Wat je even kwijt wil #65

Oh solderen is wel next level denk ik, dat wordt ook lastig bij hem thuis. Thanks tho! Hopelijk gaat je het vriend het leuk vinden :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

My god, wat doet douglas altijd toch onzettend veel folders en gedoe bij in de doos. Maar ik wil eigenlijk ook niet klagen want i.p.v. de 2 gratis samples die je mag uitkiezen zitten er altijd 3 in. En een keer dikke korting van hello fresh (dat leek me bijna een fout lol).

3 likes

Echt zo kinderachtig maar ik heb dit nu al 20x gekeken en nog lach ik erom hahaha

https://www.instagram.com/reel/CsI_fPeIyS1/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==

16 likes

Ik heb echt heimwee naar die tijd soms.

4 likes

Ik heb mezelf net zo fucking kutdiep in mn duim gesneden door een harde avocado

Is dit peak millennial? Kan echt moeilijk typen nu smh ik moet zo ook nog veel cadeaus inpakken

10 likes

OkƩ Kendall Jenner.

18 likes

ja

7 likes

Echt smetig, had van die mini’s in zo’n netje en tot nu toe allemaal zacht priem priema en dan in ene zo’n soort baksteen en mes bounce

Ga de Dirk aanklagen

2 likes

Ik heb me een partijtje een fijne self care dag. Komt perfect uit met het nieuwe seizoen van Queer Eye 🫶

4 likes

Wat fijn! Niet meer in een studio? Het valt mij ook op hoe behulpzaam mensen zijn als je gaat verhuizen. Echt zoveel die aanbieden te willen helpen. Zelfs een kennis van mn vader die ik amper ken helpt etc. Zo lief. En mn oom die ik jaren niet meer had gesproken. Ik moet bij de eerstvolgende die gaat verhuizen ook aanbieden te willen helpen :’)

Ik moet volgende week voor werk voor het eerst een cursus geven. Eigenlijk gewoon een powerpoint presentatie en wat vragen beantwoorden. Dit moet in het engels en ik vind het super spannend, ook als het in het nederlands had gemoeten, maar toch heb ik me nog steeds niet voorbereid :smiling_face_with_tear: Ik dacht dat dit uitstelgedrag wel minder zou zijn geworden nu ik ouder ben maar niks is minder waar. Ben net begonnen aan een nieuwe serie.

2 likes

Welke serie?

Geen schuine wanden meer is echt top! Ik woon sinds kort ook in een studio met rechte muren na 6 jaar een zoldertje dus leef je uit!

1 like

Riches op NPO

2 likes

Oh scheelt zeker veel hoor, kun je veel meer in kwijt. Ik had vroeger altijd een slaapkamer met 1 hele schuine wand, als die recht was geweest had een enorm verschil gemaakt. Maar leuk iig!

2 likes

Ik ga ook verhuizen en heb stress over hoeveel spul er uit mijn kamer komt. Echt angst dat het niet in het busje past haha. Waarom verzamelen we in godsnaam zoveel shit??? En dan heb ik ook nog vet veel weggegooid.

1 like

Ik heb de afgelopen dagen heel veel uren gedraaid om een deadline te halen en ik ben gewoon klaar :partying_face::partying_face::partying_face: (en eerder klaar dan verwacht) dus nu lekker naar het terras en morgen ook gewoon vrij :partying_face:

35 likes

Gaat iedereen verhuizen ofzo? Haha. Ik heb al lang de sleutels maar absoluut nog niet bewoonbaar. Werd al misselijk van de energie en alles regelen, dat is toevallig vandaag geregeld eindelijk. En dit en dat en omg. Ik denk elke keer, ik ben dankbaar, ik moet dankbaar zijn blabla. Ik zag dat je zelfs bij action nog verhuisdozen kan kopen. Dus misschien een tip? Ik durf het bijna niet te zeggen maar een deel wordt in een paardentrailer bij ons vervoerd. Hoop dat er geen paardenmest op de vloer ligt daarna.

4 likes

Haha ja valt mij de laatste tijd ook op hier? Maar kan ook zijn omdat ik er zelf nu zo mee bezig ben. Herken dat dankbaar zijn ook, want ben er echt heel blij mee dat ik straks samenwoon in een leuk huisje, maar voor nu is het ook gewoon MEGA stressvol haha. Dusssss succes allemaal! We can do this!

3 likes

Ik wil ook verhuizen maar woon zeker nog tot mn tachtigste met huisgenoten :sob: oke nee dat zal wel meevallen maar voelt zo perspectiefloos allemaal

5 likes