Wat je even kwijt wil #65

Nou die van mij voor mijn stage gaat hem niet worden denk ik. Op zich een goed gesprek en kreeg wel complimenten, maar kreeg ook wel te horen dat er veel concurrentie is en op meerdere paarden wedden nooit verkeerd is. :sweat_smile:

Hopelijk gaat die van jou beter!! Succes

Ik heb echt een mega kater, hoe ga ik therapie en werken overleven vandaag :joy:

Door de uren af te tellen tot je kan slapen :grimacing:

2 likes

Hahaha eeeuhm het kwam vrijdagmiddag opzetten en ik had nog nooit last ervan gehad, wist ik veel dat het kon worden opgelost met uitspuiten :woman_shrugging:t2: en ik ben ook niet aan het klagen over de zorg lol, ik schreef in het “wat je even kwijt wil” topic, niet eens het “waar erger je je aan” topic dat ik baalde dat ik nu met oorpijn op reis moest. Ook wanneer iets al mijn eigen schuld zou zijn, kan je nog steeds balen toch?

11 likes

Ik ben nog steeds mad dat Finland het songfestival niet heeft gewonnen.

20 likes

Weet niet of het de situatie alleen maar erger maakt of juist geruststelt, maar oorsmeer geeft meestal niet echt spontane acute pijnklachten, dus sowieso dubieus of je oren uitspuiten je pijn zal verlichten :grimacing: :smiling_face_with_tear:

8 likes

Hahah nou dan hoop ik maar dat het een infectie is die vanzelf verdwijnt :rofl:

1 like

Nouja, als het zo erg is dat je er niet van kan slapen bel je morgen je eigen huisarts opnieuw om te overleggen of je toch op 1 van die spoedplekjes gezien kan worden.
De HAP is voor klachten die niet tot de volgende dag kunnen wachten, niet voor klachten die al 3 dagen bestaan en die je dan ‘s avonds komt laten zien omdat je huisarts overdag druk is.

22 likes

Als je na 1 uur oorpijn de huisarts belt of je langs mag komen (het kwam vrijdagmiddag rond 15:00 een beetje op als zeurende pijn) ben je dan niet juist de drukke zorg aan het overbelasten :smiling_face_with_tear:
Ik vind het persoonlijk heel logisch dat ik dan pas na het weekend even bel.

Ze konden geen afspraak inplannen omdat ze een nieuw computersysteem krijgen, moest daarom volgende week bellen voor een afspraak. Mn oor zal er niet afliggen, ik slaap nog prima, ga ook niet naar de HAP. Maar BAALDE alleen. Ergens van balen is echt iets heel anders dan “verwachten dat je meteen geholpen wordt”.

34 likes

Ja maar als je nu nog steeds oorpijn hebt vind ik wel dat je recht hebt op een plekje? En ook dat je mag balen. Beetje raar dat je geen afspraak kunt maken als ze een nieuw systeem krijgen? :joy: pak dan pen en papier. Verzin er iets op

26 likes

Ik ben op de Libelle zomerweek met mijn oma hahaha :upside_down_face: mijn god zoveel kortpittige kroketjes, echt niet normaal

18 likes

Wat voor soort dingen zijn daar te doen? Standjes voor creatieve hobby’s? Of ook workshops manifesteren, kleuradvies kleding, make-overs? Komt Gordon langs of Meau?

1 like

Heb daar vorig jaar een vibrator gewonnen. Dus het kan nog leuk worden.

12 likes

:joy::joy::joy::joy:

7 likes

Bij mij kwam Jody Bernal DJ’en en ging mijn moeder los op George Baker en Trafassi :joy:
Helaas geen vibrator gewonnen

3 likes

Ik dacht ik voeg eens wat gemalen lijnzaad toe aan mn granola, goed voor de darmen, maar ben een beetje uitgeschoten en het is iets te goed voor de darmen :grimacing: :grimacing:

Maar ik maak het zelf voor ongeveer een week dus nu probeer ik het eruit te zeven anders vind ik het ook zo zonde :sob:

3 likes

Ik zou het liefst even 48 uur willen slapen. Maar nee ik word elke avond om 3 uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen.

6 likes

Hahahahah :joy::joy::joy: wat was zijn reactie?

3 likes

Heb echt een verslaving aan een nummer die ik nu 100x achter elkaar aan het luisteren ben en straks vast haat daardoor maar kan niet stoppen

10 likes

Ik heb er zon hekel aan als ik zon fase heb. Dan ben ik dat nummer zat maar dr is geen andere muziek wat me dat gevoel geeft als dat nummer. Dus dan kan ik niks anders luisteren dan dat nummer.

25 likes