Wat je even kwijt wil #65

Brabant lijkt ie over te slaan

Er komt precies een rode vlek vanuit Duitsland mijn kant op. Kan wel janken.

1 like

Misschien valt het mee en is het zo voorbij!

Ik was vandaag naar een festival, en ben me toch een potje out gegaan. Ik schaam me zó heftig dood, lig je dsar op de ehbo. Ik heb zo erg geen ruggegraat… Nu ben ik gelukkig thuis, en voel ik mij weer enigszins levend.

5 likes

Een combinatie van alcohol en wiet, kreeg zo’n heftige paniekaanval. Was nog bijna bang dat er iets in mijn drinken was gedaan, zo slecht ging ik.
Viel blijkbaar ook de heletijd weg. Ben nu weer half oké, schaam me gewoon dood

3 likes

Het stinkt echt heel erg ineens hier op kantoor en niemand weer waar het vanaf komt :nauseated_face:

Hier lag er toen een dode rat op het systeemplafond :smiling_face_with_tear:

2 likes

Met een biertje en een boek, in de zon op de boot, echt, voor mij wordt het niet veel beter dan dit

11 likes

Ahh mijn ouders belde net beide huilend op 🥹 Ze hebben de kat moeten laten inslapen deze ochtend, hij was 19 jaar en al een weekje aardig op. Vanavond houden we een begrafenis met de familie.

27 likes

Hee niet te streng voor jezelf zijn :heart:! Die mensen zijn ook wat gewend en het was ff schrikken. Een paniekaanval is niet niks.

3 likes

@Merrow het was vanochtend nog niet. Kwam echt in een keer opzetten en het rook meer alsof iemand had overgegeven ofzo. Echt heel naar.

We hebben ook op verschillende plaatsen gekeken of we iets konden vinden maar niks. Nu is het gelukkig al minder (of ik ben er aan gewend haha)

3 likes

Dankjewel, voel mij gewoon ontzettend schuldig. Wat ook niet hielp is dat een vrouw van de ehbo heel naar deed, wat mijn paniekaanval weer “volledig” terug liet komen.

4 likes

Ik moet echt leren minder enthousiast te zijn tijdens sollicitaties. Ik ben zo druk dat mensen het soms verkeerd interpreteren. :relieved:

3 likes

Ik vind juist mijn enthousiasme in mijn voordeel werken. Misschien kun je meer kijken hoe je minder druk overkomt? Ik probeer (met de nadruk op) zelf iets minder met mijn handen te bewegen en niet iemand te onderbreken.

4 likes

Ik ben op vakantie in spanje maar ik heb dus de neiging om in het duits te antwoorden? Het slaat echt nergens op maar uit automatisme zit ik “nein danke, einmal cola bitte” :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Waar de f komt dit vandaan :joy::joy:

13 likes

Ik ging sneller praten en dat is soms lastig te onderdrukken. Houding was wel rustig (daar let ik al jaren op).

@Negativ , heb je niet de verkeerde vakantie geboekt? :wink:

2 likes

Nou daar lijkt het wel op :joy:

1 like

Eerste werkdag bij nieuwe baan maar pff wat is het vermoeiend om nieuw ergens te starten :cry:

16 likes

Ik ben even op zolder bezig wat normaal ook mn werkplek is, maar mijn hemel wat een hitte.

Jaa zoveel nieuwe indrukken dan altijd. Verder wel leuk qua collega’s en werkzaamheden enzo?