Als hij echt de vorm had van een watermeloen had ik ‘m gekocht hoor
Deze zijn echt lillek. Love mijn pompoenmok trouwens nog steeds.
Ik blijf het zeggen. Wtf is er toch mis met mannen. Hoe ben je ook zo onzeker dat je niet eens kan handelen dat iemand naar je kijkt? Tja je bent nou eenmaal zichtbaar heh, dit is niet Harry Potter of de invisible man. Ik snap dat je er helemaal van slag van bent, en hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen bijkomen
De pompoen mok drinkt kut. Cancelled.
Oh en ik ben van zo goed als van die verslaving af om daar koffie te halen.
Doe nu gewoon crack.
Jaaa sowieso moeten mensen vaker kleding dragen waardoor hun oogkleur eruit springt! Ik vind groen met groene ogen ook heel mooi, en ik ken ook een meisje dat een beetje vos-achtigbruin/oranje ogen heeft en dan springen die er echt zo BAM uit
Wat ik ook heel mooi vind is van die lichtbruine ogen, beetje een tan en dan lichtbruin/blond haar wat haast dezelfde kleur is als de ogen
Gemiste kans.
Ik zat gisteren dat massa is kassa te kijken. En ik kon er echt niet over uit dat hij serieus een mantelzorger in huis heeft, die hij vervolgens een broodje voor hem laat smeren. Nu vond ik dit persoonlijk al belachelijk, want dit kon hij gewoon zelf, maar ja, als je multimiljonair bent kan ik me nog voorstellen dat je misschien hulp aanneemt daarvoor. Maar ze maakte letterlijk het meest basic broodje salami klaar? Echt zo’n wit puntje met een beetje boter en plakjes salami van de lidl wat onderin je tas ligt te verrotten tijdens een dagje Efteling. Er is echt geen excuus om iemand anders zon broodje voor je te laten maken, tenzij je niet in staat bent ertoe. Dit kan je toch gewoon zelf klaarmaken? Echt dat je iemand betaalt om broodjes voor je te smeren als je zoveel geld hebt…vooruit… ik kan het me nog wel voorstellen dat ik ook een kok ofzo zou hebben, maar vraag dan op zn minst om een luxe broodje in Italiaanse stijl of een omelet of weet ik veel wat. Kom op Iig dingen die je niet zelf zou kunnen klaarmaken, of wat veel moeite kost. Ik kon echt niet uit over die luiheid gewoon. Zoveel rijkdom yet zoveel armoe.
Een mantelzorger of butler?
Ze gebruikten het woord mantelzorger waardoor ik het al helemaal stom vond! Laat die vrouw lekker iemand helpen die het nodig heeft ipv die luie eikel. Ik kon het gewoon niet aanzien die vent haha.
Ik zit nu in een ongemakkelijke fase bij mijn huudige opdrachtgever dat weet dat ik wegga en vanuit mijn werkgever ook al een datum heb wanneer, maar dit door wat randzaken nog niet mag vertellen. Ik mis dan echt een pokerface.
Een tijdje geleden stonk het in mijn huis ineens extreem naar kaneel en nu naar mierikswortel. Ik kan echt niet vinden waar het vandaan zou moeten komen maar het slaat op mn keel en ogen en is zo smerig. Zelfs met mn ramen de hele dag open gaat het gewoon niet weg
Ik erger me aan het feit dat de hormooncyclus van de vrouw een fucking maand duurt en dat ik nu in die periode zit dat ik alles kut vind. Weet niet wat ik met mezelf aan moet . .
Ah, de stagiaires mochten dit jaar ontwerpen
Ik zie geen likes meer.
Herkenbaar ja! Dan denk ik echt: oh ik heb best een leuke week, werk is oké, ga erna leuke dingen doen etc, etc.
En dan de volgende dag zonder dat er iets gebeurd is: Alles is KUT! Ik heb geen motivatie voor mijn werk, en ik heb te veel plannen en afspraken en ik wil NIKS!
Ik heb helemaal stress in mn nek/rug spieren. Haat dit zo he voel me zo bejaard nu.
Het is mij voor de eerste keer in 10 maanden gelukt om volledig een verse maaltijd te koken en na het werk nog wat dingen in het huishouden te doen.
Aahhw echt zo leuk. Ik wandel vanaf mijn werk net naar de bushalte, en op het terrein heb ik zonder overdrijven in die 10 minuten minimaal 30 konijnen gezien. Echt cute.
Oh zo leuk, als ik vroeg moet beginnen op het werk zie ik altijd een aantal eekhoorns, en konijnen.
Ja eekhoorns soms ook inderdaad
Echt gezellie, nu nog een wolf aub.