Nee
Hij is al klaar! Staat nu in de koelkast. Hij is wel… lelijk. Maar goed heb hem ook met glutenvrije koekjes gemaakt voor de bodem maar had er te weinig. Dikke kwats vlaaifruit erop en we praten nergens meer over
Taart is altijd goed en lief dat je het zelf maakt!
Fantastisch je hebt aan iedereen gedacht!
Altijd erg leuk als iemand iets zelf gemaakt heeft.
Maar hoe zie je dat voor je dan?
Vzw’s?
Hmm ja, ik vind dit een gemakzuchtige take. Ik heb geen zin om te betalen voor andermans werk want het bedrijf maakt winst.
Het softijs van de Ikea is zo lekker, maar dan heb je geen chocola
Dit is heerlie maar zo onhandig .
Volendam had dit iig 2 jaar geleden wel
Het ene moment is het leven nog leuk en het andere moment trek je ineens 3 grijze haren uit je kruin.
Mijn vader riep toen ik thuis woonde altijd dat als ik een tattoo zou nemen dat hij het met een kaasschaaf zou verwijderen. Nu heb ik inmiddels dus 3 tattoo’s (niet zo groot) en ik wilde mijn pa eigenlijk niet vertellen over mijn afspraak volgende week omdat het een redelijk grote gaat worden.
Krijg ik ineens een appje (want het stond op mijn FB): Wat laat je nu zetten? Dus ik zeg ja dit dat maar ik was bang dat je teleurgesteld zou zijn in mij. Zegt die nee hoor, ik heb er niks mee maar je hoeft niet bang te zijn dat ik teleurgesteld ben in je.
Hij wil zelfs een foto zien als het klaar is haha. Zo leuk dat hij zo lief reageert.
En dan visie happie bij de dijk.
En dan een flip met aal voor naar huis in de auto
Ik zit in de bus en er checkt een moeder met kind in.
Kijkt dat meisje op haar kaartje en vraagt aan haar moeder "Waarom staat er kids? Omdat dat jouw ticket is.
Antwoord het meisje kids betekent kinderen in het engels hoor.
Ik zou mijn geduld allang verloren zijn geloof ik.
Ik zeg dat niet. Ik vind gewoon dat je moet betalen voor producten die je afneemt. Dit geldt toch gewoon voor elke sector?
Ja dit is echt hands down het aller lekkerste softijs!!!
Ik kijk nu Black Swan en ik loop echt leip te crushen op Mila Kunis
@morale Je post is verwijderd. Het plaatsen van tips om paywalls te omzeilen is niet conform de Huisregels. Zou je deze (nogmaals) door willen nemen?
Ja maar je kunt ook boodschappen meenemen uit de winkel zonder te betalen maar dat betekent toch ook niet dat je dat moet doen
In Den Bosch kan t