Wat je even kwijt wil #65

Goed dat je extra lief bent voor jezelf! Hopelijk lukt het een beetje om vanavond optijd naar bed te gaan.

1 like

Ik hoop dat dit verzonnen of aangedikt is om te trollen ofzo want als dit echt is, dan ben je niet helemaal lekker en dan heb ik medelijden met de persoon wiens dag jij hebt verziekt. Mogelijk was het iemand die vanwege gezondheidsredenen moest (blijven) zitten.

“Keihard” ook nog. Te triest voor woorden.

4 likes

Ik vind het ook wel erg hard om een deur tegen iemand aan te knallen, maar zoals ik het begrijp zat diegene op een plek waar je duidelijk in de weg zit/een deur blokkeert voor in- en uitstappers in een volle spitstrein. Als je om gezondheidsredenen moet zitten, dan kun je iemand vragen om op te staan zodat je op een plek kunt zitten waar je niet een deur blokkeert, zodat je medereizigers gewoon in en uit kunnen stappen lijkt me. Rekening met elkaar houden gaat twee kanten op

3 likes

Mij nog steeds onduidelijk hoe een treindeur tegen iemand iemand aan kan knallen? Die gaan toch altijd naar buiten open?

14 likes

Die tussendeuren misschien?

3 likes

Ja ik dacht misschien die stang die naar binnen gaat, maar goed snapte het ook niet zo

In die dubbeldekkers van de NS heb je wel van die tussendeuren die beide kanten op open gaan. Misschien bedoelt ze die?

1 like

Heb mezelf een wijntje ingeschonken, hopelijk valt dat onder lief zijn haha. En over een uurtje mijn bed maar in.

7 likes

Werkuitje vandaag en mijn sociale batterij is zo leeg. Terwijl de rest aan het feesten is ben ik net lekker in bad geweest en lig nu chill in mijn hotelkamer! :star_struck: voorheen zou ik uit sociale druk ook naar beneden gaan maar dit is zoveel fijner.

12 likes

Waarom zou je dit asogedrag willen goedpraten

15 likes

Ik praat haar gedrag niet goed, ik geef alleen aan dat het van die andere persoon net zo goed aso is. Ergens zitten waar je een doorgang blokkeert in een volle spitstrein vind ik net zomin normaal gedrag als een deur tegen iemand aanduwen die een doorgang blokkeert

2 likes

Oh dit doe ik ook altijd als ik op werkuitje ben in een hotel. Vaak lekker dat je de volgende dag ook geen kater hebt. Ik durf nu ook gewoon te zeggen dat ik er niet zo zin in heb en liever in bad ga liggen met Netflix. Bedenk altijd maar dat de meeste mensen onder sociale druk mee gaan

2 likes

Haha alsof mensen voor hun lol in een drukke spitstrein op de grond zitten

15 likes

Ik twijfelde heel lang tussen 2 kleuren van een eetkamerstoel, toch de knoop doorgehakt en nu heb ik spijt van mijn keuze. Ga ik de gewilde kleur alsnog kopen of moet ik het gewoon accepteren? Ik ben zo’n domme doos

1 like

De andere kleur kopen! De stoelen zie je iedere dag, dat gaat je echt mateloos irriteren.

3 likes

Ik zou een stoel van de gewilde kleur bestellen en dan beslissen of je de andere nog terug doet (als dat kan ivm levertijd). Als je nu al spijt hebt, ga je de hele tijd naar de stoelen kijken met de gedachte: ‘wat als ik die andere kleur had’, en dat is zonde van een product wat je zoveel gaat gebruiken en wat zoveel toevoegt aan je huis.

4 likes

Vandaag ongepland ff kozijnen schoongemaakt. Sommige kozijnen waren denk ik al ruim 30 jaar niet schoongemaakt en zaten onder de rook. Mijn broer dacht dat het bruine gewoon hout was… tot er een crèmekleur tevoorschijn kwam

12 likes

Was naar het theater met schoonmoeders, vond het echt een goed stuk. Nu ik je zie door Soy Kroon. Was al lang niet in het theater geweest en in het begin dacht ik oja theater is altijd even wennen en een beetje raar maar vond het verder heel knap gedaan. En kwamen daarna nog de ex van een neef tegen, daar leuk mee bij gepraat! Wat een goede avond na een rotdag!

15 likes

Ik dacht even dat jij het was door die croissant :sob::sob:

13 likes

Hahaha dat dacht ik ook. Ik dacht huh maar je deed het toch zelf? :joy:

7 likes