Ik heb echt de beste shampoo ooit voor mijn haar ontdekt? Heb een dupe gekocht van de Moroccanoil shampoo, zojuist mijn haar ermee gewassen en omg. Bij het föhnen voelde mijn haar heel zacht en kwam er niet direct van die vage slagen erin zoals ik ze normaal wel krijg en ik die meteen moet temmen met een stijltang.
Oeh welke heb je? Extra volume?
Ik had de Extra Volume van Moroccanoil idd! Maar heb deze dupe besteld bij Amazon, echt geweldig spul als je het aan mij vraagt.
Ik ga volgende week voor het eerst in mân leven naar een groot festival (wel maar 1 dag) en ik vind het nu al spannend.
Ga wel een van mân favoriete bands zien die alleen een paar festivals in Duitsland af gaan
Emoties schieten alle kanten op want gisteren een muis in huis dus lekker paniekerig en net een nieuwe laptop besteld, dat stemt me weer wat vrolijker
Muis is veilig en wel naar buiten verplaatst ter info
Vandaag was ik met de tram
Ik zit in de wachtruimte bij logopedie voor mn kind, en er zit hier ook een of ander kantoor van iets van zorg. Want die vrouw praat zo hard dat ik alle gesprekken kan horen over mevrouw x die opgenomen gaat worden blabla, lijkt me echt niet de bedoeling. Zit echt te twijfelen of ik moet inbreken in het gesprek om dat te zeggen
En gedaan?
Ik heb het bij de logopedie aangegeven. Bleek dat zij die ochtend precies daarover al een gesprek hadden gehad. Zij gaan het nu nogmaals aangeven. Ik zou het echt niet tof vinden als anderen mijn situatie zouden kunnen horen en ook nog het commentaar van de zorgmedewerkers daar op
Ja vreselijk. Dit gebeurt zo vaak in allerlei zorginstellingen etc
@Swelgje @Vaiana Bedankt voor de aanmoediging haha! Ik ga nog even met ze bellen om te vragen hoe en wat precies maar ik denk wel dat ik het ga doen
Je kan toch geen nee zeggen?? Zo vet!
Ik ben vandaag naar het werk gefietst binnen een kwartiertje. Fietsen (met tegenwind) is voor mij op de een of andere manier mentaal heel zwaar. Mijn lichaam is ziek dus het is soms een hele missie, maar ik wil er graag in groeien zodat ik met fijne gedachten kan fietsen. Vandaag ging het voorspoedig!
Ăn na mijn half jaar contract heb ik nu een jaarcontract gekregen. Dit doen ze bij iedereen zo, dus ik probeer niet teleurgesteld te zijn dat ik geen vast contract heb gekregen.
Ook ben ik eigenwijs geweest en heb ik een muurtje geverfd, terwijl ik eigenlijk had moeten uitrusten van deze spectaculaire dag.
Nee belasting. Want die âŹ1000,- die ik nu uit heb gegeven hoef ik niet per maand te betalen en kan ik per maand meer uitgeven dan nu een ding zeg maar.
Rock am ring!
Ahhh 10 things I hate about you op tv, nostalgie
Ik heb net badminton gespeeld. Ik en een vriendin tegen twee mannen. Een man zei al lachend dat het geen eerlijk spel zou zijn, want vrouwen slaan zo zachtjes. Ik heb dus elke shuttle zo hard mogelijk op zijn gezicht gericht.
Helaas wel verloren.
Kon je daar dagkaarten voor krijgen dan?! Ik ging daar maaanden terug eens voor op hun website kijken en snapte er geen hol van. Wil de foo fighters zien
Omfg ik zie ze nu wel. Zal ik ?!
Ja wij hebben inderdaad ook dagkaarten voor de vrijdag! Ik wilde supergraag Silverstein zien en vind âŹ99,- niet eens veel voor een dag!