Ik zit na 5 minuten lopen al pauze te houden op een bankje.
Gewoon terug naar de jumbo lopen en zo’n winkelmandje met wieltjes meenemen
En WEL terug brengen
Klote ongesteldheid
Ik heb een fles drank open getrokken, ik vind het wel prima voor vandaag (en ben nog even 29 dus dan mag het nog)
Ik heb zin in zo’n smerig klef gebakken ei van de afhaal maar dan zonder een portie bami of nasi.
Ik was naar the book club the next chapter, was blijkbaar een vervolg maar heb de eerste nooit gezien. Flauwe humor hoor, en zoetsappige cringe maar precies wat ik even nodig had vandaag.
Ik ben 30+ en word soms nog steeds rood als mensen tegen me praten vandaag weer. Hoe kan dat?! Vind t zelf niet erg, maar meer dat ik andere mensen dan ongemakkelijk maak ofzo. Fml
Heb je een baby of al kinderen???
Net 112 gebeld omdat er een auto aan de andere kant van de weg in de brand vloog. Hoop zo dat de bestuurder er al uit was of er uit is gekomen, heb dat niet kunnen zien. Oef.
Oh, in heb 1 wel gezien! Dus ga deze ook maar even reserveren. Kan het ook wel gebruiken
Twee stiefkinderen, telt dat ook? Ben inmiddels al bijna dronken trouwens
Merk je dat je deel 1 niet hebt gezien? Ik wil er ook heen, maar weiger deel 1 te kopen als ie niet op een streamingsdienst staat.
Oh ja, dat heb ik ook soms nog weleens. Vind het nu niet erg meer, maar als kind en puber vond ik dit zoooo vervelend.
Nee helemaal niet. Ik wist eigenlijk pas dat dit deel 2 was toen ik een review zag uit 2018 na de film Verklaart wel waarom het The Next Chapter heet. Wie weet herken je dan wel meer van de karakterontwikkeling, maar ik had er in ieder geval totaal geen last van. Het is een op zichzelf staand verhaal.
Hahahah ik kijk uit het raam en ik zie iemand op de scooter omkeren omdat hij/zij geen helm draagt en er een politie auto aan kwam
Reden genoeg om te gaan drinken, helpt het? Want dan weet ik wat ik moet doen😂
Ben jij niet al 30 dan mag het niet meer. Dan moet je je gedragen.
Ja godverdomme. Nou ik ga weer voor het raam staan staren.
Mijn man en ik hebben een proefles salsa gedaan! Ik kan wel dansen, mijn man niet, maar het was zo leuk en het ging uiteindelijk vet goed!
Gewoon die vent van mij aan het gekregen!