Wat je even kwijt wil #65

Hahaha, hebben we het goedgemaakt? Ik ben heel vredelievend hoor

1 like

Echt ik houd van Rollercoaster tycoon. Als je eenmaal begint, ben je zo een paar uur verder :joy:

7 likes

Ik heb van nature best veel geduld, vooral met dieren en met kleine kinderen, maar niet met onwillige objecten. Onze blauwe-regen-plant buiten puilt over zijn muurtje en een tak daarvan kraste in mijn gezicht toen ik iets van de tuinset pakte. Uit woede over zo’n vileine aanval heb ik meteen die tak met mijn blote handen afgebroken en door de tuin gesmeten. Liep er net een buurman langs met zijn hond, die man wist echt niet waar hij naar moest kijken. :skull: Het was ook echt van ‘RAAAH EXTREME WOEDE’ naar ‘Alles is goed, ik kijk tevreden en rustig uit mijn ogen.’ Dat alles tegen het decor van een tuin met lieflijk bloeiende bloempjes.

44 likes

Klopt. Heb vorig jaar de classic gekocht, die is toch wel echt het beste. Zijn wel een paar dingen anders als vroeger. Toegang tot veel meer parken, en alle bezoekers hebben een naam lol. En nog wat kleine dingen dacht ik. Oja en veel meer achtbanen met decor erbij.

5 likes

Nu al zoveel vuurwerk in de stad, fcking kut voetbal

2 likes

Ik zit rustig te lunchen buiten op een terras en er viel zo’n springspinnetje precies tussen m’n boobs :cry: m’n hele decolleté is nu rood van het panisch wrijven om dat beestje weg te krijgen

1 like

Ik keek vanochtend in de spiegel en voelde me allesbehalve mooi. Dus toen heb ik een beetje impulsief mezelf een knipbeurt en een blow-out gegeven en het is echt goed gelukt al zeg ik het zelf :joy:.

Meestal draait zo’n besluit uit op nog meer drama, maar dit keer waren de goden mij goed gezind :grin:

21 likes

Ik werk zelf in een winkel en vind 99% van de kinderen echt irritant. Maar nog erger vind ik moeders die aan hun kind van 7 vragen of ze het mooi vinden wat ze aan het passen zijn en zich vervolgens ook nog iets aantrekken van die mening??? Damn hoe onzeker ben je dan.

16 likes

Ik heb dus een swiffer wetjet maar de batterijen zijn leeg. Dan is ouderwets dweilen ineens wel handiger

1 like

Nu heeft het voor het verhuizen natuurlijk niet meer zoveel nut maar anders was ik meteen naar de Kruidvat gelopen :joy:

4 likes

Ja dat je het vraagt om ze er een beetje bij te betrekken snap ik wel, maar niet dat je onzeker wordt en een aankoop laat schieten omdat je kind van 1 turf hoog m niet mooi vindt :woman_shrugging:t3:

Heb dit ook echt al meerdere keren zien gebeuren :sob:

Weet ik niet meer! Maar ben verder gaan slapen en toen droomde ik dat ik het hier kwam posten maar je niet kon taggen/je naam niet kon spellen. :laughing:

3 likes

Haha huh, als je zoooo twijfelt dat je het af laat hangen van de mening van je kind?? Dan vraag je toch gewoon aan iemand die er werkt (jou dus) of het staat/past?

2 likes

Echt dat merken 100 euro durven te vragen voor een synthetisch blouse? Maak het gewoon eens van een natuurlijk materiaal. :cry:

17 likes

Mehh de eerste verkeersboete in m’n leven :sob: en ik weet precies waar, ging van 80 naar 50 en toen was het groen dus toen dacht ik kom op nog even doorkachelen :sob: met een mega flitspaal waar je niet omheen kunt aan de rechterkant gvd

5 likes

Om hier even op terug te komen, sommige zwembaden hebben dit echt!!! “Gewichtig zwemmen” hoe hilarisch

2 likes

Mijn favo moment van alle festiviteiten in Rotterdam is toch wel dat de gast die voor mij stond eerst zijn steunzolen verwijderde voor hij met schoenen en al in de fontein sprong. Ondanks alle :beers: en euforie toch denken aan z’n dure zooltjes is wel 10/10.

86 likes

Ik vind het heerlijk om te winkelen met mijn kind van 9 het is altijd zo gezellig. Kwestie van duidelijke afspraken maken en zorgen dat ze andere niet tot last zijn. Niet in de winkels rennen of gillen of wat dan ook.

2 likes

Mijn tiktok FYP is opeens allemaal schattige puppies waar iets mee aan de hand is en die bij de dierenarts komen. Dit kan ik normaal al niet aan laat staan tijdens mijn menstruatie. Crying my eyes out gewoon.

4 likes

Ik zit op pickletok

4 likes