Wat je even kwijt wil #65

Dankjewel, voel mij gewoon ontzettend schuldig. Wat ook niet hielp is dat een vrouw van de ehbo heel naar deed, wat mijn paniekaanval weer “volledig” terug liet komen.

4 likes

Ik moet echt leren minder enthousiast te zijn tijdens sollicitaties. Ik ben zo druk dat mensen het soms verkeerd interpreteren. :relieved:

3 likes

Ik vind juist mijn enthousiasme in mijn voordeel werken. Misschien kun je meer kijken hoe je minder druk overkomt? Ik probeer (met de nadruk op) zelf iets minder met mijn handen te bewegen en niet iemand te onderbreken.

4 likes

Ik ben op vakantie in spanje maar ik heb dus de neiging om in het duits te antwoorden? Het slaat echt nergens op maar uit automatisme zit ik “nein danke, einmal cola bitte” :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Waar de f komt dit vandaan :joy::joy:

13 likes

Ik ging sneller praten en dat is soms lastig te onderdrukken. Houding was wel rustig (daar let ik al jaren op).

@Negativ , heb je niet de verkeerde vakantie geboekt? :wink:

2 likes

Nou daar lijkt het wel op :joy:

1 like

Eerste werkdag bij nieuwe baan maar pff wat is het vermoeiend om nieuw ergens te starten :cry:

16 likes

Ik ben even op zolder bezig wat normaal ook mn werkplek is, maar mijn hemel wat een hitte.

Jaa zoveel nieuwe indrukken dan altijd. Verder wel leuk qua collega’s en werkzaamheden enzo?

Jaaa dit herken ik ook heel erg. Met als meest hardnekkige voorbeeld dat altijd als ik een simpele zin in het Duits of Frans wil maken, ik het Zweedse woord voor “maar” gebruik??? waarom brein???

2 likes

Mijn vriend had ooit een half opgegeten broodje eiersalade in zijn auto laten liggen toen deze een (zonnig :sob:) weekend bij de dealer stond. Ook een kanshebber.

6 likes

Toevallig vertelde een klant die een autogarage heeft vorige week dat het goorste wat ze hadden meegemaakt zo’n hele Döner van een paar kilo die je nog moet afschaven die een paar dagen in een kofferbak lag :woozy_face:

7 likes

Ik vind de frappe van ijscuypje zo lekker, maar ik heb nog nooit decaf kunnen krijgen en ik kan niet goed tegen caffeine (kan migraine uitlokken). Heb nu een shotje decaf mee in een potje, ik hoop dat ze het daarmee willen maken :grimacing:

17 likes

En gelukt?!

Heb je vragen over statistiek? Of is het gewoon veel werk?

2 likes

Ja, dat zeker! Het bevalt gelukkig goed. Aardige collega’s en leuke werkzaamheden!

4 likes

Jaaa en goedkoper omdat het niet met hun koffie was hahah

4 likes

Ik heb een ijzeren koord aan mijn zonnebril, want handig en helemaal leuk. Alleen ik vroeg me vandaag de hele dag af wat ik toch voor pijnlijk gevoel had in mijn nek. Net een foto gemaakt en ik heb dus gewoon een brandwond omdat dat koord zo heet wordt in de zon :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik ging net even een stukje wandelen en toen ik langs de fietsboer liep was er een man die mega vrolijk “goedemorgennn!” zei. En daarna kwam ik een aardige oudere vrouw met honden waar ik nog even kort mee praatte.

Toen ik weer thuis kwam was ik een stuk vrolijker dan toen ik wegging. Zo leuk om weer in een klein stadje te wonen waar het (nog) normaal is om elkaar te groeten, ook al ken je elkaar niet.

25 likes

Ik moet een moedervlekje laten verwijderen en de hechtingen moeten eigenlijk 2 weken blijven zitten maar dan ben ik al verhuisd :weary: dus nu moet ik morgen snelsnel en de dag van mijn verhuizing die hechtingen er nog uit laten halen. Dan zitten ze er 9 dagen. Hahaha ik had dit echt eerder moeten regelen

3 likes