Wat je even kwijt wil #65

Ik heb niet 1 maar 2 merelnesten in mijn tuin :heart_eyes:

39 likes

die nieuwe barbiefilm lijkt me oprecht superleuk

32 likes

Ik zie er ook echt naar uit

4 likes

Ik lees net dat het kabinet 5x zoveel uitgeeft aan fossiele subsidies dan aan hun klimaatbudget. Echt hoe dan. Ik ga morgen naast de snelweg staan bij de extinction rebelion blokkade, ben er zo zo zo klaar mee.

24 likes

Lijkt mij ook! Ik ga erheen met een groep vrienden (allemaal net zo enthousiast haha)

1 like

ik heb gisteren bijna moeten huilen van het lachen omdat een vriend erachter kwam dat bessen fruit zijn? in zijn idee had je groente, fruit en bessen als categoriƫn plantaardig eten? :sob::sob:

29 likes

Nee joh, zo erg was het nu ook weer niet!

2 likes

Ik moet voor het afronden van een cursus mijn cursusmap inleveren als een soort portfolio, dus ik had me voorgenomen om dat vandaag in orde te maken. Ik voel me gewoon weer zoals toen ik 20 was en nog studeerde. Alleen maar uitstelgedrag en zo’n irritant gevoel in m’n hoofd dat ik iets moet maar geen zin heb. Ok ik ga nu echt weer ff verder hup

4 likes

Ik zie net de nieuwe reclame van Axe voorbij komen.
De deo die naar een luxe parfum ruikt is het motto
Maar ik moet er niet aandenken dat je 20 van de zwetende pubertjes in een bus/lokaal hebt die allemaal gedoucht hebben met een bus Axe.
Allemaal lekker naar Paco Rabanne one million ruiken

4 likes

Ik heb net een heel bakje cakebeslag opgegeten in een zitting en omg ben nu zo misselijk maar was wel echt lekker

12 likes

Contract getekend, Sean Paul op de achtergrond en de juiste temperatuur :fire:

36 likes

Meteen in mijn hoofd

Gefeliciteerd!

15 likes

Ik wil dit weekend echt serieus proberen om mijn nieuwste boek af te maken zodat het eindelijk terug naar de uitgever kan. Ik ben er serieus al sinds november mee bezig, met het herschrijven :sweat_smile:

16 likes

Leuk, waar gaat het over?

3 likes

Het is een roman over twee studenten die allebei een verleden hebben waardoor ze relaties aangaan spannend vinden/niet durven. Heel erg clichƩ wel :yum: Ben ook wel bezig met een non-fictie over rouw (maar niet voor deze uitgever).

12 likes

Ik heb vanavond afgesproken met een date. We hebben elkaar al lang niet gezien hij deed niet zo netjes de laatste tijd maar hij wilde me graag nog face to face zien. Nu is hij onderweg naar mij en heeft hij net zijn trein gemist en de ander valt uit… en stiekem moet ik er een beetje om lachen en zie ik het als karma :disguised_face:

8 likes

Ik heb vanaf 3 uur met een vriendin op het terras gezeten en biertjes gedronken. Nu heerlijk aangeschoten (ondanks dat ik al boven de 30 ben :joy: ) mijn maccie naar binnen werken en de play offs kijken :partying_face:

29 likes

Mijn halve tiktok FYP zijn zielige kattenfilmpjes die ik in deze mentaal fragiele tijden eigenlijk niet trek zonder te janken maar ik moet hartjes blijven geven want zielige kattenfilmpjes dus mijn FYP blijft hetzelfde :upside_down_face: een vicieuze kattencirkel

4 likes

Okee ik ben dus nog nooit naar enig festival ooit geweest in m’n leven. Maar volgend weekend ga ik naar Intents :grin:.

Het is echt super random want ik luister nooit naar hardstyle/edm/weet ik 't. Maaarr ik heb altijd gehoord dat de sfeer op die festivals fantastisch is.

Mijn broertje daarentegen zit wel helemaal in dat wereldje. Hij gaat ieder jaar naar meerdere van dat soort festivals met een groep vrienden.

Afgelopen kerst vroeg hij of ik met hem en z’n vrienden mee ging. En ik dacht fuck it waarom ook niet. Mijn broertje heeft ook alles betaald en geregeld zelfs (toen ik om een tikkie vroeg zei hij ā€œdoe normaal, ik neem jou toch meeā€ echt wat een gentleman).

Ik heb er echt zin in :joy:. M’n broertje is 7 jaar jonger en we chillen nooit 1 op 1 ofzo. Echt leuk dat hij zo enthousiast was om me eens mee te nemen. En dan zie ik hem eens een hele dag in z’n natuurlijke habitat, ook leuk.

Sorry voor het lange verhaal, ik realiseerde me ineens dat t volgend weekend al is en moest t even kwijt haha.

Wat doe je trouwens aan naar zo’n festival?! Ik doe natuurlijk iets aan waar ik me lekker in voel, maar wil ook niet uit de toon vallen ofzo. Oh en waar laat je je portemonnee, telefoon enzo? Ik denk dat ik een heuptasje ga aanschaffen ofzo.

108 likes

Iedereen die ik ken doet naar zulke festivals een kort broekje aan met een hemdje, bikerboots en een heuptasje. En vergeet je waaier niet. :sparkles:

9 likes