Wat je even kwijt wil #65

Aah oke nice. Niet zo’n sfeer van kijken en bekeken worden dus. Thanks voor de tips!

2 likes

Ik vind dit echt zo lief. Word echt een leuke herinnering denk ik.

6 likes

Een kort (spijker)broekje of rokje (ik hou altijd 20 graden aan als blote benen grens. Als t onder de 20 is vind ik het zelf te koud voor blote benen) en shirtje wat je leuk vind.
Qua tasje kan je een klein crossbody tasje doen of een heuptasje. Dat laatste is wel het meest chill met bewegen. En qua schoenen kan je sneakers of enkellaarsjes of hoge laarzen doen.
Als je outfit inspiratie zoekt, zou je ook eens op insta op de hashtag #intents kunnen zoeken. Dan zie je ook een beetje wat mensen dragen.
Een waaier wat @Spaarlamp zegt lopen ook veel mensen mee ja haha maar ik vind dat zelf 100x kut. Als je van plan bent (af en toe) water te gaan drinken, neem een dop mee of bestel op internet nog ff een festicap deze week. Je krijgt namelijk je flesje water zonder dop en als je wel een dop hebt kan je er veel langer mee doen en bijvullen bij de wcs.
Mocht je meer festivaltips zoeken, kun je ook in t festival topic hier kijken.
Ik ben zelf nog nooit bij intents geweest, maar hoor er altijd goeie verhalen over. De sfeer op dit soort feesten is over t algemeen heel leuk! Mensen praten makkelijk met je en het is altijd heel gezellig.
Veel plezier alvast!

2 likes

Het lijkt echt altijd of het INEENS tot 22 uur licht is.

30 likes

Ik ben alleen thuis en ik vind het stom.

1 like

Wat een superleuk vooruitzicht! Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren. Heel veel plezier!

1 like

Oh ja een powerbank!! Zo simpel, maar zou ik zelf nooit bij stil hebben gestaan :sweat_smile:. Ik denk dat ik wel (korte, platte) laarsjes aan doe want die zitten enorm lekker en weet ik zeker dat ik er de hele dag op kan lopen en staan. Zijn ook al oud, dus niet erg als ze vies worden ofzo.

Thanks :grin: ook @Luipaard ik zal indd het festivaltopic even doorlezen!

11 likes

Ik vind dit ook zo cute @Felony ! Ik was afgelopen herfst ook voor het eerst feesten met mijn (veel) jongere broertje en het was echt een superleuke ervaring!

8 likes

Echt de enige reden waarom ik nog een jonger broertje had willen hebben, haha. Dat had me zooo leuk geleken.
Ik heb nu wel een nichtje dat eindelijk 18 is maar die ga ik echt niet mee krijgen naar ‘mijn’ feestjes.

5 likes

Ik ga hier echt helemaal stuk om:

Die uilen ketting ook :skull: Was de cup song helemaal vergeten

9 likes

Ik ben ook vanavond naar Patrick Laureij geweest en vond het hilaaarisch. Die grap uit het voorprogramma over die lippenstift inslikken :sob::sob::sob:

1 like

Mijn broer (6 jaar ouder) en ik zouden dit doen maar is er nooit van gekomen. Vind dat echt jammer als ik jullie ervaringen zo lees haha.

3 likes

Ik vind cakebeslag ook 9/10 keer lekkerder dan de cake. Snap niet hoe dat werkt eigenlijk haha

6 likes

Ik ben Queer Eye aan het kijken en ik wil Tan’s hele garderobe :heart:

7 likes

Een schoon bed is toch echt het allerbeste gevoel in de wereld.

23 likes

Of de wc halen als je darm krampen hebt onderweg.

22 likes

Ik ben t zo zat dat het altijd alles of niets is als mn man met zn vrienden weg is. En het is niet dat ie maar 1x per half jaar weg gaat, nee bijna elke week is het wel een keer raak en dan kan ie nooit eens op tijd zeggen joh mooi geweest ik ga naar huis. Nee dan komt ik altijd midden in de nacht dronken thuis en dan is ie de volgende dag niet te genieten en loopt ie zielig te doen dat ie toch wel te veel gedronken heeft. En het is echt niet dat ik wil dat ie elke week maar bij mij op de bank zit en thee drinkt, maar kom op, waarom moet het altijd zo ver gaan.

En het mooie is, als we het er later dan over hebben (zoals afgelopen weekend nog het geval is) zegt ie altijd dat ie niet snapt dat ie niet gewoon op tijd naar huis gaat en dat het ook nergens op slaat en dat ie er op gaat letten. Lukt alleen nooit.

Zo deze rant moest er even uit geloof ik

9 likes

Ik was net naar de musical Aida en het was prachtig. Nu wil ik ook kunnen zingen en dansen zoals zij dat doen.

16 likes

Ik ben op vakantie in de eu en ben bij de grens van de eu geweest, dus mn telefoon dacht dat ik in een ander land was en nu is mn telefoonrekening deze maand verdriedubbeld. Beetje jammer haha, ben de grens niet over geweest maar mn data (met navigatie) stond gewoon aan. Duur lesje geleerd

Provider ff bellen valt te proberen toch? Ik ben ook wel eens gematst met zoiets want t klopt gwn niet

1 like