Wat je even kwijt wil #65

Ik word dadelijk gefilmd op het werk, hele rondleiding moet ik geven op camera. Begin het nu toch wel spannend te vinden :joy: aaahrrhhhh

18 likes

Wauw ik zie in de PostNL app dat ik post krijg van het CJIB. Ik heb geen rijbewijs en ben ook niet door rood gereden met mijn fiets oid. Is het iets van DUO terwijl ik op dit moment stufi ontvang dus heel gek.

1 like

Kan je niet online kijken wat het is?

In DUO staat al jaren dat een gedeelte is doorgestuurd :smiling_face_with_tear: ik heb vroeger schulden gehad dus kan kloppen dat ik ooit achterliep. Maar het gekke is dat zodra je weer stufi ontvangt ze niet doorgaan met het innen van je oude studieschuld. Omdat je anders aflost en ook ontvangt. Ze zijn pas om 9 uur open en moet zo werken haha.

2 likes

Je kan ook met ze chatten als dat makkelijker gaat i.v.m. je werk.

1 like

Jaa ik heb het gewoon aangeboden! Ben nu meer portretfotografie aan het doen maar bij iedereen zelf aangeboden haha (wel allemaal vrienden of familie). Zo heb ik een goede oefening, bouw ik een portfolio op, ben ik m’n hobby aan het uitvoeren én krijgen vrienden gratis mooie foto’s. Win win win :smiley:

Dus ik zou het gewoon ook aanbieden, net als wat @Cajun-moon zegt

7 likes

Mijn zus feliciteert mij met onze moeder haar verjaardag. Dat vind ik zo raar? Snap ook niet waar dit vandaan komt, ik ken niemand anders die dit doet. :sweat_smile:

4 likes

Dit is toch iets heel Nederlands :joy:

32 likes

Ja en het liefst op facebook met een zelfgemaakte college :joy:

4 likes

Ohhhh dit doet mijn familie ook altijd, zo irritant. En je bent ook asociaal als je het niet terug doet. Dus ik moet altijd mijn moeder feliciteren met haar man of met mijn zus en ik vind het zo raar :joy:

Je kan inloggen op cjib toch om te kijken. Of heb je dat al gedaan?

En omg mijn gebeden zijn verhoord, er komt morgen ein-de-lijk iemand naar mijn studio kijken. Ik heb hem eind april al opgezegd dus het duurde echt heel erg lang. Heb hem ook meteen foto’s gestuurd van alle meubels die ik wil laten staan, hopelijk wil hij ze gewoon allemaal hebben, dan ben ik echt van een hoop gezeik af

5 likes

Heb ik al gedaan. Was kennelijk terugbetalen studieschuld van voor ik begon en ben verkeerd ingelicht door een medewerker vorig jaar. Zal ook weer eens niet want je kan er niks mee.

Ga het gewoon betalen en dan ben ik er vanaf.

2 likes

Balen :confused: en goed bezig

1 like

Ik lag net bij de dokter op het bankje en er was een arts in opleiding bij en ik kan mn mond dan niet houden hé. Zij was super geconcentreerd mij aan het hechten en ondertussen heb ik een diepte-interview afgenomen, hahaha. Ik ben zo sociaal onaangepast soms :joy:

20 likes

Nee joh, alleen maar leuk :joy: als je daar zit om ‘de kruk warm te houden’ naast een arts is een dag erg lang

5 likes

Ja leuk! Altijd welkom in het fotografie topic hier :slight_smile:

2 likes

Gisteren onverwachts een mega lange dag gehad op het werk, half 9 's ochtends begonnen en uiteindelijke pas om elf uur 's avond thuis. En nu ben ik zo intens moe, niet normaal. Ik heb al zoveel koffie op maar het lijkt niet te helpen. Hoop dat ik straks wel een beetje bij trek want ga vanavond naar een concert.

2 likes

De laatste tijd zitten de doppen van frisdrank/water niet meer vast aan de fles, maar de doppen van de houdbare melk wel. :sweat_smile:

1 like

Jongens zomer mokken!!

28 likes

Misschien nog wel lelijker dan de herfst mokken dus rennen ladies!!!

42 likes