Ik ben op vakantie en ik ben ziek: koorts, hoofdpijn, keelpijn. Heb medelijden met mijzelf en tel de dagen af tot we terug gaan en dan word ik weer boos op mijzelf want ik vind dat ik dankbaar moet zijn…. Argh
Beterschap, ziek zijn op vakantie is gewoon super stom. Mocht je werken: heb je jezelf ziek gemeld op werk zodat je in ieder geval je vrije dagen terug kan krijgen? Zo niet kan je dat nog doen. Anders is het dubbel zonde.
Ongevraagde tip maar ik heb laatst gegeten bij Rose red en dat was echt heel lekker! En gezellig
Ik blijf even on topic, want ik heb vandaag 40 km gewandeld en ik was later begonnen en daardoor een groot gedeelte laatste, maar uiteindelijk nog veel mensen kunnen inhalen
Ik heb echt zo bizar veel haaruitval hebben meer mensen dit? Kan dit door het weer komen ofzo?
Niet specifiek last van op dit moment, maar ik merk vaak wel verschil wanneer de seizoenen veranderen! Dus is volgens mij wel normaal.
Dat doet zoveel pijn! Sterkte
Mijn vriend is een paar dagen weg en stuurt mij telkens berichtjes dat hij ons kind en mij zo mist, maar ik vind het eigenlijk wel even heerlijk zo.
De peuter is momenteel erg lief en meegaand, we doen leuke dingen samen waardoor de dag omvliegt en heb met minder mensen rekening te houden. Het huis is brandschoon en ik heb het vooruitzicht van weer een heerlijk lange avond alleen, terwijl kind al ligt te slapen.
Blijkbaar was ik hier aan toe. Wat een bijzonder inzicht.
Vandaag de hele dag in de efteling rondgelopen en nu ga ik in bad. Heerlijk.
Mijn huid is zo slecht deze week. Driehonderd lagen foundation verder en het is nog niet om aan te zien
Huh als alles makkelijker gaat zonder partner dan met, dan gaat er toch iets mis denk ik? Of lees ik je bericht fout?
Las er toevallig vandaag wat over. Valt vaak samen inderdaad met de seizoenen. Sommige mensen hebben het nu, ik merk het zelf meer richting de herfst. Houd na een paar keer weken vanzelf weer op.
Haha, hij doet ook veel in huis hoor, maar kind is makkelijker als ik er alleen ben en ik ben van nature veel schoner en meer geordend. Het scheelt struikelen over schoenen bij binnenkomst (en daar iets over moeten zeggen), de kapstok hoef ik niet op te ruimen (want ik hang alles automatisch netjes op), hoef niet 1000 keer per dag een vraag te beantwoorden en ben biivoorbeeld niet telkens bezig om handafdrukken (van in de tuin werken) van de mat witte binnendeuren te poetsen, omdat ik zelf altijd al in de schuur mijn handen was.
Tegelijkertijd is er minder ritme voor mijzelf (niet voor peuter, die krijgt wel op gezette tijden eten/activiteiten) waardoor ik bijvoorbeeld zelf kan besluiten of er eten op tafel komt en zo ja, wanneer. Alleen peuter en dieren dicteren iets, verder is het allemaal lekker vrij.
Aka: ik ben superwoman, living life to the fullest.
Dan kan je alvast de beste natuurwijn inslaan die matcht met die film.
Ik ben dus een nachtje weg met mijn zusje en nu is ze opeens chagrijnig en bozig (net als vanmorgen overigens toen zij verkeerd reed 2x en daarvan de navigatie de schuld gaf, maar als ik wilde helpen kon ze het zelf wel ). Echt top. Ik ben maar in bed gaan liggen met mijn boek.
Maar goed komt vast goed, verder was het wel gezellig op zich dus fijn.
Het is zaterdagavond 23:20 en ik ben bezig met mijn huiswerk. Het gaat iets niet helemaal goed geloof ik
Dit is echt met afstand de allerslechtste film die ik ooit heb gezien
Erger nog dan Toscaanse bruiloft?
Heb gister ook iets belachelijks zitten kijken het heet faithfully yours met Bracha van Doesburg en Elise Schaap wat een meeeeega slecht verhaal
Ja wowww, zoveel potentie maar zo teleurstellend
Ik heb gisteravond ook een stukje van faithfully yours gekeken, maar vond het zo slecht dat ik hem uit heb gezet