Wat je even kwijt wil #65

En gedaan?

2 likes

Ik heb het bij de logopedie aangegeven. Bleek dat zij die ochtend precies daarover al een gesprek hadden gehad. Zij gaan het nu nogmaals aangeven. Ik zou het echt niet tof vinden als anderen mijn situatie zouden kunnen horen en ook nog het commentaar van de zorgmedewerkers daar op

11 likes

Ja vreselijk. Dit gebeurt zo vaak in allerlei zorginstellingen etc

6 likes

@Swelgje @Vaiana Bedankt voor de aanmoediging haha! Ik ga nog even met ze bellen om te vragen hoe en wat precies maar ik denk wel dat ik het ga doen :blush:

6 likes

Je kan toch geen nee zeggen?? Zo vet!

1 like

Ik ben vandaag naar het werk gefietst binnen een kwartiertje. Fietsen (met tegenwind) is voor mij op de een of andere manier mentaal heel zwaar. Mijn lichaam is ziek dus het is soms een hele missie, maar ik wil er graag in groeien zodat ik met fijne gedachten kan fietsen. Vandaag ging het voorspoedig! :partying_face:

Én na mijn half jaar contract heb ik nu een jaarcontract gekregen. Dit doen ze bij iedereen zo, dus ik probeer niet teleurgesteld te zijn dat ik geen vast contract heb gekregen. :partying_face:

Ook ben ik eigenwijs geweest en heb ik een muurtje geverfd, terwijl ik eigenlijk had moeten uitrusten van deze spectaculaire dag. :partying_face:

51 likes

Nee belasting. Want die €1000,- die ik nu uit heb gegeven hoef ik niet per maand te betalen en kan ik per maand meer uitgeven dan nu een ding zeg maar.

1 like

Rock am ring!

6 likes

Ahhh 10 things I hate about you op tv, nostalgie

18 likes

Ik heb net badminton gespeeld. Ik en een vriendin tegen twee mannen. Een man zei al lachend dat het geen eerlijk spel zou zijn, want vrouwen slaan zo zachtjes. Ik heb dus elke shuttle zo hard mogelijk op zijn gezicht gericht.
Helaas wel verloren.

29 likes

Kon je daar dagkaarten voor krijgen dan?! Ik ging daar maaanden terug eens voor op hun website kijken en snapte er geen hol van. Wil de foo fighters zien :sob::sob::sob:

Omfg ik zie ze nu wel. Zal ik :scream:?!

4 likes

Ja wij hebben inderdaad ook dagkaarten voor de vrijdag! Ik wilde supergraag Silverstein zien en vind €99,- niet eens veel voor een dag!

5 likes

Go @Schoonmaakazijn en @Afstandsbediening20 :clap:t2:

4 likes

Ik heb niet 1 maar 2 merelnesten in mijn tuin :heart_eyes:

39 likes

die nieuwe barbiefilm lijkt me oprecht superleuk

32 likes

Ik zie er ook echt naar uit

4 likes

Ik lees net dat het kabinet 5x zoveel uitgeeft aan fossiele subsidies dan aan hun klimaatbudget. Echt hoe dan. Ik ga morgen naast de snelweg staan bij de extinction rebelion blokkade, ben er zo zo zo klaar mee.

24 likes

Lijkt mij ook! Ik ga erheen met een groep vrienden (allemaal net zo enthousiast haha)

1 like

ik heb gisteren bijna moeten huilen van het lachen omdat een vriend erachter kwam dat bessen fruit zijn? in zijn idee had je groente, fruit en bessen als categoriën plantaardig eten? :sob::sob:

29 likes

Nee joh, zo erg was het nu ook weer niet!

2 likes