Wat je even kwijt wil #65

Zit nu bij de film (geen zorgen hij is nog niet begonnen haha) en er was net best een heftige Dove campagne voor schadelijke effecten van social media op kinderen. Die man voor me zit volgens mij te huilen en ik wou gewoon naar een vrolijke domme comedy, maar ik ben een sympathy crier dus moet me echt inhouden.

7 likes

Ja dit bestond! Lang leve de jaren 90

Er was ook een liedje van, die kon ik niet vinden.

Edit: gevonden. Dit zongen ze altijd bij een of ander spel in die show. Maar er werd ook wel een iets modernere mix gedraaid op de radio en in de kroeg enzo volgens mij. Waarschijnlijk met een 90’s housebeat eronder :grimacing:

9 likes

Blijkbaar mist mijn dochter hetzelfde gen voor zinsontleding. Wat een haat heb ik daarvoor altijd gehad. En dus ook mijn dochter, we vinden het zo lastig!
En 1vwo gaat verder dan ik ooit heb geleerd vroeger. (En ver weg gestopt)

Maar gelukkig ging het na een uur samen huiswerk maken een stuk beter. Vooral rustig blijven. Pffffff

3 likes

Misschien kan ze oefenen met cambiumned.nl ? Dat heeft mij goed geholpen

3 likes

Ik ben mijn vakantie begonnen met uitslapen :smiling_face_with_three_hearts:. Heerlijk

1 like

Hahaha ik heb ooit als kind een dansoptreden gehad en de muziek waar we op dansten was een medley en op het einde kwam De Tandenborstel-Jive en toen ging iedereen staan en meeklappen en mee-padapada’en, vond ik als 10-jarige ofzo erg indrukwekkend. :joy:

Edit: en hij stond op deze cd die wij thuis hadden.

2 likes

Dank je, gaan we bekijken!!

2 likes

Mijn oma zit 2x in de week op een zwemclubje en ze vertelde dat er een andere bejaarde man geband is omdat hij tot 3x toe zijn kunstgebit is verloren in het diepe bad :joy::joy::joy: de instructeur moest het opduiken hahahaha. Ik heb zo hard gelachen toen ze het vertelde

88 likes

M’n schoonmoeder is gevallen heeft haar heup gebroken. Ze is ook al 76, dus hoop dat het goed gaat komen. :pensive:

9 likes

Welke vrolijke comedy? Ik zoek ook nog even wat leuks in de bios

1 like

Zielig dat hij nu een ban heeft gekregen, laat die arme man lekker met z’n gebitloze mondje zwemmen :pleading_face:

13 likes

Haha ja als hij zijn gebit beter plakt mag ie wel weer komen :joy:

9 likes

Hahahah meerdere keren ook echt :rofl:

4 likes

Ik heb al een week dat ik me echt zó rot voel en rollercoaster aan emoties en nu wil ik eigenlijk ook gewoon janken achter m’n bureau zonder directe reden. Ik moet ongesteld worden maar ik vind (ruim) een week best lang voor pms en krijg ook angst dat het dan niet daaraan ligt maar dat ik weer naar een depressie terug zak

8 likes

Ik wil eigenlijk de Veja Campo sneakers (lekker basic) maar kan het nog niet helemaal verantwoorden voor mezelf om ze te bestellen. :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik ben zĂł erg aan het aftellen voor mijn vakantie.
En ik heb maandag mijn eerste proefdagje bij een dierenasiel als vrijwilliger, zo veel zin in!

34 likes

Ik ben helemaal overprikkeld en moet nog tot tien uur. Ik kaaaan niet meer. :joy:

Ken je Lovaeij op insta? Anders zou ik je aanraden haar pagina op te zoeken. Vind het zo inspirerend hoe zij gewoon rockt in haar bikini! Love it.

3 likes

Ik ben echt dom. Ik zat al de hele dag binnen dus ik dacht ik ga even wandelen, gewoon zonder plan. Kwam ik uit bij een winkelcentrum in een andere wijk, waar ze een Jumbo hebben. Dus ik dacht leuk, doe ik ff eens hier boodschappen en pak ik de bus terug. Nou, er gaat geen bus terug. Nu moet ik een half uur teruglopen met een kapotzware tas :sob:

4 likes

Outdoor fitness, word je sterk van!

4 likes