Wat je even kwijt wil #65

Ik ben steeds rond 20.00 helemaal klaar met de dag. Al wekenlang.

3 likes

Ik lig al in bed, ik doe ook niet meer mee vandaag. Heb ook gewoon even zooo weinig te doen op werk dat de dagen echt lang duren. Jij ook zoiets toevallig?

2 likes

Wat naar ook! Ik zit juist thuis, omdat ik ziek ben. Ben de hele dag gewoon moe en chagrijnig.

1 like

Aah dat is ook super naar. Hopelijk voel je je snel beter! En maar gewoon lekker gaan slapen als je er geen zin meer in hebt.

4 likes

Ik word ongelukkig van alle spelfouten in haar boeken dus het is haar schuld dat ik dik ben!!

16 likes

Ik heb een box bij De Krat besteld, chill ook dat ze een samenwerking met Crisp hebben! Kan ik hopelijk ook de gehypete croissants meebestellen.

2 likes

Ugh, ik wordt gestoord van mijn slapeloosheid.
Je zou toch denken dat ik na maanden slecht slapen een keer zó moe ben dat ik toch gewoon vanzelf in slaap val.

2 likes

Ik wil gaan zwemmen maa riwl niet bekeken worden, misschien is er wel een gat in de marrkt voor zwemmen in het donker of dikkemensenzwemuurtje

2 likes

Ga gewoon zwemmen. Er zijn waarschijnlijk toch alleen maar bejaarde die zichzelf maar net boven water proberen te houden met een laf schoolslagje.

18 likes

Ik lig ook voor de derde keer op rij wakker en weet vrij zeker dat dit de komende tijd nog wel vaker gaat gebeuren. Kan op zich wel functioneren met weinig slaap maar ben het nu al wel beu :upside_down_face:

5 likes

Ik ga op vakantieeee!!

34 likes

Ik wil ook een dikkemensenuurtje!

9 likes

Ik zou pas doodongelukkig worden van continu nadenken over wat je wel en niet eet :weary:

3 likes

Als je op een doordeweekse dag midden op de dag gaat is het sowieso een dikke mensenuurtje bij ons. En de meeste mensen zijn zo oud dat ze zonder bril waarschijnlijk niet verder kunnen kijken dan hun eigen handen. Zou me er niet druk om maken.

4 likes

En daarnaast met zwemmen is toch je hele lichaam onder water, valt echt vrij weinig op hoe dat lichaam eruit ziet.

@anon3219017 Hoezo is Fajah Lourens uberhaupt nog ‘relevant’? Ze zat 100 jaar geleden in gtst, heeft daarna een afvalboek geschreven, maar nu? Gewoon bekend van het bekend zijn?

5 likes

Vergeet vier handen op één buik niet!

2 likes

ik lag net in de tandartsstoel en toen kwam dit liedje op de radio

en toen zei de assistente tegen de 2e assistente: oh dat is echt een heel oud nummer he
:older_woman:

11 likes

Ik haat haat haat haat haat dit nummer

12 likes

ja same, het deed niet veel voor de sfeer kan ik je vertellen

Ik heb afgelopen jaar deze keuze gemaakt met mijn sport naar een ander (gezelliger) team te gaan en daarmee flink wat klasses lager te gaan spelen, nadat ik vorig jaar echt een rotseizoen gehad heb, waarbij ik vaker (onterecht) reserve zat dan dat ik speelde. Ik vond dit best el een lastig keuze, omdat ik nog best fanatiek ben en daarom liever niet in een lagere klasse wilde spelen. Maar ik heb in dit huidige seizoen al meer plezier gehad dan in het hele vorige seizoen bij elkaar en ik ben zo zo blij met mijn keuze. (enige jammere is, dat doordat ik dus amper gespeeld heb vorig jaar, mijn lijf weer even moet wennen aan hele wedstrijden spelen, dus nu heb ik pijn, haha)

46 likes