Gisteren zagen we in onze zonnepaneel-app dat onze zonnepanelen al een week niets meer deden. Iemand van dat bedrijf kwam langs en maakte de meterkast open en toen kwamen we erachter dat er een (klein) fikkie was geweest in de meterkast. Wat kapot was (zonnepanelen en alle stroom op zolder) gebruiken we niet actief dus wij zouden hier gewoon niet achter gekomen zijn
Nu blijkt onze hele meterkast zo onveilig dat ie er helemaal uit moet en zegt die man dat we blij mogen zijn dat het huis niet afgebrand is en als dat wel zo was dat de verzekering niet zou uitkeren. Zo akelig. Blij dat het met een sisser afgelopen is…
Vrijdag komt er voor het eerst een schoonmaakster bij ons thuis, nu wil ik eigenlijk afzeggen omdat ik te veel was heb om weg te werken .
Een man in de bus wilde perse voor mij uitstappen, duwde me ook bijna aan de kant, en bij het stoplicht wilde hij ook perse voor me staan. Hij zag alleen de grote plas op de weg niet en stapte niet naar achter toen er een auto aan kwam dus nu is ie nat
Ja bah zo veel slakken😭
Wow wat een geluk dan! Best een eng idee ook lijkt me dat je zo dichtbij een huisbrand hebt gezeten. Hopelijk is de kast snel gefikst en helemaal brandveilig!
Ik ben steeds rond 20.00 helemaal klaar met de dag. Al wekenlang.
Ik lig al in bed, ik doe ook niet meer mee vandaag. Heb ook gewoon even zooo weinig te doen op werk dat de dagen echt lang duren. Jij ook zoiets toevallig?
Wat naar ook! Ik zit juist thuis, omdat ik ziek ben. Ben de hele dag gewoon moe en chagrijnig.
Aah dat is ook super naar. Hopelijk voel je je snel beter! En maar gewoon lekker gaan slapen als je er geen zin meer in hebt.
Ik word ongelukkig van alle spelfouten in haar boeken dus het is haar schuld dat ik dik ben!!
Ik heb een box bij De Krat besteld, chill ook dat ze een samenwerking met Crisp hebben! Kan ik hopelijk ook de gehypete croissants meebestellen.
Ugh, ik wordt gestoord van mijn slapeloosheid.
Je zou toch denken dat ik na maanden slecht slapen een keer zó moe ben dat ik toch gewoon vanzelf in slaap val.
Ik wil gaan zwemmen maa riwl niet bekeken worden, misschien is er wel een gat in de marrkt voor zwemmen in het donker of dikkemensenzwemuurtje
Ga gewoon zwemmen. Er zijn waarschijnlijk toch alleen maar bejaarde die zichzelf maar net boven water proberen te houden met een laf schoolslagje.
Ik lig ook voor de derde keer op rij wakker en weet vrij zeker dat dit de komende tijd nog wel vaker gaat gebeuren. Kan op zich wel functioneren met weinig slaap maar ben het nu al wel beu
Ik ga op vakantieeee!!
Ik wil ook een dikkemensenuurtje!
Ik zou pas doodongelukkig worden van continu nadenken over wat je wel en niet eet
Als je op een doordeweekse dag midden op de dag gaat is het sowieso een dikke mensenuurtje bij ons. En de meeste mensen zijn zo oud dat ze zonder bril waarschijnlijk niet verder kunnen kijken dan hun eigen handen. Zou me er niet druk om maken.
En daarnaast met zwemmen is toch je hele lichaam onder water, valt echt vrij weinig op hoe dat lichaam eruit ziet.
@anon3219017 Hoezo is Fajah Lourens uberhaupt nog ‘relevant’? Ze zat 100 jaar geleden in gtst, heeft daarna een afvalboek geschreven, maar nu? Gewoon bekend van het bekend zijn?