Wat je even kwijt wil #65

Kan het snel stoppen met regenen aub? Ben me klaar aan het maken voor een buiten festival…

4 likes

Hahaha we zijn in een hotel en we checken in, doen ‘onze’ kamerdeur open en zien opeens spullen, koffers, kleding etc. Is gewoon al iemands kamer die we toegewezen gekregen hebben :sweat_smile: kapotsnel weer dichtgedaan dus hoop dat er niemand was daar. Wel slecht foutje hoor.

2 likes

Ik ga eind van deze maand verhuizen naar het buitenland dus al mijn spullen moeten weg of ingepakt, maar natuurlijk niet te veel want ik moet dat stallen bij familie. Ik had even vier verhuisdozen gehaald en ik dacht daar kom ik wel ver mee want ik doe toch alles weg. Nouuu… er past stiekem zo weinig in :joy: mn huis is ook overspoeld met tassen en dozen voor de kringloop, ik ben het overzicht helemaal kwijt.

9 likes

Wat ga je doen??? En succes alvast.

3 likes

Ik was vandaag in Den Haag en ik vind het altijd zo’n wonderlijke mix van mensen.

In mijn stad is het super studentikoos en allemaal saaie costes cloanen maar was wandelen in DH en zag zoveel mensen onironisch in rode broek met loafers maar ook weer heel veel mensen aan de baco.

Is toch wel echt een gezellige stad

22 likes

Mannen (inclusief donkerblauw windjack) of vrouwen?

Mannen vooral maar ook veel kakineuze vrouwen gezien

3 likes

Ja als ik ooit Rotterdam uitgegooid word zou ik denk ik in Den Haag gaan wonen.

3 likes

In 't normaal zo zonnige zuiden, sittard :joy:
Nu schijnt de zon, maar net was er echt mega regen.

3 likes

Ik snap niet hoe dat ooit gegaan is met die rode broek. Het was ooit een trend en nu is het ineens een oude kak meneertjes ding.

3 likes

Mijn auto geeft elke keer bij het starten en uitzetten de melding OLIECONTROLE NU incl. irritante piepgeluiden… Maar mijn auto krijgt pas over 5,5k kilometer een beurt :upside_down_face::upside_down_face: (dit is gewoon een fabrieksinstelling van het merk dus ik rijd niet met weinig olie ofzo haha). Heel dwingend ook met een uitroepteken en alles

3 likes

Maar motorolie wordt weliswaar bijgevuld bij een beurt, maar kan ook voor die tijd opraken. Ik zou maar snel even pijl controleren (bij koude motor) en bij (laten) vullen, anders blaas je je motor op en is je auto rijp voor de sloop!

6 likes

Het kan ook voorkomen dat er een lek zit een een olieslang bijvoorbeeld waardoor er olie uit lekt en hij eerder bijgevuld moet worden dan bij de volgende beurt. Als het normaal gesproken een fabrieksinstelling is geeft hij niet voor niks eerder een melding als hij blijkbaar eerder dan gebruikelijk bijgevuld moet worden.

Is de melding oranje of rood? Dat maakte volgens mijn garage ook nog uit (rood: direct, oranje; kan in principe nog even door)

1 like

Den Haag is echt van alles tegelijk. Ambtenaren, kakkers, aso’s, love it.

6 likes

Hij gaf 1000 km voor een bepaalde km stand een melding van ‘binnenkort’. Hij heeft ook nooit een beurt gehad sinds ik ‘m heb want 8.000 op de teller toen m’n baas ‘m kocht en ik er in ging rijden. We zijn nu 16k kilometers verder.

De melding zit gewoon in het schermpje achter het stuur. Als ik ga googlen schijnt dat om de 15k te gebeuren als je met niet de door skoda aangeraden olie gebruikt en komt dat door de boordcomputer (VOI).

Maar ik zal braaf het oliepeil checken maar dan moet ik überhaupt eerst zoeken naar het ding voor de motorklep :tipping_hand_woman: iets voor toekomstige ik. Hij lekt in elk geval niet de auto uit want er ligt nooit een olievlek.

2 likes

Ik snap in DH nooit zo heel goed waar de leuke binnenstad is, zal vast zijn omdat ik het niet goed ken…Denk wat mensen ook in Rdam ervaren omdat het allemaal zo verspreid is maar goed hier ben ik bekend

3 likes

Maar waarom rood. Is dat een soort bloods gang ding voor kakkers ofzo.

6 likes

Ik zag vanmiddag hoe een ekster een jong koolmeesje pakte en doodde. Weet dat het zo nu eenmaal gaat in de natuur, maar ik ben er toch een beetje naar van. Vooral hoe het vogeltje krijste.

3 likes

Ik heb maandag mijn eerste dagm het zal voornamelijk bestaan uit schoon maken maar ook met de asieldiertjes knuffelen.

2 likes