Wat je even kwijt wil #65

Ik heb voor langere wandeltochten een uixi plastuit gekocht omdat ik ook zo vaak moet plassen. Het werkt (voor mij) echt super goed!

3 likes

Hahaha ja soms lees ik opdrachten terug van mezelf en dan denk ik…damn heb IK dit geschreven?!

1 like

Ik heb op brainiac weleens gezien dat die dingen gewoon een soort timer hebben. Dat hij bijvoorbeeld ingesteld staat dat er elke 75 keer iemand wint ofzo. Wat een bedrog haha

Oeioeioei dacht ik even dat ik mezelf ongeluk had gebracht. Hybris.
Maaarrrr het is me weer gelukt. Congratulations for having me NYT.

1 like

Ik heb een vogelhuisje op mijn balkon en hoor nu heel zacht gepiep eruit komen 🄹

50 likes

Ik heb sinds vanochtend een piep in m’n linker oor en deze verdwijnt maar niet :zipper_mouth_face::neutral_face:

1 like

Ik had een 118-dagen streak en ben hem toen op een dag dat ik naar een andere tijdzone vloog helemaal vergeten :cry:

1 like

Net van klanten gebak en een zak snoep gehad, en uiteraard geen zelfbeheersing en nu ben ik kotsmisselijk :smiling_face_with_tear:

6 likes

Wow cool!!! Succes :muscle: ik moet ook altijd veel plassen hoor, loopt gewoon vaak de bosjes in

2 likes

Ik heb echt zo’n chill weekend. Vanochtend twee beauty behandelingen gehad en afgesproken voor lunch. Nu lekker een napje en de rest van de dag geen verplichtings meer.

14 likes

Thanks! Gewohl heb ik ook gekocht en gebruikt (die met de zwarte dop) en heb ook een zak wandelwol.

Ik heb uiteindelijk 19 km gelopen vandaag en was toen helemaal kapot :sweat_smile:
Thuis ook twee enorme blaren ontdekt, maar ik durfde tijdens het lopen mn schoen niet uit te trekken.

En ik heb inderdaad een abonnement op storytel genomen! Vooral omdat ik mn trainingen veel alleen loop echt ideaal inderdaad. Die tip van de ibu ga ik ook meenemen

6 likes

Oh ik voel het! Dat is onrecht!

is kylie nu de macarena aan het heruitvinden hier?

1 like

Ik kan nog steeds het Can’t get you out of my head dansje, is niet voor het eerst dat ze zoiets doet. Maar anno 2023 is het vast meer voor TikTok-redenen

5 likes

ik ben best wel verbaasd hoe slecht ik dit nummer vind want disco was echt de beste covid plaat

5 likes

Ben een nachtje weg en het hotel is zo mooi Ʃn heeft uitzicht op de gracht :smiling_face_with_three_hearts:
(Was ook wel duur dus snap nu waarom haha)

22 likes

Ik zit in een Taksi fase en nu kom ik erachter dat er ook Taksi limonade is​:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

9 likes

Wat lekkerr! Waar zit je?

2 likes

Brugge. Echt een mooie stad!

4 likes

Ohh daar wil ik ook echt nog een keer heen! Veel plezier, en als je tips hebt hoor ik het graag.

1 like