Wat je even kwijt wil #65

Is echt even er door heen gaan!
Ik baal nog steeds dat mijn vader alles zo heeft weggedaan zonder te vragen of ik nog wilde snuffelen. Die deed vroegah ‘disco draaien’ voor feestjes en op de camping enzo. Dus er zat best nog wel wat moois tussen. Zo zonde.

2 likes

Ik weet niet wat je smaak verder is, maar als je nieuwe lp’s zoekt bestel ik ze altijd graag bij JPC in Duitsland. Vaak toch wel de goedkoopste + gratis verzenden naar Nederland. En anders vooral ook de tweedehands afdeling van platenzaken bekijken!

Voor mij is het uiteindelijk wel een uit de hand gelopen en dure hobby geworden hahaha. Maar het is zo ontzettend leuk.

2 likes

Thanks! Goeie tip!

1 like

Oh dat is best slim!! Ga ik proberen

4 likes

Wat is dat toch met jongens/mannen die hun huis echt niet schoon kunnen houden :sob:

Altijd zo’n tering zooi bij m’n broertje. Echt sund, want zou graag midden in Utrecht af en toe overnachten, maar it’s not gonna happen.

1 like

Lekker op mijn knieën onkruid wieden. Genieten!

Hou het einddoel voor ogen

1 like

Oh wat leuk, ga je op jezelf (/met huisgenoten)?

1 like

Yes! Naar Rotterdam.

6 likes

Ik ben al 3 dagen met allemaal mensen en vannacht zijn er 2 vrienden blijven slapen na een festival en we zijn nu allemaal brak, maar eentje ligt in de zon op m’n dakterras en de ander in mijn bed en ik ben verhuisdozen aan het inpakken. Zo fijn vind ik dat :heart: Wil eigenlijk ook niet dat ze weggaan want dan ga ik me eenzaam voelen denk ik.

48 likes

Succes!! Als je klaar bent ben je blij dat je het gedaan hebt :grin:.

Onkruid wieden stond eigenlijk ook op mijn planning vandaag, maar toen appte iemand of ik zin had om vanmiddag mee te gaan varen dus toen was de keus snel gemaakt.

3 likes

Ik heb echt zo’n heerlijke luie zondag. Toch iets later geworden dan de bedoeling was. :grimacing: Nu lekker slapen en eten.

Mn tante heeft een afscheidslunch voor me georganiseerd en het is zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts: mijn nichtje is echt een heel ander meisje dan ik (bezig met sporten, lippen opgespoten, wimpers enz) maar we hebben het toch altijd gewoon weer ouderwets gezellig. Het is de zus van mn moeder dus toch altijd fijn dat we nog contact houden

108 likes

Nee niet echt haha, als ik begin met lezen wil ik niet stoppen. Dus heb mn boek volledig uitgelezen :joy:

2 likes

Ugh ik zit in de trein en er zit een jonge vent voor me heel onrustig te zijn, lijkt wel alsof hij onder invloed is en hij staart me steeds aan, terwijl zijn stoel gewoon van mij af gericht staat

Gisteren een hele toffe dag gehad. Ik wou vandaag lekker positief het weekend afsluiten door en nuttige dingen te doen en van het weer te genieten. Maar nu hebben mijn vriend en ik ruzie vandaag en voel ik me helemaal sip. Zo stom. Ook echt geen zin in morgen om te werken momenteel. Dus wil heel graag het uitpraten, me eroverheen zetten en een positieve draai aan deze dag geven. Maar het lukt me niet zo.

1 like

Wat ga je doen? Ook al verhuizen zo te lezen!

3 likes

Ja naar Berlijn!

29 likes

Wauw, tof! Heel veel succes 🫶

1 like

Ik had een lange treinreis voor de boeg dus ik dacht dat ik dan mooi wat kon doen voor studie. Ik was alleen vergeten dat ik het merendeel van de reis in Nederland in de trein zou zitten dus dat er weinig stilte zou zijn. Ik weet inmiddels van de student die achter me zit dat hij in de Albert Heijn stond toen hij hoorde dat hij een SOA had, en met mij de hele coupé :+1:

14 likes

Cool! Hoe lang wil je blijven?

1 like