Wat je even kwijt wil #65

Ik op insta op mannen met grote piemels die gaan sporten en dan geen onderbroek dragen :sob::sob::sob::sob:

1 keer ff te lang gekeken wat er nou gebeurde en het is te laat

14 likes

Nou godver ik zit idd ook half op piktok

5 likes

HAHA iew.

Ik heb wel steeds 1 meid op mn fyp, steeds dezelfde, die zonder bh in een t-shirt op de loopband rent met een goed zicht op die bouncing boobies.

1 like

ik twijfel zo erg tussen m’n boek verder lezen of serie (beef) verder kijken

duimpje voor boek huilemoji voor serie pls help het geeft me stress

2 likes

Ik stond net bij mijn fiets, hem van slot te halen en naast mij stond een bakfiets. Die man van die bakfiets komt aan en pakt ook die fiets. Maar hij valt om en ik kreeg zo dat stuur tegen mijn ribben aan. Best hard ook. Dus hij zo: ‘oh haha, hij valt om! Sorry.’
En ik: ‘oh ha-ha, geeft niet🙂!’

En nu voel ik het nog steeds en vond ik echt dat ik wel wat harder had kunnen zijn. Het was niet expres maar hij had echt even twee tellen kunnen wachten en dan was ik daar weg geweest en had hij er makkelijker bij gekund.

3 likes

Wat is fyp? Ken alleen FIP, een kattenziekte.

2 likes

For you page

1 like

Heb je een prop in de stofzuigermond gedaan daarna?

3 likes

hij wil gewoon vriendjes zijn

4 likes

Doe een sok in die stang anders loopt ie er weer uit

2 likes

Kun je in principe je gat mee afvegen maar denk dat je leidingen (ok en je gat) daar niet blij mee zouden zijn

2 likes

Er zit een oma in de tram en op haar telefoonbook case zit een pasfoto van haar man geplakt :pleading_face:

46 likes

Ik was nog veel te moe vanmorgen, en eenmaal op het werk voel ik mij steeds naarder worden. Alles gaat fout dus nu maar ziek naar huis.

:tired_face:

3 likes

Altijd zooo intens zenuwachtig voor sollicitaties bah :rage: wanneer gaat dat eens voorbij.

8 likes

Succes :blush::four_leaf_clover:

Er zijn momenteel drie dingen die ik heel graag wil maar waarvan nog niet duidelijk is of het doorgaat. En argghhh ik wil gewoon duidelijkheid. Al gaat er maar 1 door dan zou ik er al zoveel op vooruit gaan en heb ik reden voor een klein feestje. Maar die onzekerheid is gewoon vermoeiend.

3 likes

Ik heb al drie dagen hele erge oorpijn en ik wilde net even een spraak maken bij de huisarts om m’n oor uit te laten spuiten…. Moest ik volgende week maar even terugbellen want ze zijn nu van systemen aan het wisselen :triumph::triumph::triumph: Nu kan ik lekker een weekendje weg straks met een ducking zeer oor. Zit nu zelf tevergeefs water en olie in m’n oor te spuiten uit pure ellende want ik wil gewoon weer kunnen horen.

1 like

Oh ja kut :sweat_smile:
Hou ik allemaal niet meer bij

2 likes

Jaa ze doen nu geloof ik alleen spoedbehandelingen. Wel begrijpelijk, maar maakt het niet minder kut dat ik nog een week met pijn moet rondlopen :sweat_smile:

2 likes

Lekker naar bed!

2 likes