel mensen hebben alleen niet de juiste waterdruk voor zo een douche en dat vergeten badkamermensen vaak te zeggen. Wij hebben zo een regendouche stang en die kan kneiterhard. Zo een stortdouche die uit het plafond komt heeft echt veel water nodig om goed te werken.

4 likes

Zou t zelf denk ik heeeeel ongemakkelijk vinden als de buren daarvoor zouden aanbellen, lief bedoelt maar niet echt lekker als ze dan morgen weer moet kotsen en dan denkt: ah top, dit hoort de onderbuurvrouw dus ook weer. Zeker omdat ze dus niet alleen woont, had het dan ook wel anders gevonden.
Tenzij je natuurlijk het idee hebt dat er grote zorgen zijn, als in dat zij niet de gang naar een huisarts weet te vinden oid.

11 likes