Wow cool!!! Succes ik moet ook altijd veel plassen hoor, loopt gewoon vaak de bosjes in
Ik heb echt zo’n chill weekend. Vanochtend twee beauty behandelingen gehad en afgesproken voor lunch. Nu lekker een napje en de rest van de dag geen verplichtings meer.
Thanks! Gewohl heb ik ook gekocht en gebruikt (die met de zwarte dop) en heb ook een zak wandelwol.
Ik heb uiteindelijk 19 km gelopen vandaag en was toen helemaal kapot
Thuis ook twee enorme blaren ontdekt, maar ik durfde tijdens het lopen mn schoen niet uit te trekken.
En ik heb inderdaad een abonnement op storytel genomen! Vooral omdat ik mn trainingen veel alleen loop echt ideaal inderdaad. Die tip van de ibu ga ik ook meenemen
Oh ik voel het! Dat is onrecht!
Ik kan nog steeds het Can’t get you out of my head dansje, is niet voor het eerst dat ze zoiets doet. Maar anno 2023 is het vast meer voor TikTok-redenen
ik ben best wel verbaasd hoe slecht ik dit nummer vind want disco was echt de beste covid plaat
Ben een nachtje weg en het hotel is zo mooi én heeft uitzicht op de gracht
(Was ook wel duur dus snap nu waarom haha)
Ik zit in een Taksi fase en nu kom ik erachter dat er ook Taksi limonade is:clap:t2:
Wat lekkerr! Waar zit je?
Brugge. Echt een mooie stad!
Ohh daar wil ik ook echt nog een keer heen! Veel plezier, en als je tips hebt hoor ik het graag.
Ik ben op vakantie en ik ben ziek: koorts, hoofdpijn, keelpijn. Heb medelijden met mijzelf en tel de dagen af tot we terug gaan en dan word ik weer boos op mijzelf want ik vind dat ik dankbaar moet zijn…. Argh
Beterschap, ziek zijn op vakantie is gewoon super stom. Mocht je werken: heb je jezelf ziek gemeld op werk zodat je in ieder geval je vrije dagen terug kan krijgen? Zo niet kan je dat nog doen. Anders is het dubbel zonde.
Ongevraagde tip maar ik heb laatst gegeten bij Rose red en dat was echt heel lekker! En gezellig
Ik blijf even on topic, want ik heb vandaag 40 km gewandeld en ik was later begonnen en daardoor een groot gedeelte laatste, maar uiteindelijk nog veel mensen kunnen inhalen
Ik heb echt zo bizar veel haaruitval hebben meer mensen dit? Kan dit door het weer komen ofzo?
Niet specifiek last van op dit moment, maar ik merk vaak wel verschil wanneer de seizoenen veranderen! Dus is volgens mij wel normaal.
Dat doet zoveel pijn! Sterkte
Mijn vriend is een paar dagen weg en stuurt mij telkens berichtjes dat hij ons kind en mij zo mist, maar ik vind het eigenlijk wel even heerlijk zo.
De peuter is momenteel erg lief en meegaand, we doen leuke dingen samen waardoor de dag omvliegt en heb met minder mensen rekening te houden. Het huis is brandschoon en ik heb het vooruitzicht van weer een heerlijk lange avond alleen, terwijl kind al ligt te slapen.
Blijkbaar was ik hier aan toe. Wat een bijzonder inzicht.