Wat je even kwijt wil #65

Een cappuccino kost hier €1.60, kan ik hier blijven? :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik weet niet waar hier is maar blijf maar daar.

16 likes

Italië, maar nee duty calls helaas

5 likes

Maar die mag je daar maar tot 11:00 drinken dus is het het dan nog waard

26 likes

Oh zou dat werken? Goed idee, ik ga het proberen!

1 like

Ik heb ooit ook jaren met een slechte zicht rond gelopen en schrok wel toen ik mezelf met lenzen in de spiegel zag. Vervaagde toch een beetje imperfecties van een afstand hahaha

2 likes

Mensen gooien overal maar onnodige spaties tussen, maar waar hij hoort halen ze hem ineens weg? Blij dat het forum (danwel je browser) iig wel weet hoe het hoort :smile:

7 likes

Zoals hier bijvoorbeeld :crazy_face:

4 likes

Haha, kut.
Mijn excuus is dat het forum me niet vertelde dat het niet is toegestaan :sweat_smile:?

6 likes

Ah je moet echt even zoeken op ‘p for papas’, dat zijn echt de leukste kattenfilmpjes die nu rondgaan :pleading_face:

8 likes

Die krijg ik echt zoooo veel al hahahaha. Love alle katten :heart:

4 likes

Dit zit ik al 2 dagen te zingen. 🥹

2 likes

Ik betrapte mezelf er net op dat ik ook het dansje mee aan het doen was :sob: en nee ik heb niet eens een kat

2 likes

Ik ben al super lang niet naar de kapper geweest en ben mijn haar opeens zoooo ongelooflijk zat! Wil het echt nu geknipt hebben maar ben bang dat ik het verpest als ik het zelf doe. Al kan het in mijn ogen niet erger worden dan hoe het nu is haha

4 likes

Tip, koop je meubels aan het einde van de dag,

Ik heb vandaag een “oma” relaxstoel gekocht. (Ik ben jong maar mijn rug is 80)
En zo’n stoel is duur maar er zit ook een marge op joh!
Ik had al de lentekorting, maar kreeg toch nog wat extra korting.
Thuis nog even de stalen bekeken en smiddags de deal gesloten. Ze hadden een goede verkoopdag gehad en na wat kletsen zei hij, “weet je, ik rond hem af op €….”

Dat werd dus een stoel met 31,5% korting!!

22 likes

Lijkt mij niet bij de Ikea te werken.

3 likes

Nee, dit was bij prominent. En nog steeds een dure stoel. 🫣

Haha lol je zou je nog verbazen hoe vaak dit wel gevraagd word :rofl:

3 likes

Wow ik ben zo ziek vandaag. Er is iets met mijn buik, maar weet niet precies wat. Ik heb echt de hele dag liggen slapen, en ik heb 39.4 graden koorts. Ook heb ik echt gruwelijke hoofdpijn en heb ik 0 eetlust. Ik heb me serieus in jaren niet zo ziek gevoeld echt wat een verschrikking :joy:

4 likes

Ik zit in de tram in Edinburgh en het viel me al op dat er allemaal van die boa veren op de grond liggen en bij elke halte stappen er meisjes in met boas en roze kleding en net viel ineens het kwartje…

Harry styles treed vanavond op :sweat_smile:

34 likes