Wat je even kwijt wil #65

Omg kreeg net toch even een lichte hartstilstand. Een vriend heeft vandaag mijn ratten eten gegeven maar deur niet goed dicht gedaan van de kooi en binnen in huis stonden alle deuren ook op.

Godzijdank zaten ze weer/nog in hun kooi. Poeh dat was even schrikken bij thuiskomst. :smiling_face_with_tear::astonished:

4 likes

Oh dit heb ik ook wel eens gehad! Ze hadden wel kattenkwaad uitgehaald maar lagen weer lekker te pitten in hun kooi. :joy:

4 likes

Kon niks ontdekken qua kattenkwaad eigenlijk. Maar kan me niet voorstellen dat ze er niet uit zijn geweest haha.

1 like

Maar je eigen bed ligt altijd het lekkerst

3 likes

2 huizen verderop hebben ze een feestje in de tuin en de muziek staat nog steeds op volume +50 ofzo. Stond net ook gewoon een vent te pissen met z’n leuter richting de straat :angry:

1 like

Het is twee uur 's nachts
We liggen op bed
In een hotel in een stad
Waar niemand ons hoort
Waar niemand ons kent
En niemand ons stoort

Ik heb zin in een pizza😅

6 likes

Rattenkwaad

14 likes

Hartelijk Pinksteren!

15 likes

Ik heb gisteren de hele dag geslapen bijna. Ik denk serieus wel 19 uur ofzo. Nu voel ik me nog steeds moe, maar het lukt me niet meer om in slaap te vallen. Ook niet heel vreemd misschien maar ja :joy:

Buren net op de stoep, er zou een barst zitten in een zonnepaneel welke op ons dak is geplaatst :thinking:

En dit is inderdaad zo.
Hoe kan zoiets nou barsten

3 likes

Heb je wel smaak? Vorige week toevallig naast iemand gezeten met corona…

3 likes

Ik was even wandelen in het park en kwam een zielige kat tegen. Alleen wonen daar weinig mensen in de buurt dus heb de dierenambulance gebeld voor advies.

Edit: na een paar telefoongesprekken en foto’s hebben ze besloten ‘m niet op te halen :pleading_face: Ze hebben teveel spoedgevallen. Maar nu krijg ik m niet uit m’n hoofd.

2 likes

Nee ik proef gewoon alles! Mijn buik is alleen de hele tijd overstuur en ik heb 0 eetlust. Verder ook super vermoeid. Geen idee wat het is maar ik dacht misschien norovirus? Ik ben verder ook niet verkouden ofzo, dus het is echt vreemd :sweat_smile:

1 like

Ohh damn! Ok nee dat had ik niet haha daarom ik vind het zo vreemd? Ik had wel bijna 40 graden koorts gisteren en heb de hele dag geslapen, en heb wel braakneigingen gehad buikkrampen en 1 keer lang op de wc gezeten, maar verder niks :sweat_smile: echt geen idee wat het geweest is. Ik dacht ook misschien covid, maar dat heb ik ook twee keer gehad en dat was heel anders.

2 likes

Ik heb net mijn 60e boek van dit jaar gelezen en ik weet niet of ik nou trots ben, of me moet afvragen wie of wat ik in mn leven zo negeer dat ik hier tijd voor heb.

46 likes

Sowieso trots.

16 likes

Je kan ook ‘gewoon’ buikgriep hebben. Noro is een van de virussen die buikgriep veroorzaakt.

4 likes

Dat is echt de hel. Het gaat over maar tijdens zo’n aanval weet je idd niet waar je het zoeken moet. Sterkte!

5 likes

‘Je bestestellig gaat als eerst volgende de deur uit’ aldus het restaurant. We zijn nu al 40 min verder en ik heb nog niks :unamused: Het restaurant is dus ook al gesloten nu dus wtf. Ik heb na 4 uur vliegen en vertraging echt zo’n erge trek maar ben ook zo moe. Kan echt wel janken want ik wacht nu dus al bijna 2 uur.

2 likes

Sterkte! Ik heb dat ook gehad en ben er achteraf gezien veel te lang mee door gelopen. Echt de hel. Hopelijk komt het niet terug en trek anders weer aan de bel

4 likes