Jaa en nu verslaafd worden en op latin world alle feesten in de gaten houden!
Dat heb ik vaker gehoord vanavond. Verslavend en als je zou willen kun je elke zaterdag wel ergens dansen!
Elke dag van de week zelfs haha. Geniet ervan!
Heb inmiddels een aantal maanden een paard onder mijn hoede waarmee de eigenaar vastliep. Het is inmiddels zo’n fijn dier. Niet meer angstig en daardoor onberekenbaar, maar vol vertrouwen. Heb net een lange bosrit gemaakt op een bitloos hoofdstel en ze was zo relaxed. Ben trots op haar! Was een heerlijk zen-moment, reeën en konijnen gespot en geen andere mensen tegengekomen.
Heftig! Goed dat je in ieder geval heb gebeld. Hopen dat goed afloopt
Online is veel hulp te vinden, zoals uitleg en oefeningen. Als het gaat om Nederlands (vast wel) dan zou ik het ook wel leuk vinden als je hier eens wat dropt. Ik weet zeker dat we dan genoeg taalfanaten hebben hier om de puzzel te kraken.
Ik heb mn belasting geld terug. Heb mn loonsverhoging met terugwerkende kracht vanaf januarie terug. En ik krijg binnenkort mn vakantie geld. Echt zet mij maar in de quote 500.
Wat heerlijk! Ga je er wat leuks mee doen?
Weet ik nog niet. Ik pleur het nu vooral allemaal op mn spaarrekening.
Genieten!! Ik tel af tot maandag, dan zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje qua salaris en terugwerkende kracht loonsverhoging (waarom alleen net na het weekend )
Oh ja dat is een goeie.
Waarschijnlijk easy peasy voor jullie.
Maar gelukkig na vanmiddag er weer samen voor zitten kreeg ik veel “oh ja!” Te horen. En ook vaker gelachen dus het komt wel bij haar binnen!
En @Luzarl nadat ik jouw tip doorgaf kreeg ik te horen, “mam, ik had hem helemaal goed!”
Tnx
Ik heb zelf trouwens gisteren nog oefeningen naamwoordelijk gezegde gedaan, ook via cambiumned toevallig. Ik zie het echt als kleine puzzeltjes, love it.
Het zal leuker worden als je het snapt inderdaad.
Moet hier zo om lachen , ik zie alles voor me
Ik zit in de bus en een toerist vraagt waar alle lichtjes zijn, dus ik zeg heh lichtjes? “Ja dit is toch de lichtstad.” Gast, het is half 12 ‘s ochtends, denk je dat hier alle lampen altijd aan staan, ook als de zon schijnt.
Dit heb ik ook nog steeds. Helemaal als mensen me overvallen met lastige vragen haha
Ik heb dunkin popcorn koffie. En het smaaky er echt naar! 10/10
M’n vriend is bijna jarig en ik heb iets voor ‘m gekocht wat hij denk ik heel leuk gaat vinden, het is iets om zelf te bouwen (soort mini analoge synthesizer) maar ik vind het ook heel leuk dus ik vind het nu al kut dat hij het straks mag bouwen en ik niet :’)
Oh hoe heet dit? Misschien is dit ook wel iets voor mijn vriend (hij heeft wel veel synths maar is niet heel technisch verder, dus miss te hoog gegrepen qua techniek?)
Volgens mij zou het mee moeten vallen qua hoe technisch je ervoor moet zijn, maar je moet wel solderen! Je kan alles helemaal from scratch doen maar ik heb nu een voorgemaakt panel/pcb gekocht en dan moet je zelf nog alle losse onderdelen kopen en die erop solderen. Ik heb deze gekocht, maar dezelfde guy verkoopt allerlei verschillende (en het meeste laat hij ook zien op z’n youtubekanaal):
Mocht je precies deze ook willen kopen kan je me wel even dm’en voor alle onderdelen trouwens! Was nog best een speurtocht om alles te vinden en ik heb uiteindelijk op 3 verschillende plekken dingen besteld omdat er niet één winkel was die alles had.