Bij kruidvat kijken
Had net zoiets raars. De trein kwam bijna aan op het juiste perron dus ik ging alvast naar de deur. Daar stonden best wat mensen maar niemand maakte aanstalten, dus ik dacht blijf bij de knopjes staan dan loop ik er omheen. En bij het remmen stapte de jongen (denk 16-17 oid ben zelf 30) voor mij op mijn voet. Dus ik zei meer uit schrikreactie: âo pas op!â. Toen deed hij verder niets dus ik dacht okĂ© lullig maar okĂ©. En inderdaad bij stilstand wilde niemand eruit alleen ging die jongen dus met zijn rug voor de knopjes staan zodat ik niet kon drukken. Dus ik zo met mân hand erheen en hij bewoog gewoon niet en keek echt zo uitlokkend van ik ga lekker niet aan de kant. Dus ik: âkom op je staat voor de knopjesâ en duwde zân arm weg en kon drukken. Ondertussen stonden er meer mensen bij de deur. Dus deur open en ik stap uit, duwt hij mij in mân rug de trein uit. Gelukkig viel ik niet, maar hij zei âja onbeschoft wijfâ toen zei ik âhuh? Jij ging toch op mij staan?â en toen begon hij te schelden en spugen dus ben ik maar snel weggelopen. Zit nu helemaal in verwarring achter. Had misschien gewoon naar een andere deur moeten lopen en niet zân arm moeten duwen, maar raakte in de stress dat ik de stop zou missen. Zou willen dat je dit soort interacties uit je brein kon wissen
wasmiddel is één van die producten waar de sale-prijs eigenlijk de normale prijs is
en je dus een dief van je eigen portemonnee bent als je niet in de sale koopt!!!
Daar is ie goedkoper? Online niet echt
Ik heb geen idee want ik heb altijd meuk van de Lidl. Ik schrok echt van de prijs đ«ą
Robijn is minimaal om de week 1+1 gratis bij de AH.
Daar staan soms gewoon van die flessen met een kortingssticker op maar dan moet je maar net geluk hebben. Ik ben overgestapt op waspoeder en dat kost echt geen reet, maar ik snap dat dat niet zo sexy is
Haha ik doe dit ook bij mijn vader en dan zegt hij wel 10x nou daaag en probeert steeds op te hangen
Nou mân vloeibare goed van de Lidl is ook heus niet sexy!
Ik zou Robijn Zwitsal ook niet heel sexy noemen haha
Ik ook niet! Maar mân dochter vind t heel lekker ruiken
Echt zo irritant dat wanneer er op je werk een conflict is en je op dat moment eigenlijk met je bek vol tanden staat en thuis zit je op de bank en bedenk je ineens hele zinnen die echt vet goed waren geweest op dat moment.
Altijd!
Mijn vader stuurt me fotoâs dat hij voetbal kijkt met de kat. Ze zit ook echt heel geinteresseerd naar het scherm te staren. Tijdens de nabeschouwing krijg ik weer een foto dat ze nog steeds kijkt, en als het is afgelopen een foto dat ze klaar is met TV kijken en de andere kant op is gaan zitten. Het is zo aandoenlijk haha, mijn vader zei ook blij; eindelijk iemand om voetbal mee te kijken.
Ze doet dit nu al een tijdje en mijn vader gelooft ook dat ze fan is van Feyenoord (daar is hij fan van), maar ik denk dat ze meer fan is van de bal haha
Ahw klinkt alsof je een mega leuke vader hebt
Mijn âvaderâ heeft naast mij nog 2 andere kinderen bij verschillende moeders. De oudste heb ik wel eens een paar keer ontmoet maar ik heb daar echt niets mee gehad, maar de jongste heb ik dus nog nooit gezien (ze kennen elkaar overigens ook niet )
Nu is het zo dat de jongste precies 9 maanden en 2 dagen jonger is dan dat ik ben (mijn moeder was al bij hem weg toen ze zwanger was want ze wilde niet dat ik met een alcoholist zou opgroeien) en met hem heb ik wel contact via fb. Zou hem eigenlijk best een keer willen ontmoeten maar het lijkt me ZO vreselijk ongemakkelijk⊠vind het altijd maar lastig maar ik heb echt van die vlagen dat ik het eens wil voorstellen.
Ja mijn vader is een hele leuke, lieve man. Mijn ouders hebben ook voor hobby een weide met wat ganzen, eenden en kippen. Nu merkte mijn vader dat een roofdier elke nacht eieren van één van de ganzen pikte, dus hij heeft ze (helaas voor de moedergans) maar uitgehaald en in de broedmachine gedaan. De kuikens zijn er inmiddels en zitten âs nachts en wanneer het koud is onder een warmtelamp in de garage, en overdag gaat hij met ze naar buiten. Dan wandelen ze hem achter hem aan door de tuin en daar krijg ik ook steeds fotoâs en filmpjes van haha. Zo leuk. Dan zegt hij er trots bij dat ze hem als zijn moeder zien en dat is ook echt zo
Wow ik heb een soort enorm paniekgevoel. Ik ben alleen thuis en ik hoor vanuit bed lawaai (eenmalig), maar het klonk alsof het van beneden kwam. De lamp in de tuin is ook aan (bewegingssensor). Dus nu ben ik mezelf gek aan het maken met inbrekers enz. Maar het waait best erg dus het kan ook te verklaren zijn door de wind, toch? Kan even niemand bereikenâ:upside_down_face:
Jaa of een buurtkat ofzo?
Zou ook kunnen.
Nu maar proberen te slapen. Moet weer vroeg opstaanđ leukkkkk ditđ«