Wat je even kwijt wil #65

Ik was vanavond bij een concert/minifestivalletje en nu doet alles pijn maar het was zo fijn en ook zo lekker dat alles buiten was en dat het voelt alsof het leven na de winter eindelijk weer een beetje begonnen is :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Het werd nog erger op het eind bijna satire

4 likes

die heb ik nooit gekeken. Faithfully yours vond ik wel leuk!

1 like

Ik kan op vakantie nooit slapen maar ik heb nu voor het eerst een ereader dus heb vannacht heerlijk een boek gelezen ipv naar het plafond gestaard

18 likes

En sliep je ook beter? Als ik een half uurtje lees voor het slapen merk ik zo’n verschil op mn slaap!

2 likes

Aaaah update het zijn koolmeesjes. De moeder kwam net eten brengen! Ik ga gelijk googelen of ik nog iets kan doen qua eten ophangen of drinken neerzetten :heart_eyes: Het is echt een oud en verrot vogelhuisje haha dus ik had niet verwacht er een nestje in te krijgen.

25 likes

Jaaa koolmeesjes zijn zo leuk. Hier ook net als vorig jaar een nestje in hetzelfde huisje. De hele dag vliegen pa en ma af en aan met insecten in hun bek.

7 likes

Wat leuk!! Heb jij verder iets van voer hangen of extra water staan of niet?

2 likes

Ik heb sowieso standaard al pinda’s hangen in de tuin en zo’n houdertje met vogelpindakaas. En ik heb een bak met water staan. Ze eten er nu vooral zelf van en alle andere vogeltjes ook. De jongen krijgen insecten. Vorig jaar gingen ze op een gegeven moment wel stukjes pinda op en neer vliegen, maar toen waren ze al wat ouder denk ik.

3 likes

Godver er hangt een geur in mijn huis en ik weet niet wat het is dus nu ben ik t hele huis overhoop aan t halen en crazy aan t schoonmaken en elk hoekje aan t poetsen want die geur. moet. weg. Maar dit betekent dat ik mijn hele zondag zit te besteden aan t schoonmaken van keukenkastjes, de koelkast en radiatoren, echt totaaaaaal geen zin in maar ik trek t niet langer :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik heb een manier gevonden waarop mn balkondeur open blijft, heb de klink met touw vastgemaakt aan de balustrade alleen nu is er dus een MINI beetje speling waardoor de hele tijd als het waait ik die kut deur tegen de zijkant hoor tikken
Zo irritant dreunt helemaal door

1 like

Zo, lekker even pauze.
Alleen mijn iPad is leeg dus kan geen Frank Visser kijken tijdens mijn dienst.

Nou maar hopen dat je het zelf niet bent. Anders was het allemaal voor niks!

8 likes

Hier kwam het door een verstopt ei tussen twee kommetjes. Iedere keer als ik die kast open deed, een geur pfff. Al het brood weggedaan en dan ee achter komen dat er een ei tussen twee kommetjes zitten.

3 likes

Ik ben te arm voor de random dingen die ik koop.

Heb net een platenspeler op marktplaats gekocht, omdat ik van de week op een uitvaart was en er een mooi Jiddisch nummer werd gespeeld dat ik alleen kon vinden op LP. Dus straks heb ik één plaat om af te spelen en wordt het een dure hobby als ik er meer wil.

18 likes

Kun je niet een schuurspons ertussen doen ofz?

1 like

Nee joh, gewoon kringlopen!

3 likes

Kringlopen, rommelmarkten, platenmarkten, een winkel De Waaghaals heeft ook tweedehands platen bijv (weet niet of hij nog bestaat)

2 likes

Ik vond het als tiener echt heel vervelend dat we geen McDonald’s hadden in ons dorp en dat we in een tussenuur op de middelbare school altijd ‘ver’ moesten fietsen als we naar de Mac wilden.

Nu ga ik eindelijk bijna het dorp uit verhuizen, komt er ineens een facking McDonald’s hier. Echt 25 jaar te laat :sob:

37 likes

Ja, kringloophoppen doe ik graag! Toen ik weleens voor m’n exdate keek, zag ik wel altijd veel troep

2 likes