Wat een mooi nieuws!
Fijn!
Mocht je er toch nog wat over willen delen, dan mag dat altijd (ook via pb als je daar behoefte aan hebt)
Dit soort films zijn de reden dat er niet in cultuur geĆÆnvesteerd wordt
wat bedoel je ? Toen willemijn in gooische vrouwen opgeblazen werd was echt een culturele reset voor nederland!
Ja, toen dacht Rutte: hell no! Dat geld gaat maar naar Schiphol
ja godverdomme wat is jullie premier zo smaakloos
What else is new?
Dat hoef je ons niet te vertellen
Ik ga naar een bruiloft en voel me helemaal overdressed en heb hakken aan en nu al pijn aan mān voeten. En ik denk dat ik het koud ga krijgen vanavond. En ik ben een beetje nerveus want ken alleen de bruid en degene met wie ik ga. Geef wijn
Ik ben vannacht spontaan uitgegaan en het was heel leuk! Maar man man man die kater.
Voel me alsof ik door drie bussen ben overreden.
Heel fijn! Ik ben blij dat het allemaal goed is afgelopen
Wel fijn dat je samen met iemand gaat. Veel plezier en wijn!
We zijn zojuist naar het rijks geweest om de Vermeer expo te bekijken. En man wat was het druk!! En zo 50% toeristen.
Het was met twee weken uitverkocht geloof ik, zouden de toeristen toen ook al kaartjes gescoord hebben? Of toch via via of zo.
Maar wel mooi om in het echt te zien. Love het straatje van Vermeer
He gedver heb weer eten besteld en nu komt dezelfde het brengen als gister
Ik blijf a Cinderella story toch zoān leuke film vinden! Kijk hem nu dus lekker weer op tv
Ik zit in een groepsapp voor een vrijgezellenfeest en er hebben nu twee mensen ruzie over een activiteit. Deze werd zojuist gestuurd en ik geniet maximaal van dit entertainment.
Ik ben vandaag naar de Heksenwaag geweest en gewogen en het zal sommigen verbazen, maar als geen heks verklaard!
Haha, zitten we in dezelfde? Hier hebben ook 2 mensen ruzie over een activiteit en de kosten, ik geniet van een afstandje
Ik heb een nieuwe snackbar in de buurt ontdekt die echt veel beter is dan de snackbar waar ik standaard heen ging
Als je net ook dat sublieme plaatje hebt gekregen wel. Helaas stelde er iemand voor dat ze dit even privƩ oplossen dus het feest is voorbij.