Zo. Dus. Ik heb een streak van 15 met Wordle. Sinds ik 15 dagen geleden begonnen ben.
Ik heb een filmochtendje met mezelf en kijk nu Closer, geen idee dat ik dan (voor mijn gevoel) 10 min naar een ālondon sex anonā chat zou kijken.
Kijk dit vind ik nou slim. Een knoeibakje voor dr bij.
Goed werkontwijkend gedrag: eindexamens opzoeken via examenblad.nl. Ik herken van sommige examens echt nog bepaalde opgaves, bij andere examens denk ik echt āWow dat ik ooit zo slim was dat ik dit snapteā
ik heb i.v.m. werk de afgelopen jaren wel meerdere examens van mijn eigen vak gemaakt (ook soms met anderen die hetzelfde geven ) en niet 1x had ik alle vragen van een examen m.b.t. begrijpend lezen/luisteren allemaal goed beantwoord. En heel soms begreep ik gewoon niet waarom een bepaald antwoord het juiste antwoord was.
lol ik kijk net naar wiskunde waar ik echt een goed cijfer voor had en wtf gebeurt daar allemaal joh
Hahahaha oh ik krijg hier gewoon buikpijn van, haha dit was echt mijn slechtste vak. Weet nog dat ik meteen vastliep bij vraag 1.
Ugh hier trigger je wat mee hoor. Maar ik vond havo wiskunde ook serieus veel moeilijker dan statistiek op de universiteit.
Ik heb telefonisch een felle discussie gehad met mn partner terwijl ik in de trein zat ew ik cringe om mezelf
Ach liever dit dan de meid naast wie ik laatst in de trein stond en die stap voor stap aan haar partner ging uitleggen hoe die boodschappen moest doen. Inclusief na iedere zin lieverd. En diegene moest wel fotoās appen of de pistoletjes wel bruin genoeg gebakken waren
Ik heb twee weken vakantieā¦! Lig nu heerlijk in de tuin in de zon op een ligbank en mān vriend kwam me net het avondeten brengen, dus dat heb ik liggend opgegeten. Life can be good.
Ik wil even kwijt dat ik nu onder mān elektrische dekentje lekker opgewarmd lig te zijn. Terwijl de rest van het land waarschijnlijk in de zon zit.
Ik ben verliefd op de nieuwe plaat van Kesha.
Gisteren na een lange tijd weer eens in het zonnetje gezeten op het terras, ik ben meteen goed verbrand omdat ik er niet aan had gedacht om mezelf in te smeren
Bestaat die meid ook nog?
Edit:
Oprechte verbazing hoor. Ik ken haar nog van 10 15 jaar geleden.
Ja ze was aangerand/mishandeld door haar voormalig producer dr. Luke. Rechtszaken etc, vandaar dat ze een tijdje eruit lag.
Daar is ze heel lang stil door geweest, toen bracht ze praying uit in 2018 oid, dat daar over ging. En nu heeft ze opnieuw nieuwe muziek.
Dat wist ik niet! Wat heftig.
Mijn laatste werkdag was zo leuk ik heb een kaart gekregen in het Duits en een mini-woordenboekje en wijn en chips en daarna hebben we heel lang in de zon geborreld en 30 seconds gedaan (twee keer gewonnen) en toen ben ik ook nog eens afgezet. Zo chill! Nu even het idee laten doordringen hahaha
Nee bij Doot doola do do denk ik alleen maar aan Nardwuar
Alle Nardwuar en Tyler interviews zijn me favo. Als je ze nog nooit hebt gekeken, echt doen!
En die met Jay-Z overslaan want die is genant.