Migado wat een drama. Ik zit niet lekker in mm vel en nu verteld mn favo collega dat hij volgende maand weg gaat. Nu zit ik op de wc te janken terwijl ik allang zelf heb besloten om een maand erna te gaan.
Hij voelt zich helemaal kut omdat ik verdrietig ben. Echt deze plek doet dingen met je.
Ik wil daar ook komen werken
Nee het is pure ellende hier.
Daar leef ik voor, dat weet jij ook
In de nieuwe ASN app wordt de afschrijving van mân huur automatisch gecategoriseerd onder âgoede doelenâ⊠Ja zo kan je het ook bekijken?
Nice! Het gaat je idd heel veel tijd schelen!
Ik ga morgen op vakantie en ik vind het helemaal spannend! Ik ben dan weer bang dat ik ziek word of dat er iets naars gaat gebeuren Vroeger had ik deze stress niet maar nu.
Dacht dat ik in het memetopic zat lol wat een rare kerel is het ook
Ik had nog eens punten voor een gratis maccie gesprokkeld nu bleek het ding dat ik wou er niet was terwijl ik mijn punten al gespendeerd heb en ze komen ook niet terug op mijn profiel
Ik ben zojuist gevallen op straat en ben hierbij op miraculeuze wijze mân AirPods kwijt geraakt.
Er is elektriciteitspanne op kantoor dus ik werk thuis maar ik heb geen zin en zonder sociale controle doe ik geen hol.
Overal is een markt voor
Ik voel me vandaag een beetje verdrietig zonder duidelijke reden. Vanavond maar vroeg naar bed en extra lief zijn voor mezelf.
Edit:
Nou ja ik weet het wel een beetje. Iemand negeert me en ik heb besloten als ik binnen een bepaalde tijd niks heb gehoord het wel ga aankaarten. Maar het maakt me wel een beetje sip en er zijn wat andere dingen die stress opleveren.
Mn favo serie van vroeger is weer op tv en nu zie ik af en toe weer een aflevering. Wist niet dat t zo dramatisch was
En welke serie is dat dan haha?
McLeodâs Daughters
Dit heb ik ook steeds, echt schijt irritant dan overleef je echt al 4 dagen op 4/5 uur slaap ofzo, en dan word ik in het weekend voor negenen wakker terwijl ik om 3 uur naar bed ben gegaan?
Hier hetzelfde, ik ga binnenkort of er aan toegeven en maar gewoon mijn dagen verlengen/vullen met dingen. of de sleepytime thee maar weer eens uit de kast halen.
Mijn kat heeft soort kalmeringsmiddel gehad omdat ze een pussy is en bang voor de dierenarts is. En het is zoo schattig (maar ook beetje zielig) nu, ze is echt vet slaperig, kan amper op haar pootjes staan. Wel extra knuffelig.