Tina Turner is overleden.
Ik vind buschauffeurs (hier in Zeist tenminste, Almere waren ze vaak beetje chaggie) echt cuties. Ik mocht laatst gratis mee omdat ik vergeten was ov op te laden. Deze man nu heeft lekker zijn muziekje op en is aan het viben erop. En ze gaan hier altijd praatjes aan enzo en I love it.
Nice!!
Ik woon dus sinds een half jaar in bumfuck Drenthe waar de wolf een hot topic is. En ik heb een buurvrouw van bijna 70 die suuupeer anti wolf is. Een keer heeft een fotograaf op FB een mooi kiekje gepost van een wolf, reageert de buurvrouw dat de fotograaf zich moet schamen en dat ze hoopt dat de fotograaf een keer wordt gebeten door een wolf. Mensen zijn echt gek geworden
Mensen hebben te vaak Roodkapje in het achterhoofd.
Ja maar ook “ik hoop dat je wordt gebeten”, alsof het een fucking weerwolf is.
Hilarisch dat soort dingen, kan daar echt stuk om gaan.
Ik ben trots op mijzelf. Geen zonnebrillen besteld maar belastingen waardoor ik iedere maand net wat meer geld heb.
Wat ben ik toch verstandig
Ik denk dat veel moeder zelfs ook vinden dat ze minder zouden moeten werken, maarja dan moeten ze droog brood eten dus het is geen optie.
Ik zie dit in mijn huidige team op werk ook bij meerdere nieuwe moeders. Degene op de hoogste positie/met de meeste verantwoordelijkheid is evenveel blijven werken maar de rest gaat van fulltime allemaal terug naar 24-28 uur. En de vaders gaan gewoon weer fulltime werken.
De moeders max 28 en de vaders minstens 28? Zijn toch allemaal de ouders van die kinderen? We hebben echt nog een lange lange weg te gaan hè, de tering
Nee het is hun eigen keus hoor!!
Die lange weg is al te zien op alle geboortekaartjes waar de baby de naam van de vader blijkt te hebben.
Ik heb een elektrische fiets gekocht voornamelijk zodat dat ik sneller op werk zou zijn (ik ging eerst met het ov). Alleen ik ken de weg niet, dus ik ben tot nu toe elke dag verkeerd en enorm om gefietst. Zelfs met twee navigaties aan fiets ik nog steeds verkeerd.
Dit is niet het idyllisch naar mijn werk fietsen wat ik mij had voorgesteld met mn fiets.
Oftewel deze vrouwen in kwestie werken wél heuul ruim boven de 24-28 uur maar dan binnenshuis dus onbetaald
@Desalnietteplus Als Maps aangeeft dat een ritje naar het tuincentrum 10 minuten duurt dan kan ik daar 40 van maken, maar ik kon vroeger wel kompas lezen.
Nou dit idd, ik loop ook altijd verkeerd.
Ik ben ook wel benieuwd naar de onderzoeksgroep en de manier van vragen etc. Het zou niet de eerste keer zijn dat het CBS met een ‘schokkende’ kop aandacht probeert te werven terwijl het haaks stond op de uitslagen van vergelijkbare onderzoeken.
Wie weet willen die vrouwen alsnog minder werken, omdat ze nog steeds minder betaald krijgen dan hun man etc, etc.
Gatverdamme voel me echt een puber. Ik drink redbull als ontbijt Maar hopelijk voel ik me dan minder moe. Zou er eigenlijk nog een frikandelbroodje bij in moeten gooien.
Haha ja dat is nu ook realiteit vrees ik. Probleem is ook dat mijn navigatie niet goed synchroniseert. Als ik verkeerd ben gefietst dan blijf ik de oude instructies ontvangen en daardoor fiets ik wéér verkeerd