Ik vier vanavond voor het eerst sinds 3 jaar weer mijn verjaardag en heb er zoveel zin in!
Er helemaal doorheen zitten is net zo goed ziek zijn hè, onderschat je mentale gezondheid niet. Niks om je lullig over te hoeven voelen vandaag, hoop dat je beetje kan bijtanken
Lol ik bracht net een ijskoffie voor mn moeder mee. En toen was ik eventjes vanalles doen. Daarna ging ik mn koffie drinken en ze keek me echt een beetje aan van hmm jij wel en ik niet. Dus ik zo heb je die van jou al op?
Zegt ze huh welke koffie?? Had ze hem aan de kant gezet en was ze hem vergeten haha. Maar wel helemaal beledigd doen alsof ik er alleen maar een voor mezelf had gehaald.
Ja precies dit, het zou echt goed zijn als we mentale gezondheid net zo serieus zouden nemen als fysieke gezondheid (en dat doe je @notmycircus denk ik heel goed door je dan ziek te melden).
Geniet ervan!!
Ik was net buiten aan het zwemmen en na 20 baantjes, op redelijk snel tempo, had ik het nog steeds koud. Maar er waren mensen die super langzaam zwommen en gezellig aan het praten waren, vraag me echt af hoe zij het niet super koud konden hebben.
Leuk! Wat ga je doen bij het asiel? Ik doe dit zelf al 1.5 jaar ofzo.
ik woon op een beetje een bijzondere plek maar het is recent ook in toeristenboekjes/blogs terechtgekomen dus nu zijn er zoooooveel boomer toeristen die hier een rondje over het terrein komen lopen. net was er zelfs een stel dat rustig de gemeenschappelijke ruimte/woonkamer binnenliep en niet dacht âmisschien is dit een beetje raarâ
en als je buiten zit krijg je standaard meerdere keren de vraag âhoeveel kost dit nou!!!â âwaar is je wc!â
Ughh een middelmatige man zit weer eens compleet mijn humeur te verpesten nu en afgelopen tijd. Wat een ellende
Ik ga binnen nu en een paar uur het antwoord krijgen op mn idee dat ik allergisch ben voor oesters.
Eindelijk eens gegeten, echt fucking lekker maar ben benieuwd. Ben fucking allergisch voor mosselen maar niet voor garnalen dus 50/50
Ik heb dus vandaag voor het eerst iemand over de vloer die komt schoonmaken. Voor mij echt een heel ding want moest echt een drempel over om die stap te nemen. En ja natuurlijk zie ik hier en daar wat kleine dingen waarvan ik denk had dat even meegepakt maar verder wow wat is het schoon!! En ik heb er gewoon zelf niets voor hoeven te doen!!! Ja betalen, maar geen fysieke inspanning haha.
Ik zag vandaag een vrouw lopen tijdens mijn werk die zoân onwijs prachtige jurk aanhad dat mân mond er echt van open viel. Ik vertelde haar dat ik 'm prachtig vond en toen moest ik daar weer van huilen want ik heb last van een angststoornis en durf normaal gesproken niet eens tegen iemand te praten op straat maar dat me dit zo lukte, daar stond ik echt een beetje versteld van. #dagboekpost
Gisteren een stevig feestje gehad en ik lag maar om 5u in bed. Normaal heb ik nooit een kater maar nu wel, ik ben echt brak en ik heb een beginnende verkoudheid. Vanavond een Eurovisiefeestje en morgen werken. Ik hoop dat ik dit overleef.
Ik heb maandag mijn rijexamen gehaald, vandaag getekend voor een tweedehands auto en het voelt zo onwerkelijk. Rib uit mijn lijf, maar heel blij.
Herkenbaar, hopelijk en waarschijnlijk ben je alleen intolerant voor mosselen en oesters, maar niet voor andere schelpdieren zoals kokkels of coquilles. Dit komt omdat die een bepaald enzym bij zich dragen. Ze hebben nu het minste van dat enzym. In augustus, als ze na de zomerstop en voortplantingstijd hebben ze het meeste van dat enzym bij zich. Dan is je reactie nog groter.
Mijn huisarts adviseerde mij om in deze tijd een beetje te eten, en als je een kleine reactie hebt, ieder jaar iets vroeger een klein beetje mosselen te eten. Dan zou je er overheen kunnen komen. Maar dat vind ik zoân gedoe en er zijn zoveel lekkere andere schelpdieren, dus ik laat het maar. Scheelt ook wel weer een nacht en dag ziek zijn.
Succes!
Wat leuk! Gefeliciteerd met je rijbewijs en veel plezier met je nieuwe auto!
Nee all good!!!
Ben lichtelijk teleurgesteld. Maar ook wel blij dat je nog leeft.
Vanmiddag spontaan naar een parkje kunnen gaan
Ik was vandaag de slimste mens van de dag in de slimste mens app. Woohoo