Wat leuk!waar ga je heen?
En idd die dozen zijn echt klein als je ze aan het inpakken bent😂
Voor de zoveelste x krijg ik te horen dat ik toch niet ergens bij hoor of tussen pas, had een hele leuke groep om mee na festivals te gaan en blijkbaar vinden een paar mij toch minder leuk…
Baal er van ondanks dat ik hard aan het werk ben met een psycholoog om mezelf meer te accepteren zoals ik ben ipv constant bevestiging bij anderen zoeken
Ik vind dat stuk Den Haag bij de Bijenkorf ook fucking sfeerloos, met die lange banken enzo. Echt centrum-centrum doet me heel weinig idd.
Maar zoveel leuke gezellige buurten daar. Was vandaag bij de Denneweg, vond het daar gezellig en veel horeca. En rond regentesseplein en Koningsplein vind ik ook super gezellig. En ik vind het sowieso helemaal leuk om een tram te nemen naar Scheveningen bijvoorbeeld en dan boemelen langs de ambassades en mooie huizen, love it.
Idk zoveel verschillende buurten en zoveel te vinden, vind het gewoon echt een gezellige stad.
Ja leuk hè! De Resident toevallig?
Op de bank slapen een optie of bij een vriend/vriendin?
Ik heb in zo’n situatie toen ik nog in een studentenhuis woonde huilend een huisgenoot opgebeld die niet thuis was of ik alsjeblieft in haar bed mocht slapen, want: spin. Dat mocht gelukkig en ik had haar sleutel.
Hoop dat jij hoe/waar dan ook nog hebt kunnen slapen.
Oef jeetje, ik woon in een kelder app (souterrain) en heb overal spinnen, vind ze nu totaal niet eng meer sinds ik last heb van zilvervisjes, die vind ik pas eng en vies. Maar spinnen zijn hun natuurlijke vijand dus nu zijn het mijn vriendjes Hoop dat het je lukt om nog te kunnen slapen en dat je er langs durft te lopen.
De spinnen zijn banger voor jou dan jij voor hen, ze doen je niets I promise.
Ik heb gister eindelijk na 100 jaar mn ogen goed laten testen. En nu heb ik helemaal zin om met mn nieuwe brillen te flaneren en helemaal goed in de verte te kunnen kijken enzo.
Oker!
Ik heb zo’n hele suffe attractie gebouwd in rollercoaster tycoon. Zo’n trambaantje wat in een suf rondje gaat en al die bezoekers komen er juichend uit. Doe normaal Het park is ook tering lelijk op een voormalig fabrieksterrein. Echt troosteloos.
Heb er niet veel van meegekregen, opeens was dr genoeg bier en een joint
Een van mn beste vriendinnen heeft een kindje van 4, maar heb die knul nauwelijks gezien omdat ze altijd afspreekt zonder hem. Laatste keer was denk ik een jaar geleden en toen was ik de hele dag een beetje met haar en hem aan het hangen. Nu appte ze wel eens dat ie vaak naar mij vroeg en nu gebruikt hij blijkbaar mijn naam als woord voor “vriendinnen”.
Zo van: “mama, waar zijn de andere marsepeinen?”.
Zo cute
Ik ging gisteren met mijn zusje en haar 2 kinderen een beetje shoppen, maar dat is blijkbaar ook alweer iets wat je niet meer ontspannen kan met kinderen??
We konden echt niet rustig even rondkijken of die kinderen gingen alweer hun schoenen uitdoen en op de grond spelen/tikkertje spelen in de douglas/overgeven in de hema, ect.
(Toch even een kleine disclaimer: dit lieten we natuurlijk niet allemaal gebeuren, ik bedoel gewoon dat je de hele tijd moet opletten met kinderen. Ik had er niet eerder bij stilgestaan hoe intensief even wat kopen dan wordt.)
Oh wat goed! En het geeft zoveel meer comfort om goed te kunnen zien met een goede bril.
Ik dacht zelfs nog aan jou haha. Het was zon lieve mevrouw toen dacht ik heel even “Zou grappig zijn als dit steady is” maar jij werkt bij een luxere zaak vgm haha.
ja of het moeten hele rustige, brave (goed opgevoede?) kinderen zijn? Tikkertje spelen in de douglas (of een andere willekeurige winkel) kom op zeg, wat genant.
Nee, maar soms moet je wel en we moesten nu ook echt cadeautjes kopen, dus het was wel meer praktisch(niet lekker de hele stad door slenteren ofzo). De kinderen willen zelf vaak ook mee, want dan is er dan kans dat we langs de speelgoedwinkel komen
Waarom zou dat geen activiteit voor kinderen zijn? Kinderen moeten toch ook gewoon leren hoe winkelen werkt? Als je ze van jongs af aan meeneemt raken ze eraan gewend en kunnen ze mee zonder de boel af te breken.
Indien je zelf echt iets specifieks saais moet hebben waar je eindeloos naar moet zoeken en passen is het natuurlijk niet handig om kinderen mee te nemen, maar dat lees ik niet in de post van Sjern.
Omdat het irri is om als kind steeds te moeten horen “kijken doe je met je ogen niet met je handjes”
Hahaha! Ik werk inderdaad voor het luxere segment in de optiek. Ben benieuwd naar wat je hebt uitgezocht ben je wel voor een glas gegaan die de minste vertekening geeft?