Ik zat gisteren dat massa is kassa te kijken. En ik kon er echt niet over uit dat hij serieus een mantelzorger in huis heeft, die hij vervolgens een broodje voor hem laat smeren. Nu vond ik dit persoonlijk al belachelijk, want dit kon hij gewoon zelf, maar ja, als je multimiljonair bent kan ik me nog voorstellen dat je misschien hulp aanneemt daarvoor. Maar ze maakte letterlijk het meest basic broodje salami klaar? Echt zo’n wit puntje met een beetje boter en plakjes salami van de lidl wat onderin je tas ligt te verrotten tijdens een dagje Efteling. Er is echt geen excuus om iemand anders zon broodje voor je te laten maken, tenzij je niet in staat bent ertoe. Dit kan je toch gewoon zelf klaarmaken? Echt dat je iemand betaalt om broodjes voor je te smeren als je zoveel geld hebt…vooruit… ik kan het me nog wel voorstellen dat ik ook een kok ofzo zou hebben, maar vraag dan op zn minst om een luxe broodje in Italiaanse stijl of een omelet of weet ik veel wat. Kom op
Iig dingen die je niet zelf zou kunnen klaarmaken, of wat veel moeite kost. Ik kon echt niet uit over die luiheid gewoon. Zoveel rijkdom yet zoveel armoe.