Werkuitje vandaag en mijn sociale batterij is zo leeg. Terwijl de rest aan het feesten is ben ik net lekker in bad geweest en lig nu chill in mijn hotelkamer! voorheen zou ik uit sociale druk ook naar beneden gaan maar dit is zoveel fijner.
Waarom zou je dit asogedrag willen goedpraten
Ik praat haar gedrag niet goed, ik geef alleen aan dat het van die andere persoon net zo goed aso is. Ergens zitten waar je een doorgang blokkeert in een volle spitstrein vind ik net zomin normaal gedrag als een deur tegen iemand aanduwen die een doorgang blokkeert
Oh dit doe ik ook altijd als ik op werkuitje ben in een hotel. Vaak lekker dat je de volgende dag ook geen kater hebt. Ik durf nu ook gewoon te zeggen dat ik er niet zo zin in heb en liever in bad ga liggen met Netflix. Bedenk altijd maar dat de meeste mensen onder sociale druk mee gaan
Haha alsof mensen voor hun lol in een drukke spitstrein op de grond zitten
Ik twijfelde heel lang tussen 2 kleuren van een eetkamerstoel, toch de knoop doorgehakt en nu heb ik spijt van mijn keuze. Ga ik de gewilde kleur alsnog kopen of moet ik het gewoon accepteren? Ik ben zoān domme doos
De andere kleur kopen! De stoelen zie je iedere dag, dat gaat je echt mateloos irriteren.
Ik zou een stoel van de gewilde kleur bestellen en dan beslissen of je de andere nog terug doet (als dat kan ivm levertijd). Als je nu al spijt hebt, ga je de hele tijd naar de stoelen kijken met de gedachte: āwat als ik die andere kleur hadā, en dat is zonde van een product wat je zoveel gaat gebruiken en wat zoveel toevoegt aan je huis.
Vandaag ongepland ff kozijnen schoongemaakt. Sommige kozijnen waren denk ik al ruim 30 jaar niet schoongemaakt en zaten onder de rook. Mijn broer dacht dat het bruine gewoon hout was⦠tot er een crèmekleur tevoorschijn kwam
Was naar het theater met schoonmoeders, vond het echt een goed stuk. Nu ik je zie door Soy Kroon. Was al lang niet in het theater geweest en in het begin dacht ik oja theater is altijd even wennen en een beetje raar maar vond het verder heel knap gedaan. En kwamen daarna nog de ex van een neef tegen, daar leuk mee bij gepraat! Wat een goede avond na een rotdag!
Ik dacht even dat jij het was door die croissant
Hahaha dat dacht ik ook. Ik dacht huh maar je deed het toch zelf?
Maar als je op de grond zit op een plek waar mensen langs moeten bij in- en uitstappen in een spitstrein, dan sta je toch gewoon op op zoān moment?
En natuurlijk is geweld nooit goed, ik vind het alleen ook (en dus niet net zo) aso om op zoān moment in de weg te blijven zitten. Zou ik ook erg door geĆ«rgerd raken. Zou de deur niet met geweld tegen iemand aangooien, maar een duwtje ermee zou diegene zeker kunnen verwachten.
En is dat dan voor- of nadat je diegene hebt gevraagd om op te staan?
Mensen die fluisteren zijn 262932020x irritanter dan mensen die praten. Alsof ik met een stel slangen in de trein zit.
Ik heb dat met mensen die denken dat fluisteren betekent op hetzelfde niveau praten maar dan met meer adem/ hijgerig. Mijn vriend kan ook echt niet fluisteren, krijg er echt de kriebels van.
Jaa vreselijk. Als het ironish is vind ik het grappig. Maar anders gaat het echt zn doel voorbij.
Ik heb een collega die al moeilijk te volgen is als ze normaal praat. Maar als ze fluistert is het echt een soort gemompel. Ze wilt dan dat niemand het hoort maar ik kan dr ook niks van verstaan haha.
Omg die warme adem bij je oorš¶
Ik heb een collega die fluistert en ik snap niet waarom. Iedereen praat op normale toon, in een groepsgesprek, en diegene praat fluisterend terug. Als je er niet direct naast zit, versta je er niks van.
Mijn vriend kan dit ook niet. Echt zijn idee van fluisteren is hardop praten met een white noise erdoorheen haha