Wat je even kwijt wil #65

Heb ook net een energy drink achter de kiezen. En nu lust ik ook wel een frikandelbroodje maar dat heb ik gelukkig niet in huis :upside_down_face:

2 likes

Ajax vrouwen zijn kampioen geworden. Maar krijgen geen huldiging.

Daar word je toch pislink van zo’n tekst!!! :triumph:

7 likes

Nou niet gelijk alle Drenten op 1 hoopje gooien hoor, love de wolf en ik hoop echt dat hij blijft. M.i. een teken dat het beter gaat met de natuur. Maar helaas inderdaad ook een heleboel mensen die dat niet willen zien/alleen gevaar zien/geen geld in de bescherming van hun dieren willen steken. Als ik dan zie dat er nog steeds legio weilanden vol schapen met alleen 1 draadje als bescherming zijn dan denk ik “je wilt ook graag dat het mis gaat want dan kun je je lekker uitleven op facebook met je wolvenhaat.”

6 likes

Als je naar het ‘Waar erger je je aan’ topic gaat vind je gelijkgestemden

4 likes

Ah! Zover was ik nog niet deze ochtend.

1 like

Maar het is vandaag Fiets Naar je Werk-dag dus je bent alsnog hartstikke goed bezig!!!

5 likes

Ik snap echt niet dat ik hier amper verontwaardiging over lees/hoor. Ik geef 0 om voetbal, maar dit moet toch ongelofelijk ondankbaar voelen voor dat vrouwen team :persevere:

4 likes

Als de rollen omgedraaid waren was het land sowieso te klein.

5 likes

Ik heb dit zo vaak… van te voren op vakantie willen en dan bedenken dat langer weg echt heerlijk is. Vervolgens heb ik het na een week wel gehad en voelt het alsnog ik bijna nog een week moet ‘wachten’ tot ik naar huis ga. Veel geld moet besteden op een eiland waar weinig te doen is dus even een middag iets anders doen is met peuter en de mogelijkheden hier eigenlijk niet van toepassing. Zo maar even een boekje lezen en hopelijk voel ik mij straks beter.

4 likes

Nog een uur en dan weet ik als het goed is of ik ga verhuizen 🥹 en anders morgen! In mijn hoofd heb ik het al 10 keer ingericht hahaha.

15 likes

Ooh sorry dat was ook niet mijn bedoeling! Love de provincie hoor en ik kom uit Den Haag waar weer een heel ander slag gekkie rondloopt. Daarnaast kan ik me de frustratie ook wel indenken, ik woon echt in een heel klein dorp waar bijna iedereen paarden heeft. Die wil je niet doodgebeten op je weiland vinden. Maar sommigen kunnen echt overdrijven met hun reacties

2 likes

Lol had een mental breakdown op werk. En eigenlijk maar goed ook want zo heb ik een paar mensen kunnen guilt trippen en laten ze met rust.

12 likes

Yes nja hij was de druppel haha.

1 like

Ik doe met je mee haha heb er deze week al meerdere gehad en ga ook een nieuwe baan zoeken. Lucht op maar ik vind het altijd irritant dat ik dan zo moet janken. Gelukkig morgen nog een dagje en dan lang weekend.

2 likes

Ik ben gevraagd voor een soort panelgesprek met publiek tijdens groot evenement binnenkort, wel over mijn expertise/onderzoeksgebied maar er gaan ook mensen met veel meer kennis en ervaring bijzitten. Heel tof maar ook heel eng en ik weet niet of ik er ja op durf te zeggen :smiling_face_with_tear:

34 likes

Natuurlijk durf je dat!! Super tof dat je gevraagd bent. Dat zegt al veel toch :grin:

1 like

Jawel, dat ga je zeker doen! Het is je expertise dus je gaat er zeker weten genoeg van weten. Ze hebben je niet voor niks gevraagd.

6 likes

JA DOEN!

4 likes

IK HEB DE WONING 🥹🥳

167 likes

Whooooooooooooot! Nu lekker dagdromen over de inrichting en leuke dingen voor in huis scoren!

2 likes