Inmiddels @ hap en platgespoten met morfine. Last van galstenen waars
Waar?
De tourist, ook wel liefkozend de terrorist genoemd
Ooh zo pijnlijk, sterkte
Het valt mij op dat er echt veel konijnen in het parkje hier zitten. Ook veel kleine konijntjes . Voor m’n gevoel veel meer dan andere jaren.
Ik ben na 2 weken ellende nu zo beschonken, 2 concerttickets rijker en idem morgen 1 kater rijker maar ik heb zó’n fijne avond gehad incl. huilen en alles dat het ‘t waard was (denk ik)
Heb gvd de verkeerde trein genomen. Ben ipv 00:45 om 02;45 in Utrecht
Ik ben aan het trainen voor de vierdaagse en ik moet dit weekend 2 dagen 30km lopen echt kill me now
Het is prachtig wandelweer! Gewoon rustig aandoen, als je de tijd hebt. Waar ga je wandelen?
Ja dat is wel waar! Omgeving Doetinchem, ga 1 dag meedoen met de Achterhoekse vierdaagse haha
Veel succes! Vergeet geen zonnebrand mee te nemen, het wordt vast mooi!
Ik ga vandaag voor de tweede dag 25 km en ik begrijp je helemaal
Ook aan het trainen voor de vierdaagse? Succes!!
Yes! Dankje, jij ook!
Mentaal helemaal naar de ratten maar ik moet er uit vandaag dus ik ga naar de stad. Dit wordt helemaal niks of ik wordt straks door de ING gebeld dat er verdachte aankopen zijn gedaan met mijn pinpas.
Ik zou het zo fijn vinden om in het avondzonnetje, met de voetjes omhoog, nog even een rood wijntje te drinken. Maar ik word zo’n depressieve kronkelworm van alcohol, zelfs van 1 glas.
En zo stom dat het ook gewoon leuk is om te doen. Mijn ouders zeiden toen ik klein was altijd dat ze prima iets uit die grijper wilden proberen te halen, maar dat de kans er was dat ik uiteindelijk met lege handen naar huis moest. Andere optie die ik kreeg was naar de speelgoedwinkel gaan om zelf een knuffeltje uit te zoeken. Best slim eigenlijk, want dan koos ik natuurlijk altijd voor dat tweede
Klinkt als mijn ex.
Ik moest specifiek een screenshot maken van wat ik wilde anders kwam hij thuis met de meest random dingen
Ik schud je de hand want ik wil morgen 50km lopen om te beslissen of ik de kennedymars mee loop of niet. Ik zit er alleen het meest mee dat ik vaak moet plassen en niet weet waar ik dat al die uren kan doen .
Jij veel succes! Het weer zit in ieder geval mee dus dat is een goed begin. En @Wasbeer jij ook veel plezier en succes!
Niet helemaal ongetraind. Ik wandel sowieso bijna iedere week wel een keer een grotere ronde tot ongeveer 15km. En heb de afgelopen weken routes van 15-30km gelopen. 50 is wel het meest ver tot nu toe.