Wat je even kwijt wil #65

Awh waarom moet de kat naar de dierenarts? Vindt ze altijd zo zielig als ze zo suffig zijn haha

2 likes

Seniorencontrole, nagels knippen, vaccinatie. Ze probeerde net op de bank te springen maar lukte niet :pleading_face::pleading_face::heart:

4 likes

Ga ik gebruiken als iemand met een koophuis weer eens zegt dat huren weggegooid geld is. Ik geef 600 euro uit aan een goed doel, wat doe jij dan met je koophuis??

15 likes

Heb net keihard de treindeur tegen iemand laten knallen die tijdens de spits instappen daar gewoon blijft zitten in het gangpad. Hoe kun je geen hersencellen hebben :blush:

1 like

Awh seniorencontrole haha :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Het enige wat mij helpt soms is om echt naar bed te gaan wanneer je die moeheid voelt, of gewoon een dutje op de bank doen, dan heb je iig toch even geslapen. Want soms ben je er ook ineens zo uit als je dan naar bed gaat en je gezicht gaat wassen enzo? :joy:

2 likes

Ja dat was het ook. Nu weer gekalmeerd :sweat_smile:

3 likes

Maar…hij zat toch gewoon? Mag dat dan niet tijdens de spits? Dan kunnen ze beter alle stoelen weghalen.

10 likes

Ja idd en anders snap ik de situatie ook niet maar bizar dat je om zoiets iemand moedwillig pijn wil doen :confused: lol

6 likes

Heel bizar, wat een moeite ook om te vragen of iemand even op kan staan.

Gok inderdaad dat iemand dan bij zo’n klapdeur op de grond zat en ze die tegen die persoon aan heeft laten klappen.

2 likes

En je weet zeker dat diegene geen onzichtbare beperking had? En nu 1 extra door jouw actie. Gelukkig ben je nu gekalmeerd maar probeer dat te doen voordat je instapt zou ik zeggen.

10 likes

Poh nooit meer slapen indeed. Wat een nachtmerrie.

5 likes

Goed dat je extra lief bent voor jezelf! Hopelijk lukt het een beetje om vanavond optijd naar bed te gaan.

1 like

Ik hoop dat dit verzonnen of aangedikt is om te trollen ofzo want als dit echt is, dan ben je niet helemaal lekker en dan heb ik medelijden met de persoon wiens dag jij hebt verziekt. Mogelijk was het iemand die vanwege gezondheidsredenen moest (blijven) zitten.

ā€œKeihardā€ ook nog. Te triest voor woorden.

4 likes

Ik vind het ook wel erg hard om een deur tegen iemand aan te knallen, maar zoals ik het begrijp zat diegene op een plek waar je duidelijk in de weg zit/een deur blokkeert voor in- en uitstappers in een volle spitstrein. Als je om gezondheidsredenen moet zitten, dan kun je iemand vragen om op te staan zodat je op een plek kunt zitten waar je niet een deur blokkeert, zodat je medereizigers gewoon in en uit kunnen stappen lijkt me. Rekening met elkaar houden gaat twee kanten op

3 likes

Mij nog steeds onduidelijk hoe een treindeur tegen iemand iemand aan kan knallen? Die gaan toch altijd naar buiten open?

14 likes

Die tussendeuren misschien?

3 likes

Ja ik dacht misschien die stang die naar binnen gaat, maar goed snapte het ook niet zo

In die dubbeldekkers van de NS heb je wel van die tussendeuren die beide kanten op open gaan. Misschien bedoelt ze die?

1 like

Heb mezelf een wijntje ingeschonken, hopelijk valt dat onder lief zijn haha. En over een uurtje mijn bed maar in.

7 likes