Ik heb draadloze oordopjes, gewoon van een random merk, en de rechter is altijd eerder leeg dan de linker maar ik gebruik ze altijd tegelijk. Snap dat echt niet.
Nooit dat je er eentje uit je oor haalt om te luisteren of praten? Of bel je er ook mee (eentje wordt gebruikt als microfoon vaak)?
Dat is vrij typisch. 1 van beide oortjes verbindt met je telefoon, het andere enkel met het eerste oortje. Het oortje dat met je telefoon verbindt, loopt sneller leeg!
Sommige merken switchen elke keer dat je de oortjes gebruikt van kant, om het wat gelijker te laten lopen. Maar misschien doet jouw model dat niet?
Ik zal idd ook even de provider contacten.
Ik neem zelf altijd een schoudertasje mee met een powerbank (wel meerdere, maar die laat ik in mijn tent liggen, ik ga naar meerdaagse festivals), telefoon, paracetamol, medicatie enzo. En ik trek gewoon een spijkerbroek aan met zakken, dus daar kan ik ook nog spullen kwijt. Verder trek ik dus gewoon een spijkerbroek aan (vrijwel altijd een lange, tenzij het 35+ graden is), meestal Dr Martens en een T-shirt. Maar dit draag ik ook buiten festivals, haha. Ik koop zelden speciaal iets speciaal.
Meh er zat hier een nestje pimpelmeesjes in de tuin. Die komen elk jaar terug. Ouders zijn ook heel tam. Maar eergisteren was er plots geen spoor van de ouders meer te bekennen. De kleintjes bleven maar roepen met hun hoofdjes uit het hok, maar tevergeefs. Gisterochtend lagen er allemaal donsveertjes en “vleugelveren” op het gras dus ik denk dat 1 van die kleintjes toch uit het hokje is gegaan (zouden sowieso een dezer dagen waarschijnlijk uitvliegen) en is gegrepen door één of ander dier. Er bleven ook steeds 2 kraaien rondcirkelen en de buurvrouw zei dat er bij haar een ekster zat die een babyduifje had aangevallen.
In het hokje was het ook akelig stil sinds gisteren dus heb net gekeken en daar ligt nog een dood meesje in. Denk dat die gewoon verhongerd is omdat de ouders niet meer terug zijn gekomen.
Zo zielig. Net op de wereld en dan al meteen zo aan je eind komen
Ik schaam me een beetje. Ik heb al jaren niet zon goed zicht in de verte maar ik dacht joh verder zie ik prima. Maar nu ik mn bril heb heb ik pas echt door wat ik allemaal niet goed zag en dat het helemaal niet mee viel. Er gaat een wereld voor me open hahaha. Hopelijk helpt dit ook voor mn blinde vlek bij mannen.
Een cappuccino kost hier €1.60, kan ik hier blijven?
Ik weet niet waar hier is maar blijf maar daar.
Italië, maar nee duty calls helaas
Maar die mag je daar maar tot 11:00 drinken dus is het het dan nog waard
Oh zou dat werken? Goed idee, ik ga het proberen!
Ik heb ooit ook jaren met een slechte zicht rond gelopen en schrok wel toen ik mezelf met lenzen in de spiegel zag. Vervaagde toch een beetje imperfecties van een afstand hahaha
Mensen gooien overal maar onnodige spaties tussen, maar waar hij hoort halen ze hem ineens weg? Blij dat het forum (danwel je browser) iig wel weet hoe het hoort
Zoals hier bijvoorbeeld
Haha, kut.
Mijn excuus is dat het forum me niet vertelde dat het niet is toegestaan ?
Ah je moet echt even zoeken op ‘p for papas’, dat zijn echt de leukste kattenfilmpjes die nu rondgaan
Die krijg ik echt zoooo veel al hahahaha. Love alle katten
Dit zit ik al 2 dagen te zingen. 🥹
Ik betrapte mezelf er net op dat ik ook het dansje mee aan het doen was en nee ik heb niet eens een kat