Is vast een buurtkat idd of ander dier! Of de wind/regen. En anders even lichtje aan/wat lezen en dan weer slapen?
Het is maandag, het regent, mijn intercity is een sprinter en daardoor veel korter en iedereen tyft weer lekker z’n spullen op stoelen en ik moet overstappen ipv dat ie rechtstreeks gaat
Help. Mijn dochter is 21 geworden vandaag
Ik sta per augustus op straat. Ben zo boos en verdrietig. Tijdelijke contract (wat per augustus onbepaalde tijd zou worden) opgezegd omdat mijn relatief nieuwe huisbaas het gaat verkopen. Echt zo lelijk weer. Met mijn lage muzikantenbudget mag ik blij zijn als ik een studentenkamer vind. Ben zo bang voor een enorme downgrade op mijn 33e pffff. Het is zo’n fijne eigen plek.
Ik zit naar het blink-182 optreden te kijken van gisteren op Coachella (lang leve hun livestreams op YouTube). Ik heb echt zo fucking veel zin om ze live te zien in oktober.
Ik heb al jaren een favoriete rok die gewoon echt afgedragen is, maar waar ik geen afscheid van kan nemen. En nu vond ik 'm opeens twee keer nieuw op Vinted. Helemaal gelukkig nu
Hahaha omg dit is gewoon een samenvatting van al mijn dagboek/klaag posts hier
(maar ik plaats ze nooit in wjekw)
En m’n positieve bijdrage van vandaag: ik heb net een ei gebakken in crispy chili olie (gehaald bij de Toko) en het was fantastisch. Ik ga nooit meer een ei bakken met boter of olijfolie, is echt een aanrader
Nee jeetje wat stom! Ik kan mij herinneren dat het een tijd geleden ook allemaal onzeker was maar dat het je uiteindelijk wel was gelukt om te blijven, wat ongelooflijk kut dat je er dan alsnog uit wordt gezet. Kan je juridisch nog iets proberen?
Gatver
(We hebben een tmi-topic)
M’n allereerste Swapfiets komt zo en ik voel me very Gen Z maar ben er zo blij mee. M’n oude fiets was om de haverklap kapot en een draak om mee te fietsen, trapte zo zwaar. Toen leende ik de laatst de Swapfiets van iemand anders en sindsdien ben ik verkocht. Can’t waitttttt
suikervrije chocolade smaakt echt nergens naar
Foto’s zijn welkom
Noh dit klinkt best naaiend, want die nieuwe eigenaar had toch juist het huis mét jou als huurder gekocht zodat je er niet uit hoefde? Terwijl de vorige eigenaar je een geldbedrag aanbood. Wat ontzettend lullig om dan een tijdelijk contract te geven én die te laten aflopen. Echt smerig.
(Hoeveel is je budget, misschien kunnen we meedenken? Genoeg forummers die in Utrecht wonen/connecties hebben)
Ik schaam me ergens ook wel een beetje, aangezien ik zelf een vak geef waar leerlingen oa veel bezig zijn met schrijfvaardigheid
Voor nu kwam het voor mij heel handig uit in ieder geval en ik snap ook wel waarom men het gebruikt haha.
Hoe lang gaat RTL die BenB reclames nog uitzenden joh
Groetjes uit hoea hien
Ik krijg voor het eerst sinds jaren niks terug bij mijn belastingaangifte en nu ben ik sad.
Mijn favoriet is Marcel (zo heet ie toch?) van 47 die meedoet aan een tv programma om een vrouw te vinden, waaruit je zou kunnen concluderen dat zn zoektocht nog niet heel goed is verlopen, die op zoek is naar een vrouw tussen de… 30 en 47
Klotezooi. Net met m’n vader op bezoek geweest bij mijn oma in het verzorgingstehuis en ze wist nu voor de eerste keer niet helemaal wie ik was. Ze herkende me wel, was blij me te zien en wist dat ik bij mijn vader hoorde, maar mn naam of wat ik precies van hem was kon ze niet plaatsen. Toen moest ik huilen en raakte ze daar ook van in de war. Maar een kwartier later zat ze weer enthousiast te vertellen over het moment dat ze mijn vriend ontmoette 7 maanden geleden, dat wist ze dan wel. Zo raar hoe dat werkt.