Wat je even kwijt wil #65

Ik zou het liefst even 48 uur willen slapen. Maar nee ik word elke avond om 3 uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen.

6 likes

Hahahahah :joy::joy::joy: wat was zijn reactie?

3 likes

Heb echt een verslaving aan een nummer die ik nu 100x achter elkaar aan het luisteren ben en straks vast haat daardoor maar kan niet stoppen

10 likes

Ik heb er zon hekel aan als ik zon fase heb. Dan ben ik dat nummer zat maar dr is geen andere muziek wat me dat gevoel geeft als dat nummer. Dus dan kan ik niks anders luisteren dan dat nummer.

25 likes

En soms is het ook gewoon een random nummer. Ik luister al een halve dag een nummer van Melanie C?

5 likes

Herkenbaar!!

1 like

Ik had het laatst met dat padellen nummer. Zat ik ineens een week lang studenten hitjes te luisteren. 1.5 jaar dorst was ook mn favo.

2 likes

Dat mijn werkgever mij net voor vijf heeft gebeld dat ik een opdracht niet heb gekregen en dit wisten ze al vrijdag. Nu ga ik de rest van de avond me verdrietig voelen ipv dat ik het vanochtend wist en er inmiddels alweer overheen was. Ik voel mij liever zielig onder betaalde uren

17 likes

Ik dacht ik doe ff safe te planet en ik neem een vega rookworst. Nou… ik eet nog liever een papieren rietje.

16 likes

Net als knakworsten :nauseated_face:

2 likes

Ik ben zo toe aan vakantie, echt met moeite nog t/m zondag volhouden met studie en werk :roll_eyes:

2 likes

Ik heb net weer een leuk insect ontdekt de mierenleeuw. Insecten hebben zulke gekke namen haha.

3 likes

Nou echt! I feel you

4 likes

Het vega saucijzenbroodje is wel lekker! (Ik neem aan dat je naar de Hema was)

Nou ik neem aan van niet want die Ookworst is echt heerlijkkkk

3 likes

Nee het was van de unox. Vegan saucijzen broodje van de hema is inderdaad heerlijk!

2 likes

Oh die heb ik nog nooit gehad, volgende keer ga ik hem proeven! En ik zal Unox vermijden haha @Soy.peor

1 like

Ja als die weer eens te krijgen is :rage::rage::rage:

1 like

Helaas niets gewonnen :smiling_face_with_tear: we liepen wel langs de stand maar toen mijn oma zei ‘is dat voor je vagina’ vond ik het toch een beetje awk

@Alicent alles voor de Gerda’s! Idd veel brei/haak/macramee workshops, kraampjes waar je dingen kan kopen en d-artiesten

8 likes

Mis nog steeds mac kroket snap niet waarom ze die niet standaard hebben

6 likes