Wat je even kwijt wil #65

Nee sowieso al in Jurassic Parc maar die clip heeft het weer aangeslingerd haha

7 likes

Echt een hottie :heart_eyes:

1 like

Ja klopt is heel veel gezeik geweest, ik ben destijds er vrijwillig eruit gegaan voor de verbouwing, en ben daar op mijn goedgelovigheid gepakt doordat ik toen een nieuw tijdelijk contract(wat na 2 jaar onbepaalde tijd zou worden) aangesmeerd gekregen heb waar ik niks meer tegen kon beginnen. Als je eruit gaat voor een verbouwing vervallen al je rechten. Toen leek het goed te komen, en mijn huisbaas leek een goedzak maar dus toch nét niet uiteindelijk. Geld is wat telt in deze vvd gedomineerde wereld he.
Voel me ontheemd en onveilig en hoop dat ik snel met wat positieve moed mezelf weet te herpakken.

18 likes

Ik heb vanmiddag voor het eerst ergens wat in mijn eentje gedronken (1 drankje in een grote bibliotheek, dus niks extreems, maar toch spannend :see_no_evil:).

39 likes

Wat goed, hoe vond je het?

3 likes

Ja wel chill eigenlijk. Was ook wel de plek, even kort een drankje doen en weer door, maar wel relaxt gelukkig

2 likes

Echt ontzettend kut. Draait inderdaad alleen maar om geld, echt heel klote. Ik hoop dat je wat kan vinden!

1 like

Ik heb in november al gereserveerd en vanavond ga ik eindelijk naar De Nieuwe Winkel! Vorig jaar uitgeroepen tot het beste beste vegetarische restaurant ter wereld. Ben zo benieuwd :smile:

48 likes

Hoe oud is je oma? Wat rot zeg, moet een naar gevoel zijn.
Mijne is net 85 geworden en ik begin te merken dat ze ook begint te vergeten en minder mobiel aan het worden is
 Dus ik hou ook een beetje mijn hart vast voor de komende tijd.

2 likes

Ja, same. Dat is wat die kids te zien krijgen op social media. Niet gek dus dat kinderen zullen gaan denken: hoezo zou ik nog naar school gaan als ik zelf mijn geld al kan verdienen?

De jonge deelnemers leren bij de cursus hoe je van iets wat je goed kunt tot een product komt, en daarmee geld kunt verdienen.

Volgens mij gaat de cursus helemaal niet in op sociaal of maatschappelijk verantwoord ondernemen. Alleen maar geld, geld, geld. :face_vomiting:

6 likes

Soort Boyd Hoek meets Sywert.

6 likes

Ze wordt volgende week 82. Zat sowieso al in een beginstadium van Alzheimer toen ze nog zelfstandig thuis woonde, wat eigenlijk al niet meer ging en gevaarlijk was, maar alle verzorgingstehuizen zaten vol. Toen kreeg ze in oktober een licht herseninfarct en kon ze wel met spoed uit huis geplaatst worden. Daarvan herstellen lukt toch niet volledig meer want de Alzheimer werkt het tegen. Ondanks dat is ze bijna elke dag vrolijk, babbelt ze graag en is ze net zo lief tegen iedereen. Maar altijd heel verdrietig natuurlijk om geliefden te zien aftakelen :pensive: Ik maak het nu voor het eerst mee want meeste grootouders overleden al toen ik heel jong was. Hopelijk heb je nog wat goede jaren te gaan met jouw oma :heart:

8 likes

Voor donderdag weer een tapijtreiniger gehuurd. Kan nu al niet wachten voor de genoegdoening van het gore water dat ik straks weg kan gooien en hoe schoon alles weer gaat zijn đŸ„č

29 likes

Ik ben nu in phantasialand en ik heb geloof ik nog geen kwart van het park gezien maar het is hier zooooo toofffff!! Echt fantastische achtbanen en de aankleding van het hele park is nog mooier dan de efteling (had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen).

36 likes

Ah ik ga toevallig morgen ook!

1 like

Ik probeer al 2 jaar een reservering te krijgen, maar het is moeilijker dan Lowlandstickets :sob:
Veel plezier!

3 likes

Ik vind het zo fijn dat alles daar compact is, bij de Efteling ben zo vaak lange stukken heen en weer aan het wandelen :joy:

Taron is echt m’n fave!

4 likes

Sla de Taron niet over! Veel plezier.

1 like

Wat kut, ik heb dat 3 jaar geleden gehad, zoveel pijn :pensive: sterkte!

4 likes

Heb daar ruzie gehad in de pittazaak in “Afrika” (??) omdat we een doner hadden besteld ipv een pita. En ook in de 60’s cafĂ©zaak waar je gebak en koffie kan krijgen maar alleen in combo en niet dus niet alleen gebak.
Vond Europark veel leuker haha!

2 likes