Wat je even kwijt wil #65

Haha nee dan denk ik het niet. Zou wel toevallig zijn geweest

Ik kon niet meer tegen die kutkop van Kody dus nu maar een nieuwe avatar. Maar nu ga ik dus een tijd niet meer mijn eigen posts herkennen als ik scroll. Wat een dramatiek

19 likes

Bij een bruiloft ben je niet snel overdressed zo lang je geen witte jurk draagt toch? Veel plezier nog! Hopelijk is het meegevallen.

2 likes

Ik ben/was vandaag jarig en we waren uit eten voor mn verjaardag en vlak na het voorgerecht kreeg ik bericht van de makelaar dat het bod wat ik eerder deze week heb uitgebracht op een huis geaccepteerd is!!!
Wat een verjaardagscadeau, het zou mn eerste koophuis zijn. Ik kan het nog niet helemaal bevatten :upside_down_face::upside_down_face:

157 likes

Ben op zo’n soort dorpsfeest en Douwe Bob treedt momenteel op maar ik ben lekker aan t :poop:

7 likes

Meid, beter doe je binnenkort een zwangerschapstest als je binnen een straal van 50m bent geweest.

51 likes

Ja kutzooi heb m’n broek nu wel naar beneden

47 likes

Gefeliciteerd!

3 likes

Ik sterf echt. Zag op TikTok allemaal grappige filmpjes van mensen die hun partner of baas filmen terwijl ze proberen te huppelen, maar dus niet meer weten hoe. Dus vraag net aan mijn man of hij nog weet hoe. Hij zegt ja natuurlijk. Dus hij moest even uit bed om voor mij te huppelen. Wou dat ik het gefilmd, want dat waren gewoon random rare sprongen hahaha. Ga stuk, zei nog, dat is niet huppelen, en deed het zelf goed voor. JA DAT DOE IK TOCH, IK BEN AAN HET HUPPELEN. doet random rare sprongen

Zegt hij vroeger ook nooit gehuppeld te hebben??? Echt hoe dan, ook niet als kind. Met als klapper: ‘Ja, waar had ik dan naartoe moeten huppelen’.

Wat een treurnis jongens. Misschien moet ik een poll maken.

74 likes

Hele nacht zo zo beroerd , niet geslapen. Ben maar in bad gaan zitten. :skull::skull::skull:
(En ene kind uit logeren en de andere slaapt super goed :melting_face: )

1 like

Ik heb ook een waardeloze nacht. Ben er 3x uit geweest om te plassen en ben nu al een uur wakker ivm honger dus net ook maar even gegeten. Maar het is m’n vrije dag dus wil gewoon uitslapen :cry:

1 like

Vreselijk he. heb dit forum inmiddels ook uitgespeeld :’)
Ik ging zelfs op t fok lezen :sob::sob:

2 likes

Nee??
Wow is hij een soort freelance crooner in zn vrije tijd?
Ik ga het luisteren

Heb van de week wel deze gekeken puur voor de Jeff content:

1 like

Ugh zit in de trein naar werk, ga weinig uitspoken

1 like

Oh oh oh
Ik wilde een taart maken voor werk, wilde gister de voorbereidingen doen enzo. Heb helemaal niks gedaan want ben tot laat gaan borrelen met vrienden. Nu moet ik die hele taart gaan maken op werk. Is op zich prima maar het was echt makkelijker geweest als ik iets van voorwerk had gedaan :sweat_smile:

1 like

Wordt het een gevalletje kant en klare cake met toppings of wat ga je jezelf aandoen? :stuck_out_tongue:

Mon chou :joy: ik weet het ik weet het. Maar het komt helemaal goed

3 likes

Wel superlekker en je weet zeker dat de taart heel aankomt haha. Succes. En bedankt voor het influencen, heb nu ook zin in zoiets vandaag

2 likes

Alsjeblieft koop gewoon een taart en maak het jezelf makkelijk.

5 likes

Ben vanochtend onderweg naar werk op de verkeerde trein gestapt, precies de andere kant op dus nu weer onderweg terug. En nu zie ik dat mn bus ook uitvalt dus moet met een ovfiets maar ik heb echt een zweetprobleem dus heb even heel erg medelijden met mezelf :sob:

6 likes