Ik heb eindelijk eens een normaal weekend en ook 2,5 dag ipv 2
Ik krijg echt een woedeaanval van dit filmpje. Haha.
Ja zeker peak millenial mijn pink ik nu blauw omdat ik te lomp aan een zware rol folie trok
Wat een klotenkutdag. Ik ga wijn drinken
Welkom in UU
Kan echt heel de wereld aan, vandaag rijbewijs gehaald en ga straks de stad in.
De tandjes ik ging sinds maanden weer een HIIT workout doen, moet wel zeggen dat ik me gelijk energieker voel
Ik heb verschillende vaklui over de vloer dus wilde wat voor ze klaarzetten dus dacht aan wat verschillende blikjes en misschien wat snacks (koeken of Twix ofzo). Is dat een beetje gangbaar of hoe hebben anderen dat gedaan?
Ja joh dat is kei luxe. Misschien nog een thermoskan met koffie oid
Ik had altijd flesjes water (hadden nl geen kraan want ze waren met de keuken bezig haha), nespresso apparaat erbij en waterkoker. Ook wat fris idd. Koeken deden het hier ook altijd goed: kanoās, roze koeken, mergpijpen etc. En dus ook zakjes suiker en koffiemelk cupjes in huis gehaald, omdat toch veel mensen hun koffie niet zwart drinken.
Verder haalde ik soms ook belegde broodjes bij de Italiaan om de hoek, maar vaak hebben ze zelf ook lunch bij.
Ja zeker wel! Ze kunnen het altijd afslaan als ze niet hoeven.
Ja klinkt goed toch? Ik zet vaak ook een schaal koeken oid neer, zodat ze gewoon kunnen pakken wat ze willen wanneer ze willen.
Oja goeie, ze gaan ook aan de slag met het water dus dat zal ook soms afgesloten zijn.
Vandaag was de elektricien al begonnen en halverwege de dag dacht ik omg heb helemaal niets voor hem klaargezet maandag komen er meerdere dus ik zal dan ook ff een koelbox enzo regelen
Was vandaag met mān broer in de efteling, even de deur uit en op een hysterische plek afschakelen. Ben thuis beetje ingestort en heb me nog nooit zo moe en kut gevoeld. Ga het liefst in foetushouding in bed liggen en kom er niet meer uit (eerste deel al uitgevoerd incl. emotional support kat). Hopelijk is het me gegund om vannacht meer dan 3 of 4 uur te slapen
Er was vandaag een monteur voor de kozijnen, maar gelukkig was ik een succesvol adult en had ik vanochtend al mijn sekstoys opgeruimd rond mijn bed.
Nou nu raden jullie natuurlijk wel wat er nog op de grond lag aan de andere kant van het bed (ja bij het kozijnā¦)
Ik moet, als ik weer erg laat op t forum zit, regelmatig nog denken aan een opmerking die ik jarennnnnn geleden op egf kreeg dat het zo opviel dat ik vaak heel laat/sānachts actief ben en dat is echt zo
Scrollen op t forum doe ik namelijk echt bijna standaard na een avondje met vrienden/vriendinnen als ik thuiskom en wil afschakelen van de avond soort van ritueel.
Heerlijk! Even zen worden. Ik voel me ook altijd ontzettend verbonden met de andere mensen die op achterlijke tijdstippen online zijn
Wat ligt daar normaal gesproken allemaal dan?
Biecht: heb me net voor het eerst ooit ziek gemeld terwijl ik niet echt ziek ben. Zit er gewoon Ć©cht ff doorheen wat ik nou wil, ben echt niet blij met mn werk. Drie dagen meegelopen op de ambulance waarvan ik eerst dacht dat ik ein-de-lijk mn baan had gevonden waar ik het lang vol kan houden maar na gisteren ook op afgeknapt. Heb ook nu een verschrikkelijk rooster komende tijd. Voel me intens schuldig eigenlijk maar kon het vandaag gewoon even niet opbrengen :ā)
Als je het niet kunt opbrengen lijkt me het goed dat je even een dagje lekker voor jezelf neemt en even een beetje afstand kunt nemen en na kunt denken. Snap dat je je schuldig voelt maar als het even niet gaat dan gaat het niet.
Ja eentje was halverwege op en toen de na diep in de kast graaien de volgende ook en toen dus weer een ander gepakt die in het stopcontact kon(aan de andere kant van het bed), maar daarvoor heb ik wel de hele sekstoy kast moeten doorzoeken en dat lag dus nog op de grond.